Nikea Skrevet 29. mai 2022 #41 Del Skrevet 29. mai 2022 Litt morsommere når det er mer uforutsigbart ja. Synd med Haas i dag da, men godt det gikk bra med Schumacher etter den kræsjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 12. juni 2022 #42 Del Skrevet 12. juni 2022 Den Mercedes-bilen er IKKE bra, altså. Er jo direkte helsefarlig å kjøre den. 😬 Stakkars Hamilton sin kropp fikk skikkelig gjennomgå i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 20. juni 2022 #43 Del Skrevet 20. juni 2022 Ser ut som om det blir lite spenning i årets mesterskap. Verstappen er jo i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #44 Del Skrevet 20. juni 2022 Heia Charles Leclerc! Supersøt fyr. Men godt jobba av Verstappen! Anonymkode: b0935...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 22. juni 2022 #45 Del Skrevet 22. juni 2022 Synes også det har vært en spennende rivalisering de siste år. Men bilene gir jeg ikke mye for. Opplevelsen var noe helt annet når det tidligere var ordentlig lyd i de. Var som et jetfly passerte deg mens noen samtidig blåste trompet inn i øret ditt. Hadde med en x til Spa banen i 99. Hun begynte å grine når den første bilen passerte.. 18.000 i turtall. Det var tider det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 4. juli 2022 #46 Del Skrevet 4. juli 2022 Endelig litt skikkelig spenning i gårsdagens løp! Litt FOR spennende med den kræsjen i starten, men heldigvis gikk det bra med alle involverte. Kjekt med tidenes første seier for Carlos Sainz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet 7. juli 2022 #47 Del Skrevet 7. juli 2022 Søndagens løp var jo fantastisk spennende, litt for spennende ang krasjen, men det gikk utrolig nok bra! Veldig imponert over Russell som spurter over for å se hvordan det gikk med Albon og Zhou, de andre var mer opptatt av å komme seg inn i pit for å være klar for omstart. Skal bli gøy med Østerrike i helga, jeg heier på Max og Charles, men synes det også er gøy at flere andre kommer opp og kjemper i toppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #48 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 27.5.2018 den 14.22): Jeg har sett mange tråder her på KG som handler om mange andre sporter, Men jeg har ikke sett en som omhandler Formel 1 og synes derfor at det var på tide med en F1 tråd på KG også. Jeg har fulgt F1 sporten tett siden 1996 og har så langt sett 6 F1 løp live (Nurburgring 2001,03,12), (Spa 2013,14,16) og Monza 2016. Er det noen flere F1 fanatikere her på KG? Og nå som årets Monaco GP bare er minutter unna, Tror du at noen klarer og stoppe pole sitter Daniel Ricciardo i de trange Monte Carlo gatene? Anonymkode: feb79...d27 Skulle ønske dette var i år. Har vært noen triste år for Ricciardo, håper han snart får en opptur. Anonymkode: 978e9...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #49 Del Skrevet 7. juli 2022 I år har interessen for f2 gått i taket hos oss. F1 kommer liksom litt i skyggen. Anonymkode: 978e9...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #50 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skulle ønske dette var i år. Har vært noen triste år for Ricciardo, håper han snart får en opptur. Anonymkode: 978e9...9ce Samme her, han virker som en så fin fyr og så sliter han. Synd om han gir seg. Anonymkode: 911b2...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 11. juli 2022 #51 Del Skrevet 11. juli 2022 Skummelt med bilbrann i går! 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 11. juli 2022 #52 Del Skrevet 11. juli 2022 Bingo Bongo skrev (3 timer siden): Skummelt med bilbrann i går! 😬 Det så skikkelig ille ut. Den tok seg opp så raskt, og så trillet bilen og det virket som om ingen skulle reagere. Veldig trist for Sainz og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 24. juli 2022 #53 Del Skrevet 24. juli 2022 Årets sesong blir dessverre mindre og mindre spennende. Hvis ikke Verstappen tar dette med klar margin, skjønner jeg ingenting. Gleder meg over at Mercedes ser ut til å ha fått litt mer orden på bilen i det minste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 30. juli 2022 #54 Del Skrevet 30. juli 2022 Artig kvalifisering i dag! Blir spennende å se om det blir en uventet vinner, eller om Verstappen fliser forbi alle fra sin 10. posisjon... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 31. juli 2022 #55 Del Skrevet 31. juli 2022 Verstappen, ja... Imponerende å vinne fra 10. plass, og jeg slutter ikke å undre meg over "strategien" til Ferarri... 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet 1. august 2022 #56 Del Skrevet 1. august 2022 Selv om jeg heier på Verstappen, er Leclerc også en jeg ønsker i kampen om verdensmesterskapet. Desverre så roter Ferrari-teamet bort seire gang etter gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 21. august 2022 #57 Del Skrevet 21. august 2022 Denne pausen var fryktelig lang, altså... 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 21. november 2022 #58 Del Skrevet 21. november 2022 Da er sesongen over og det ble som ventet lite spennende mht årets vinner. Ørlite spenning om andreplassen dog. Gleder meg allerede til neste sesong - håper på en jevnere og mer spennende sesong! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå