Gå til innhold

Lår som gnisser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Nuttery skrev:

Hæ? Jo?

Tror da ikke det. Har kun hår på legger, og det kun fordi jeg begynte med barbering av de som pur ung.

Anonymkode: fb5e0...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror da ikke det. Har kun hår på legger, og det kun fordi jeg begynte med barbering av de som pur ung.

Anonymkode: fb5e0...cb0

Jeg har masse hår på lårene, og har alltid hatt det. Forsåvidt har de fleste hår på hele kroppen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er Compeed sin gnagsårstift langt bedre å bruke. Deodorant mellom beina er uheldig på sikt.

Anonymkode: deb86...fac

Jaha ja, hvorfor er deodorat på lårhuden uheldig om jeg tør spørre?

Anonymkode: fd175...e3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alle disse triksene med gnagsårstift, deo, vaselin og gud veit. Til meg er det neste som hjelper er sånne thights til å ha under:\ Har forsøkt å slanke meg ut av dette problemet men da må jeg være undervektig og det vil jeg ikke. Straffen for at jeg likte å sykle som tenåring-_-

Anonymkode: d11ff...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker pudder, jeg. Sånn kroppspudder. Synes det funker veldig bra!

Anonymkode: 337e8...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at det ingen som sier at det å slanke seg er best:klo:

Anonymkode: 94fdc...935

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at det ingen som sier at det å slanke seg er best:klo:

Anonymkode: 94fdc...935

Det hjelper jo ikke å slanke seg. Søsteren min er nesten undervektig og hun har problemer med lår som gnisser. Kjenner mange normalvektige med dette problemet også. Selv har jeg slanke lår men de møtes oppe på "toppen" og da de gnisser mot hverandre. Skal normalvektige folk slanke seg til anoreksi? Var det det du mente? :)

Anonymkode: 9a3a6...09f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at det ingen som sier at det å slanke seg er best:klo:

Anonymkode: 94fdc...935

Slanket meg fra en BMI på 30 til 21, lårene gnisser fremdeles. Det har noe med hvordan man er bygd, og ikke nødvendigvis vekt for en del av oss.

Anonymkode: ba423...13b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at det ingen som sier at det å slanke seg er best:klo:

Anonymkode: 94fdc...935

Hadde flertallet hatt mellomrom mellom lårene hadde ikke "thigh gap" blitt et begrep for noen år siden.

Forøvrig kan man fint være overvektig og ha mellomrom, eller være normalvektig og ikke ha det. Kommer helt an på hvordan kiloene fordeler seg på kroppen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd alle disse triksene med gnagsårstift, deo, vaselin og gud veit. Til meg er det neste som hjelper er sånne thights til å ha under:\ Har forsøkt å slanke meg ut av dette problemet men da må jeg være undervektig og det vil jeg ikke. Straffen for at jeg likte å sykle som tenåring-_-

Anonymkode: d11ff...128

Det gjorde jeg også... hvordan ble du straffet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter! Slutt å snakk ned dere selv. Det er helt _normalt_ å ha lår som gnisser. Sånn er mange av oss genetisk skapt, uavhengig av vekt. Det kommer ikke av sykling eller hår som er barbert. Hår på leggene kommer heller ikke fordi man barberte seg som ung. Det ligger i menneskers gener å bli behåret rundt om på kroppen, noen mer enn andre. Hår er med på å regulere temperatur bl.a. Se på anorektikere, de får mer hår på kroppen for å holde varmen.

Ja, det er et mas med gnagsår på innsiden av lårene, men ikke skam dere, eller føl dere stygge pga det. Kjøp dere en hold-in truse, eller bare lang underbukse, så er problemet løst.

Anonymkode: ce6d2...0e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenter! Slutt å snakk ned dere selv. Det er helt _normalt_ å ha lår som gnisser. Sånn er mange av oss genetisk skapt, uavhengig av vekt. Det kommer ikke av sykling eller hår som er barbert. Hår på leggene kommer heller ikke fordi man barberte seg som ung. Det ligger i menneskers gener å bli behåret rundt om på kroppen, noen mer enn andre. Hår er med på å regulere temperatur bl.a. Se på anorektikere, de får mer hår på kroppen for å holde varmen.

Ja, det er et mas med gnagsår på innsiden av lårene, men ikke skam dere, eller føl dere stygge pga det. Kjøp dere en hold-in truse, eller bare lang underbukse, så er problemet løst.

Anonymkode: ce6d2...0e1

Dobbeltmoralen i det innlegget var rett og slett for fasinerende til ikke å kommentere. Slutt å snakk ned deg selv, kjøp en hold in truse! Altså, makan. 

Anonymkode: fd175...e3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dobbeltmoralen i det innlegget var rett og slett for fasinerende til ikke å kommentere. Slutt å snakk ned deg selv, kjøp en hold in truse! Altså, makan. 

Anonymkode: fd175...e3d

Jeg tror ikke innlegget du siterer var stygt ment. Selv har jeg funnet ut at hold-in underbukser med bein er det som funker best mot lårgnissing. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.6.2018 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Dobbeltmoralen i det innlegget var rett og slett for fasinerende til ikke å kommentere. Slutt å snakk ned deg selv, kjøp en hold in truse! Altså, makan. 

Anonymkode: fd175...e3d

Dobbeltmoral? Lår som gnisser er vondt.  For å unngå at det blir vondt er det lurt å ha noe tøy imellom lårene. Man kan godt kjøpe/sy seg gammeldagse mamelukker om så, men det er sannsynligvis større sjanse for å finne en hold-in truse på markedet i dag. Poenget her er ikke hold-in effekten, men å få det tøylaget mellom lårene. Man kan også bruke en sykkelbukse, om det er det det står på. Beklager om dette ikke kom tydelig nok frem.

Anonymkode: ce6d2...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2018 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Tror da ikke det. Har kun hår på legger, og det kun fordi jeg begynte med barbering av de som pur ung.

Anonymkode: fb5e0...cb0

Du har ikke hår på leggene fordi du begynte å barbere deg som ung, nei. Håret ville vært det samme uansett. Du får ikke mer eller mørkere hårvekst av å barbere. Og du har sikkert litt dun på lårene, «alle» har hår på nesten hele kroppen, men noen har mer enn andre. 

Anonymkode: afb8d...ae1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...