Gå til innhold

Fredrikstad

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

i sentrum så finner du victoria, city, valhall, og noen fler. Er du villig til å reise uten for sentrum så har den ho hankø fjordhotell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg må anbefale deg et uuuutrolig koslig hotell i fredrikstad.. har vært på mange men dette var det beste definitivt! men jeg husker ikke navnet jeg skal finne det ut og komme tilbake med det.... det er bare helt perfekt..

besetningen der etr kjempe koslig, og det ligger bare så bra til. helt på toppen med den beste utsikten og en egen hage en kan benyttse seg av.... jeg skal finne navnet og komme tilbake til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det var vallhall vistnok.... det er bare kjempe fint altså!!anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg bodd på noen av dem, men Valhalla ser utrolig koselig ut. Ser nærmest ut som en stor enebolig. Rolig og samtidig nær byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over at Valhall ligger på toppen av en knaus. Fin utsikt, LANG bakke ned til sentrum. Men det er et fint sted. Har ikke bodd der, men vært der og tittet.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

sikkert mange bra, men jeg går for hotell victoria. litt lite, svært sentrumsnært, gåavstand til alt (også byferje til gamlebyen). hyggelig folk, litt sånn "hjemme hos" følelse. ikke fancy i det hele tatt, men veldig hyggelig-

og jeg jobber ikke der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...