Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 11.7.2018 den 18.57, AnonymBruker skrev:

Nei. Er selv slank og opptatt av god helse og å holde meg i form, har aldri funnet overvektige menn attraktive. Nå mener jeg ikke et par kilo for mye, men skikkelig overvekt/fedme. 

Det frister bare ikke. Samme hvor god personlighet han skulle hatt. Bare det å vite at han ikke tar helsa si på alvor er total turn-off for min del. Samme gjelder for veldig tynne menn som aldri trener og bare spiser junk. Det ville heller ikke fungert.

Trenger ikke være ripped eller noe, men trene, spise sunt og ta vare på helsa.

Anonymkode: 2aa70...501

Hva hvis du er i et forhold og partneren sin legger på seg pga medisiner og sykdom? Dumper du han da?

Anonymkode: d7277...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.7.2018 den 9.17, Hulderen skrev:

Har du for vane å spørre folk du kjenner om deres BMI? Jeg må ligge i underkant av normal vekt for å se slank ut. Ligger jeg øvre del (men innenfor normalområdet for BMI) så har jeg helseskadelig bukfett. Og det synes! 

Beklager cut'en, men måtte unngå tatoveringer, arr og føflekker 😂 Uansett treffer jeg "overvekt" på denne formen. Til tross for en viss muskeltonus i mage, synlige blodårer og tydelige ribbein. Kan godt stemme at jeg er å anse som overvektig, men da betyr det i så fall ikke så mye for meg...

IMG_20180319_164408683.jpg

Anonymkode: 3024c...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager cut'en, men måtte unngå tatoveringer, arr og føflekker 😂 Uansett treffer jeg "overvekt" på denne formen. Til tross for en viss muskeltonus i mage, synlige blodårer og tydelige ribbein. Kan godt stemme at jeg er å anse som overvektig, men da betyr det i så fall ikke så mye for meg...

IMG_20180319_164408683.jpg

Anonymkode: 3024c...cc5

Du ser ikke akkurat overvektig ut nei. 

Anonymkode: 2136e...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke bildet over forsvinne fra tråden når jeg fjerner det fra "mine vedlegg", selv om det er skrevet som anonymbruker?

Anonymkode: 3024c...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...