Gjest Moonshadow Skrevet 28. februar 2005 #1 Del Skrevet 28. februar 2005 Ser mange her prate om el slimet. er det noe alle merker? Jeg kjenner når jeg har eggløsning men har aldri lagt merke til noe slim. Kan det være at frykten jeg har for at egglederne skal være tette, stemmer? At det er derfor jeg ikke har sett slimet? Har hatt ubeskyttet sex med partnere som jeg har vært sammen med. Etter vi begge er testet selvfølgelig. Men jeg blir ikke gravid. Har prøvd med el tester også og fått vite når el var. Men fortsatt ingen mage... Er ikke prøver akkurat nå men har vært og dette er noe jeg har bekymret meg mye over. Er vel ganske vanlig for en kvinne i min alder og begynne å tenke på at barn er noe jeg vil ha om ikke så mange år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #2 Del Skrevet 28. februar 2005 Sekretet har ingenting med egglederne å gjøre, det kommer fra livmorhalsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. februar 2005 #3 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva kan da være grunnen til at jeg aldri har sett noe til dette selv om jeg følger med som bare det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 28. februar 2005 #4 Del Skrevet 28. februar 2005 jeg har prøvd i et år. og enda ingen mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. februar 2005 #5 Del Skrevet 28. februar 2005 Prøvde i ett år med en jeg var forlovet med en gang. Har prøvd lenge med andre også.... Er så redd for at noe skal være galt, for barn er noe jeg virkelig ønsker meg etter hvert. Har du elslim da? Synes det er så rart at ikke jeg har det, høres jo ut som alle andre her inne har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 28. februar 2005 #6 Del Skrevet 28. februar 2005 jeg merker det noen ganger ja. Men jeg har veldig uregelmessig mens. Får det ikke vær gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. februar 2005 #7 Del Skrevet 28. februar 2005 Hm... Skal til healer i morra pgr av angsten min, kanskje jeg kan be han fikse dette med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 28. februar 2005 #8 Del Skrevet 28. februar 2005 fortell meg åssen det gikk da. har lyst til å gå til healer sjøl jeg. Har hørt dem kan fikse sånne ting. Er det i oslo du skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #9 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er i Trondheim. Han er utrolig flink. Godt kjent over hele landet. Og grunnen til at jeg tror på han er at han ikke tar noe betaling for timene. Du velger selv om du vil betale og hvor mye.. Da kan jeg ikke skjønne annet enn at han er seriøs. Kommer sikkert til å skrive om timen i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 1. mars 2005 #10 Del Skrevet 1. mars 2005 Skulle ønske jeg bodde i trondheim. men jeg skal dit i mai da. Er det i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #11 Del Skrevet 1. mars 2005 Det ligger vist på byåsen, litt uyenfor sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #12 Del Skrevet 1. mars 2005 http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...ndelag&x=42&y=7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 1. mars 2005 #13 Del Skrevet 1. mars 2005 takk. spørr i morgen om det går ann å ta det på tlf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #14 Del Skrevet 1. mars 2005 Tror ikke skal være noe problem. Han hjalp meg over telefonen en gang jeg sleit veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 1. mars 2005 #15 Del Skrevet 1. mars 2005 funka det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #16 Del Skrevet 1. mars 2005 Det hjalp meg til å få roet nervene ja. Det var derfor jeg ringte han. Han vet hva du vil før han svarer så om han tror han ikke kan hjelpe deg, så tar han ikke tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #17 Del Skrevet 1. mars 2005 Unander? er det han du mener Slim??? Han skal visstnok være veldig flink ja...Og han sier ifra når han ikke kan hjelpe...det gjode han til meg...hadde en halt hest..og det ble for mye for han...sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. mars 2005 #18 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er han ja.. Han har hjulpet mange. Går vel også under navnet "trollmannen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #19 Del Skrevet 1. mars 2005 Slim, tar du f eks antidepressiva eller smertestillende regelmessig? Disse gjør at man produserer mindre eller ikke noe fruktbart sekret, og uten det er det "umulig" å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mars 2005 #20 Del Skrevet 1. mars 2005 Alle har slikt slim, men noen har det i veldig små mengder, ogeller bare i en kort periode,s å det vel derfor være vanskelig å oppdage det... Men det er fult mulig å bli gravid alikevell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå