Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er selv overvektig, og har hatt sex med overvektige menn. Men sist mann jeg hadde sex med, var vel 70 kg overvektig, og ville bare ha sex i misjonær, var jo helt grusomt, det var jo vondt, og jeg fikk nesten ikke puste. Følte det foregikk en kamp mellom oss, hvor jeg prøvde å ri han, og han prøvde å få lagt meg ned. 

Nå er jeg ca 15 kg overvektig selv, og prøver å gjøre noe med det. Og kommer aldri til å ha sex med en så kraftig overvektig mann igjen. Men menn som er 20 kg overvektige er ikke noe problem.

Anonymkode: b0868...241

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer på dette. Og et du det selv? 

Anonymkode: 2136e...a1a

Dobbel-ja. Om dama er sexy har ikke mest med vekt å gjøre. Det sitter mer i personligheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, veldig gjerne! Er selv normalvektig kvinne, men elsker overvektige bamser. Sånn typ 180-190 cm høye og 100-120 kg ish. Nam! Synes det blir litt kleint å sitte og ri en liten spirrevipp av en mann. Er redd for å mose han. Så her kjører jeg bamser all the way. Er han tynn ved starten forholdet så feter jeg han opp (neida) 😄 Det eneste negative med overvektige menn er at noen har helserelaterte problemer og flertallet av dem snorker. Ellers er de 👌!

Anonymkode: 24ce4...ec4

De moses virkelig ikke 👌

Anonymkode: f33af...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og har aldri vært i nærheten av overvektig, er nå normalvektig og har vært undervektig, og har hatt sex med et par overvektige damer.

Følte vekten ikke hadde noe å si på sexen, og i tillegg betyr overvekt gjerne litt ekstra pupper og rumpe som ikke er så ille i en seksuell sammenheng akkurat. Følte også at de overvektige jentene jeg har hatt sex med gjorde en større innsats enn de klassiske «pene» damene som er vant til å ha gutter hengende etter seg og som gjør alt mulig for å imponere dem. 🙂 

Anonymkode: f6609...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er verdens fineste, men sikkert 10-15kg overvektig.. Synes det er litt kjipt når magen henger over badebuksen på stranden og er ikke så innbydende med tanke på sex.. Er selv slank og trener hver dag

Anonymkode: 36b6f...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror en del overvektige kan være mer sexy fordi de ikke ønsker å stoppe når de nyter noe godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det må være befriende for kvinner med en mann som deg, at man slipper å passe vekten og bare kan kose seg dagen lang 🍭🍨🎂 Det å slippe kroppspresset.

Anonymkode: 24ce4...ec4

Nei. Han har en fetisj. Og det er IKKE befriende.

Anonymkode: 53d31...882

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Sexy sitter i hodet, ikke i bukfettet. Svaret er ja.

Jeg er selv normalvektig i følge BMI-skalaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Han har en fetisj. Og det er IKKE befriende.

Anonymkode: 53d31...882

Nei, jeg har ingen fetisj. Jeg har en preferanse for overvektige kvinner, og har med tenningmønsteret mitt å gjøre. Det er på ingen måte det samme som en fetisj. Du sier ikke at noen som kun tiltrekkes slanke kvinner har en fetisj?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare var "moro-sex", hadde ikke det vært aktuelt. Men om jeg falt for en hvor "alt annet" var på plass (kjemi og alt det der), tror jeg ikke det hadde vært noe problem. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer på dette. Og et du det selv? 

Anonymkode: 2136e...a1a

Er slank og veltrent selv, men har sex med en overvektig mann flere ganger i uka. Hadde han vært undervektig eller slank, hadde vi ikke hatt sex, må jo finne mannen attraktiv, noe jeg ikke gjør når det kommer til slanke/tynne gutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overvekt har jo blitt mer normalt, det kommer litt an hvor hun har det. Faktisk fedme derimot er helt uaktuelt. Det går da på hvordan personer velger å leve livet sitt og en person med fedme klasse 3 tar ikke var på seg selv. Det vil da bli vanskelig å gjøre mye sammen med mindre man selv er like sykelig overvektig.

Anonymkode: 7ebf0...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig og mannen er slank. Vi har sex vi..... er det ikke flott at folk tenner på ulike kropper og fasonger? Og at for noen er det personen som er den de tenner på?

Forstår virkelig ikke dette behovet for å spørre....

Anonymkode: d7277...f8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.5.2018 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er verdens fineste, men sikkert 10-15kg overvektig.. Synes det er litt kjipt når magen henger over badebuksen på stranden og er ikke så innbydende med tanke på sex.. Er selv slank og trener hver dag

Anonymkode: 36b6f...406

Er ikke dette å motsi seg selv?

Anonymkode: d7277...f8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2018 den 14.26, Severin skrev:

Nei, jeg har ingen fetisj. Jeg har en preferanse for overvektige kvinner, og har med tenningmønsteret mitt å gjøre. Det er på ingen måte det samme som en fetisj. Du sier ikke at noen som kun tiltrekkes slanke kvinner har en fetisj?

Nå er det til og med dem som påstår at menn som tenner på kvinner med kjønnshår har en fetish...

Anonymkode: 3160e...dfe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen er overvektig i følge BMI. Det er ikke snakk om veldig mye ekstra, men, vi er begge overvektig. Jeg har også vært tykk, men har gått ned 20 kilo siden da. Vi har vært sammen i tykt og tynt bokstavelig talt. Og god sex har vi bestandig hatt, men man blir fort sliten som tykk og ikke alle stillinger var like enkelt, men vi fant nye favoritter. Nå har vi samme sex i alle stillinger som når vi begge var tynne.

Anonymkode: ba58b...fd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt overvektig; ja, sykelige overvektig; nei.

Anonymkode: dd1fe...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette å motsi seg selv?

Anonymkode: d7277...f8c

Lurte på denne jeg og...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Litt overvekt gjør meg ingenting. Vil heller ha en mann som har litt ekstra en litt for lite. Har også hatt digg sex med tykke/feite menn. Jeg tenner ikke på tynne menn.

Selv er jeg 5kg overvektig og har aldri hatt problemer med å fange menns interesse.

Anonymkode: aecb2...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når over 50% av oss er overvektige i dag, så er det like vanlig som uvanlig å ha sex med en som er overvektig. Jeg er selv slank/tynn men jeg liker menn med litt fylde. Ikke fedme, men en sterk og god mann. Liker ikke å se og kjenne bein, liksom. Han derimot liker at jeg er slank, så hver med sitt. 

Anonymkode: 316e8...c86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...