Gå til innhold

El slim.

Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Ser mange her prate om el slimet. er det noe alle merker? Jeg kjenner når jeg har eggløsning men har aldri lagt merke til noe slim.

Kan det være at frykten jeg har for at egglederne skal være tette, stemmer? At det er derfor jeg ikke har sett slimet?

Har hatt ubeskyttet sex med partnere som jeg har vært sammen med. Etter vi begge er testet selvfølgelig. Men jeg blir ikke gravid. Har prøvd med el tester også og fått vite når el var. Men fortsatt ingen mage... Er ikke prøver akkurat nå men har vært og dette er noe jeg har bekymret meg mye over.

Er vel ganske vanlig for en kvinne i min alder og begynne å tenke på at barn er noe jeg vil ha om ikke så mange år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Prøvde i ett år med en jeg var forlovet med en gang. Har prøvd lenge med andre også.... Er så redd for at noe skal være galt, for barn er noe jeg virkelig ønsker meg etter hvert.

Har du elslim da? Synes det er så rart at ikke jeg har det, høres jo ut som alle andre her inne har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fortell meg åssen det gikk da. har lyst til å gå til healer sjøl jeg. Har hørt dem kan fikse sånne ting.

Er det i oslo du skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Det er i Trondheim. Han er utrolig flink. Godt kjent over hele landet. Og grunnen til at jeg tror på han er at han ikke tar noe betaling for timene. Du velger selv om du vil betale og hvor mye.. Da kan jeg ikke skjønne annet enn at han er seriøs.

Kommer sikkert til å skrive om timen i dagboka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Tror ikke skal være noe problem. Han hjalp meg over telefonen en gang jeg sleit veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Det hjalp meg til å få roet nervene ja. Det var derfor jeg ringte han. Han vet hva du vil før han svarer så om han tror han ikke kan hjelpe deg, så tar han ikke tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Unander? er det han du mener Slim??? Han skal visstnok være veldig flink ja...Og han sier ifra når han ikke kan hjelpe...det gjode han til meg...hadde en halt hest..og det ble for mye for han...sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slim, tar du f eks antidepressiva eller smertestillende regelmessig? Disse gjør at man produserer mindre eller ikke noe fruktbart sekret, og uten det er det "umulig" å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har slikt slim, men noen har det i veldig små mengder, ogeller bare i en kort periode,s å det vel derfor være vanskelig å oppdage det...

Men det er fult mulig å bli gravid alikevell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...