AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #121 Skrevet 21. juni 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så utrolig viktig at de som kommer med livsfarlige råd sies imot, og at påstandene motbevises. Mange ønsker sterkt å tro at man kan spise seg frisk eller liknende, for da trenger man ikke forholde seg til den tøffe realiteten som kreftbehandling ofte er. Alternativ behandling alene resulterer ofte i svært tragiske skjebner. Takk for at du gidder. ❤️ Litt lesestoff til andre som titter innom tråden: https://nhi.no/livsstil/alternativ-medisin/ny-studie-viser-risikoen-ved-a-velge-alternativ-kreftbehandling/ https://www.dagbladet.no/nyheter/oddmund-67-ble-fortalt-av-alternativ-terapeut-at-kreften-i-beinet-var-forkalkning-ett-ar-seinere-dode-han/69119426 Anonymkode: 4c35d...71a Jeg har ikke kommet med et eneste råd. Enten så blander han sammen mitt og noen andres innlegg, som han har gjort flere ganger, ellers så finner han opp ting. Vi diskuterer om kreftbehandling og at det KAN finnes bedre alternativer, men disse kommer ikke frem i lyset. Det er et svært viktig tema, da store deler av befolkningen som får kreft enten dør kort tid etter, eller får kreften tilbake med mindre sannsynlighet å overleve. Jeg anbefaler heller ingen å prøve å spise seg frisk uten tett oppfølging av lege og annen behandling. De innleggende sier heller ingenting om raw vegansk mat og kreft, men om en som ble fortalt at han ikke hadde kreft av en alternativ behandler og den andre artikkelen handler om alternativ medisin generelt. Anonymkode: 3625f...7d2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #122 Skrevet 21. juni 2018 39 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke kommet med et eneste råd. Enten så blander han sammen mitt og noen andres innlegg, som han har gjort flere ganger, ellers så finner han opp ting. Vi diskuterer om kreftbehandling og at det KAN finnes bedre alternativer, men disse kommer ikke frem i lyset. Det er et svært viktig tema, da store deler av befolkningen som får kreft enten dør kort tid etter, eller får kreften tilbake med mindre sannsynlighet å overleve. Jeg anbefaler heller ingen å prøve å spise seg frisk uten tett oppfølging av lege og annen behandling. De innleggende sier heller ingenting om raw vegansk mat og kreft, men om en som ble fortalt at han ikke hadde kreft av en alternativ behandler og den andre artikkelen handler om alternativ medisin generelt. Anonymkode: 3625f...7d2 Problemet her, er at du ikke forstår hverken hva kreft er, eller hvordan sykdommen forløper. Hvis det virkelig var så enkelt som du tror, hadde "industrien" kastet seg over dette for lengst. Tror du virkelig at man lar pasienter dø for å tjene penger? Er det din oppriktige oppfatning? Kan du ikke fortelle meg hva kreft er, og hvilke mekanismer denne dietten bruker for å eliminere den. Jeg er meget spent på forklaringen. Anonymkode: 788d8...09f 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #123 Skrevet 21. juni 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Problemet her, er at du ikke forstår hverken hva kreft er, eller hvordan sykdommen forløper. Hvis det virkelig var så enkelt som du tror, hadde "industrien" kastet seg over dette for lengst. Tror du virkelig at man lar pasienter dø for å tjene penger? Er det din oppriktige oppfatning? Kan du ikke fortelle meg hva kreft er, og hvilke mekanismer denne dietten bruker for å eliminere den. Jeg er meget spent på forklaringen. Anonymkode: 788d8...09f Ikke meg du siterer men det er min oppfatning. Ikke at legene gjør det men at industrien gjør det, det har vi utallige eksempler på i form av skandaler med ulike medisiner som tar livet av folk. De driter i at folk får livene sine ødelagt og dør, det er sannheten dessverre. Anonymkode: 5de2b...99e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #124 Skrevet 21. juni 2018 Just now, AnonymBruker said: Ikke meg du siterer men det er min oppfatning. Ikke at legene gjør det men at industrien gjør det, det har vi utallige eksempler på i form av skandaler med ulike medisiner som tar livet av folk. De driter i at folk får livene sine ødelagt og dør, det er sannheten dessverre. Anonymkode: 5de2b...99e Da tror jeg det er på tide med en realitetsorientering. Hvis du setter deg inn i hvilke krav man stiller til utvikling og markedsføring av medisinske preparater, ville du kanskje oppdage at ting ikke er så enkle som du tror. Anonymkode: 788d8...09f 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #125 Skrevet 21. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da tror jeg det er på tide med en realitetsorientering. Hvis du setter deg inn i hvilke krav man stiller til utvikling og markedsføring av medisinske preparater, ville du kanskje oppdage at ting ikke er så enkle som du tror. Anonymkode: 788d8...09f 😂 du tror virkelig at legemiddelindustrien er ikke korrupt? Er du kjøpt og betalt av industrien? Sett deg ned å les litt, så får du deg nok et stort sjokk. Anonymkode: 3625f...7d2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #126 Skrevet 21. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: 😂 du tror virkelig at legemiddelindustrien er ikke korrupt? Er du kjøpt og betalt av industrien? Sett deg ned å les litt, så får du deg nok et stort sjokk. Anonymkode: 3625f...7d2 Jeg tror legemiddelindustrien har nok å svare for, om ikke du skal finne opp ting som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: 788d8...09f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #127 Skrevet 21. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 du tror virkelig at legemiddelindustrien er ikke korrupt? Er du kjøpt og betalt av industrien? Sett deg ned å les litt, så får du deg nok et stort sjokk. Anonymkode: 3625f...7d2 Du vet at det er mye konspirasjonsteorier innen legemiddelindustrien? Anonymkode: 0ae6c...133
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #128 Skrevet 21. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det er mye konspirasjonsteorier innen legemiddelindustrien? Anonymkode: 0ae6c...133 Det er det nok. Korrupsjon i legemiddelindustrien er ganske godt dokumentert. Anonymkode: 3625f...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #129 Skrevet 21. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det er mye konspirasjonsteorier innen legemiddelindustrien? Anonymkode: 0ae6c...133 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror legemiddelindustrien har nok å svare for, om ikke du skal finne opp ting som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: 788d8...09f Du tror? Hva har jeg funnet opp? Du som er så glad i fakta, les. Anonymkode: 3625f...7d2
Duckie Skrevet 22. juni 2018 #130 Skrevet 22. juni 2018 16 hours ago, Bonusmammaen said: Tipper vi vil riste opprørt på hodet om 20 år hva som er standard i dagens cellegift behandling. Det er virkelig ikke logisk å drepe alle celler slik det gjøres i dag systemisk. Lokalt ja, men det spres jo rundt å gjør at immunforsvaret går rett ned i kjelleren. Vi har så mye fantastisk i naturen, men forsking i Norge på dette ligger langt tilbake. En professor i Tyskland som jeg ikke kommer på navn i farten, matet kreftceller med gjær og sukker. Kreften vokste hurtig. Haibrusk er kjent i utlandet, en te indianere brukte mye for å krympe kreftsvulster. https://www.dinside.no/okonomi/indianermedisin-krymper-kreft/62406295 Legemiddelindustrien var ikke enige i selv med gode resultater og testing i over 20 år at dette var godt nok. Da kan vi jo tenke at legemiddelindustrien setter seg på bakbena av redsel for å ikke tjene penger.. for om det finnes så lett tilgjengelig i naturen vil de jo gå nærmest konkurs. Selvfølgelig vokser kreftcellene hurtig når du mater de med ett av de mest gunstige næringsstoffene (i form av vekst, ikke gunstig som i sunt for mennesker). Dere som mener at legemiddelindustrien er den store stygge ulven fordi de tjener penger, hva med alle pengene alternativindustrien tjener? Tror dere "Chris beat cancer" fyren ikke tjener rått på det han driver med?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #131 Skrevet 22. juni 2018 Det er ikke snakk om å bare tjene penger. Legemiddelindustrien tjener penger på medikamenter som dreper folk, alle skandalene taler for seg selv. Peter Gøtzsche, lederen for det nordiske Cochrane-senteret kaller det organisert kriminalitet. Anonymkode: 5de2b...99e
Perelandra Skrevet 1. juli 2018 #132 Skrevet 1. juli 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring Perelandra, mod.
Nuka Skrevet 10. juli 2018 #133 Skrevet 10. juli 2018 Kjenner jeg syns det er litt morsomt når det trekkes frem "jeg vet hva JEG ville gjort" og det også latterliggjøres med at "ikke alle ville gjort det" sånn ca.. JEG ville også valgt cellegift. Vi begynte å diskutere dette og det var ikke tvil for MEG. Min farmor har også kreft og valgte cellegift, men VI kan ikke snakke for andre og det kan ingen andre enn den det gjelder heller! 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå