Gå til innhold

Forloverene mine... hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BearMama
På 30.5.2018 den 10.42, AnonymBruker skrev:

Hei!

jeg har valgt 2 forlovere, og begge står meg nært! Men de har vært svært uenige når det har gjeldt planlegging til mitt utdrikkingslag, hun ene har villet at jeg skal få et kjempe fint utdrikkingslag, og har handlet pynt og gjort det fint, men så får jeg høre at hun andre har satt seg litt på bakbena når det gjelder penger, hun vil jo at alle skal ha mulighet til å være med, og det forstår jeg, og nå har de gått i minus, og da nekter hun å betale det som de har gått i minus, hun skylder på at hun er fattig student, hun studerer kun noen dager på kveldstid, og jobber jo på dagtid, og til bryllupet har hun booket time til pedikyr, manikyr, ansiktsmaske til 1300, spraytan, fiksing av bryn, voksing, frisør og sminking, og det er helt greit, men når det kommer til mitt utdrikkingslag så nekter hun å betale det som de har gått i minus, hun andre forloveren mener det blir litt urettferdig at hun skal betale alt de har gått i minus, og det kun er snakk om 500kr på hver, så dette skaper jo  dårlig stemning, og jeg som er brud, hvordan skal jeg forholde meg til dette? Begge kommer til meg og er fortvilet over hverandre...! Hjelp!

Anonymkode: 349e8...87f

Synes det er åndssvakt at du i det hele tatt vet om dette.

Her burde begge forloverne satt seg ned sammen og kommet frem til et budsjett før de startet planleggingen. De burde også snakket med alle som skulle delta om hva de synes er en passende sum per person og så planlagt etter det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er virkelig litt pynt viktigere enn et vennskap?

Anonymkode: e98a0...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er virkelig litt pynt viktigere enn et vennskap?

Anonymkode: e98a0...c69

Virker sånn for noen i hvert fall. 

Syns det var et bra forslag på forrige side; at bruden faktisk står for utgiftene til utdrikningslaget. Vet det er vanlig med utdrikningslag og at det er forloverne og gjestene som betaler, men jeg syns bruden burde være med å betale. Ellers må hun velge noen som har god råd... 

Anonymkode: ab357...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker sånn for noen i hvert fall. 

Syns det var et bra forslag på forrige side; at bruden faktisk står for utgiftene til utdrikningslaget. Vet det er vanlig med utdrikningslag og at det er forloverne og gjestene som betaler, men jeg syns bruden burde være med å betale. Ellers må hun velge noen som har god råd... 

Anonymkode: ab357...f43

Hvorfor?

Kan ikke et utdrinkningslag være i en hage med god mat og drikke og lek? 

Man må ikke leie båt, leie studio, reise på spa eller masse andre rådyre ekspedisjoner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, BearMama skrev:

Hvorfor?

Kan ikke et utdrinkningslag være i en hage med god mat og drikke og lek? 

Man må ikke leie båt, leie studio, reise på spa eller masse andre rådyre ekspedisjoner....

Jo, det går an å være i en hage med god mat, men det virker ikke som det er greia her. Og jeg syns jeg hele tiden leser om bruder som er irriterte på forloverne sine, eller forlovere som er fortvilet over pengebruk osv. 

Jeg syns det hadde vært kjempefint med hageparty med mat og drikke, jeg. 

 

Anonymkode: ab357...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det går an å være i en hage med god mat, men det virker ikke som det er greia her. Og jeg syns jeg hele tiden leser om bruder som er irriterte på forloverne sine, eller forlovere som er fortvilet over pengebruk osv. 

Jeg syns det hadde vært kjempefint med hageparty med mat og drikke, jeg. 

 

Anonymkode: ab357...f43

Det blir som med babyshower. Tar helt av.

Virker mer som trenden er «hvem brukte mest penger»?

Anonymkode: df929...5f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det blir som med babyshower. Tar helt av.

Virker mer som trenden er «hvem brukte mest penger»?

Anonymkode: df929...5f0

Ungen dultet i meg 😅

Anonymkode: df929...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...