Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer nok ikke å vite hvilken bmi folk har. Jeg har bmi fedme. Men det er det ingen som ser. ;) Så det kommer helt ann på hvordan folk bærer vekta si

Anonymkode: 0e2d2...413

Og jeg er motsatt - er såvidt overvektig ifølge BMI, men hadde du sett meg ville du tenkte fedme for mange kilo siden.

Vekten fordeler seg så veldig forskjellig, det har du helt rett i :)

Anonymkode: 98238...e19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/29/2018 at 9:54 PM, AnonymBruker said:

Ofte jeg tenker "Hun der hadde sikkert vært lekker, om hun la på seg 10 kg." 

Anonymkode: 3ccfb...c76

Det hender jeg ser det jeg også, men det går vel noen uker mellom hver gang.

Damer som kunne ha godt av å gå ned 10 kg ser jeg imidlertid hele dagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er selv slank og opptatt av god helse og å holde meg i form, har aldri funnet overvektige menn attraktive. Nå mener jeg ikke et par kilo for mye, men skikkelig overvekt/fedme. 

Det frister bare ikke. Samme hvor god personlighet han skulle hatt. Bare det å vite at han ikke tar helsa si på alvor er total turn-off for min del. Samme gjelder for veldig tynne menn som aldri trener og bare spiser junk. Det ville heller ikke fungert.

Trenger ikke være ripped eller noe, men trene, spise sunt og ta vare på helsa.

Anonymkode: 2aa70...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (teamleder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er "overvektige" etter BMI-standard, så ja. Det er den mest ubrukelige tabellen jeg vet om. Bortimot ethvert normalt utseende menneske jeg kjenner pusher overvekt iflg BMI.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker bærer overvekten forskjellig. Noen er attraktive også som overvektig, andre er uattraktiv nettopp pga overvekten. Mao; ja og nei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt overvektig etter to svangerskap. Var slank før. Jeg tror nok mannen min likte utseendet mitt bedre før, men det virker som om han tenner mer på meg nå og sexen er bedre. 

Anonymkode: fe006...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt, tunge, store og bamsete menn har den mest sexy kroppsformen jeg vet om 😛 (jeg er slank selv forresten). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 23.28, MaxxMekker skrev:

Hvis de er "overvektige" etter BMI-standard, så ja. Det er den mest ubrukelige tabellen jeg vet om. Bortimot ethvert normalt utseende menneske jeg kjenner pusher overvekt iflg BMI.

 

Har du for vane å spørre folk du kjenner om deres BMI? Jeg må ligge i underkant av normal vekt for å se slank ut. Ligger jeg øvre del (men innenfor normalområdet for BMI) så har jeg helseskadelig bukfett. Og det synes! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hulderen said:

Har du for vane å spørre folk du kjenner om deres BMI? Jeg må ligge i underkant av normal vekt for å se slank ut. Ligger jeg øvre del (men innenfor normalområdet for BMI) så har jeg helseskadelig bukfett. Og det synes! 

Sånn er jeg og. Jeg har 18,7 i bmi, går jeg ned èn kilo er jeg definert som undervektig, men kun nå jeg ser slank ut. Da jeg hadde 21 i bmi ble jeg faktisk kalt lubben. 

Anonymkode: b2b80...982

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.55m og 50 kg (bmi på 21 tror jeg) og takler IKKE overvektige menn. Får noia når magen deres sveiper borti min i misjonærstilling og mannepupper; grøss. Når jeg har sex så blir jeg tent av min egen kropp, den er så fin i alle stillinger og krampene i mage og hofter når jeg nærmer meg orgasme gjør opplevelsen så vakker. Da må det en like vakker mannekropp til for å passe inn i bildet. 

Eksen min la sånn på seg da vi var sammen, han fikk heldigvis aldri pupper, alt gikk på magen så den var bred og stakk ut, så fikk han ei dobbelthake som gjorde at han så ut som en tommel med fjes på. Det satte en stor demper på sexlysten (dog, ikke kjærligheten). Så klarte han aldri å gjøre noe med det, han skulle slutte med sukker og fett, men likevel våknet jeg til at han hadde spist mensen-sjokoladen min til frokost, takk liksom. Så var det den dagen han stoppet meg med redsel i blikket og lurte på hva de merkene på magen hans var. Og jeg bare falt i sukk, der var strekkmerkene komt, og de går aldri bort. 

Liten utblåsning på slutten der ja. Husk nå på at dette bare er mine tanker og preferanser, og ingen universal sannhet. Plenty av mennesker elsker både former, overvekt og fedme, det er fint at ingen er like🙂

Anonymkode: 0e63d...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke bra når jeg ikke er veltrent, men aldri hatt noe krav om at damene må være det. Dama mi sier hun veier 20 kilo for mye, men jeg synes bare hun er deilig, myke lår å ligge imellom mens jeg får leke med brystene hennes og føre tonga mi fra munnen hennes ned hele veien på kroppen hennes og erte henne tils hun tar tak i hode mitt og presser det mot skrittet hennes og holder det fast er det beste jeg vet. 

Anonymkode: 0d35a...ade

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overvektig selv (så kan du legge i det hva du vil) og tiltrukket av kvinne i mange former og fasonger, herunder overvektige. Det jeg ikke syns er så tiltrekkende er nå kvinner er veldig tynne, noe som veldig mange er. Litt vanskelig å bare snakke om kropp, da det er langt i fra det som kun teller. Men når vi først gjør det så......

Syns egentlig det er trist at vi skal legge kvinner inn i kategorier og se om vi kunne hatt sex med dem eller vært i et forhold sammen med dem. Min eneste katergori er "KVINNER"

 

Hilsen voksen mann.

Anonymkode: a4c64...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2018 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Nei. Han har en fetisj. Og det er IKKE befriende.

Anonymkode: 53d31...882

Det vet du faktisk ikke noe om, med mindre du kjenner @stan .

En Seksuell fetisjisme er seksualitet der konkrete gjenstander, handlinger eller ideer blir tillagt seksuell tiltrekningskraft. Slike seksualiserte objekter og personlige, seksuelle særinteresser kalles seksuelle fetisjer. Hos et fåtall personer er fetisjen eller fetisjene helt nødvendige for at de skal føle lyst, tenne seksuelt eller oppnå seksuell tilfredsstillelse, mens andre anser fetisjen som en foretrukket metode for å føle størst mulig seksuell nytelse.

Ut fra det Stan skriver selv så vet du ikke om han beskriver preferanser, noe han tenner på, eller om det er en fetisj. 

Anonymkode: a4c64...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2018 den 11.46, AnonymBruker skrev:

Ja, veldig gjerne! Er selv normalvektig kvinne, men elsker overvektige bamser. Sånn typ 180-190 cm høye og 100-120 kg ish. Nam! Synes det blir litt kleint å sitte og ri en liten spirrevipp av en mann. Er redd for å mose han. Så her kjører jeg bamser all the way. Er han tynn ved starten forholdet så feter jeg han opp (neida) 😄 Det eneste negative med overvektige menn er at noen har helserelaterte problemer og flertallet av dem snorker. Ellers er de 👌!

Anonymkode: 24ce4...ec4

Men det er jo ikke spesielt overvektig om man er såpass høy og normalt aktiv. 

Bamsete er heller ikke det samme som veldig stor i form av masse synlig overflødig fett.

Jeg tiltrekkes av menn i de fleste pluss/minus vektklasser, men ekstremt tynn og usunn eller veldig overvektig tiltrekkes jeg ikke av. 

Men for meg er ikke en høy mann på 100 kilo veldig overvektig, spesielt ikke om de trener endel.

Ser mange kvinner og menn på trening som er veldig aktive og trener endel styrke - men som også er i øvre del eller vipper rundt normal BMI. Jeg ville ikke blitt mer tiltrukket om de gikk ned 5-10 kg liksom, spiller ingen rolle.

 

Anonymkode: a955b...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.7.2018 den 9.17, Hulderen skrev:

Har du for vane å spørre folk du kjenner om deres BMI? Jeg må ligge i underkant av normal vekt for å se slank ut. Ligger jeg øvre del (men innenfor normalområdet for BMI) så har jeg helseskadelig bukfett. Og det synes! 

Hva mener du med helseskadelig bukfett?

Som i at du har vært hos lege og fått konstanterer at du lagrer mye fett rundt organene?

Mage i seg selv er ikke helsefarlig, men fett rundt organene er det.

Jeg har eksempelvis mage selv som undervektig, men i følge kroppsanalyser så har jeg (til min overraskelse) lavere fettandel  enn snittet rundt organer og såkalt visceralt fett.

Så på utseendet kunne man tenkt at jeg fort får helseskadelig fett, men jeg ligger faktisk under snittet. 

Mange misforstår dette. 

Jeg har forsåvidt også vært slank med dårlig helse, og slank med god helse - utseendemessig kunne man ikke bedømmet dette. 

Anonymkode: a955b...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med helseskadelig bukfett?

Som i at du har vært hos lege og fått konstanterer at du lagrer mye fett rundt organene?

Mage i seg selv er ikke helsefarlig, men fett rundt organene er det.

Jeg har eksempelvis mage selv som undervektig, men i følge kroppsanalyser så har jeg (til min overraskelse) lavere fettandel  enn snittet rundt organer og såkalt visceralt fett.

Så på utseendet kunne man tenkt at jeg fort får helseskadelig fett, men jeg ligger faktisk under snittet. 

Mange misforstår dette. 

Jeg har forsåvidt også vært slank med dårlig helse, og slank med god helse - utseendemessig kunne man ikke bedømmet dette. 

Anonymkode: a955b...2ce

Min fastlege målte min mage/hofte-ratio, og fastslo at jeg hadde helseskadelig bukfett. Han informerte meg om at jeg måtte slanke meg. Da hadde jeg en BMI på 24,8. Magemålet mitt var nesten 90 cm. Jeg husker ikke hva hoftemålet mitt var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man kan ha det, men grunnet preferansene mine så velger jeg å ikke ha det.

Fordelen med kropp og preferanser er at alle har en, og det finnes noen for alle der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...