Gjest care Skrevet 15. august 2002 #21 Del Skrevet 15. august 2002 De derre tre-fjerdedelsbuksene på gutter syns jeg forøvrig IKKE er pent. Men moten er jo ikke alltid det da. Bra svart Sissan, kunne ikke fått sagt det bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. august 2002 #22 Del Skrevet 15. august 2002 De derre tre-fjerdedelsbuksene på gutter syns jeg forøvrig IKKE er pent. Men moten er jo ikke alltid det da. Bra sagt Sissan, kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. august 2002 #23 Del Skrevet 15. august 2002 synes de kan være litt tøffe jeg, kommer helt an på mannen og bukse. men de lar seg jo påvirke! spesielt mens de er unge, akkurat som jentene. (og moten med sliten string en halvmeter over hoftebuksa er ikke lekkert det heller, så nei, mote er ikke alltid stilig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 15. august 2002 #24 Del Skrevet 15. august 2002 De buksene er jo drit kule!! Den dagen vi slutter å dømme etter utseende, vil kanskje være den dagen vi slutter å sammenlikne oss selv med andre.... Tror ikke den dagen kommer med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 15. august 2002 #25 Del Skrevet 15. august 2002 Skjønner ikke helt hva dere mener med denne sammenligninga jeg, Waco. Kan du utdype dette? Mener du at vi temker på om vi er bedre/dårligere enn andre damer i senga? Det er ikke noe som bekymrer meg. Så lenge jeg selv har det bra der gir jeg blaffen i alt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå