AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Del Skrevet 27. mai 2018 Jeg har sett mange tråder her på KG som handler om mange andre sporter, Men jeg har ikke sett en som omhandler Formel 1 og synes derfor at det var på tide med en F1 tråd på KG også. Jeg har fulgt F1 sporten tett siden 1996 og har så langt sett 6 F1 løp live (Nurburgring 2001,03,12), (Spa 2013,14,16) og Monza 2016. Er det noen flere F1 fanatikere her på KG? Og nå som årets Monaco GP bare er minutter unna, Tror du at noen klarer og stoppe pole sitter Daniel Ricciardo i de trange Monte Carlo gatene? Anonymkode: feb79...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. mai 2018 #2 Del Skrevet 27. mai 2018 Jeg er i det hele tatt lite sportsinteressert, men i de sjeldne tilfeller der jeg blir sittende å se på, er F1 definitivt på topp 3-lista! Følger denne tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Del Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, Zenobia skrev: Jeg er i det hele tatt lite sportsinteressert, men i de sjeldne tilfeller der jeg blir sittende å se på, er F1 definitivt på topp 3-lista! Følger denne tråden Høres bra ut! Har du noen favorittfører eller favoritt team? Jeg anbefaler deg på det sterkeste og ta turen og se et Grand Prix live, Du vil ikke angre. Anonymkode: feb79...d27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. mai 2018 #4 Del Skrevet 27. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres bra ut! Har du noen favorittfører eller favoritt team? Jeg anbefaler deg på det sterkeste og ta turen og se et Grand Prix live, Du vil ikke angre. Anonymkode: feb79...d27 Å.., den vidunderlige Michael Schumacher Ble han ikke syvfoldig verdemsmester? Og Mika Häkkinen.. det var tider det. Har falt litt av nåtidens førere, og ser frem til å bli oppdatert i denne tråden (Bortfall av Eurosport har nok endel av skylden for at jeg befinner meg i bakleksa) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Del Skrevet 27. mai 2018 2 minutter siden, Zenobia skrev: Å.., den vidunderlige Michael Schumacher Ble han ikke syvfoldig verdemsmester? Og Mika Häkkinen.. det var tider det. Har falt litt av nåtidens førere, og ser frem til å bli oppdatert i denne tråden (Bortfall av Eurosport har nok endel av skylden for at jeg befinner meg i bakleksa) Ja, Michael Schumacher var en mester bak rattet. Men Schumi hadde også mange fordeler hos Ferrari som ingen førere har hatt verken før eller siden. Men han ble verdensmester 7 ganger og Mika ble verdensmester 2 ganger. Personlig så var jeg en stor fan av den franske professoren Alain Prost, Han fikk det til å se enkelt ut og kjøre en F1 bil så myk og presis kjørestil har vi aldri sett av en F1-fører. Av dagens førere så er Alonso min favoritt. Men nå må vi se på Monaco GP (vises direkte på Viasat 4 og det er bare minutter igjen til start) Anonymkode: feb79...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Del Skrevet 27. mai 2018 Ok, Så da var det Ricciardo (RBR) som vant i Monaco. Et ganske så hendelsefattig og tildels kjedelig løp, Monaco bruker vanligvis og by på overraskelser og spenning men årets Grand Prix var en liten skuffelse. Ellers så gjorde Ocon, Gasly og Verstappen alle et veldig godt løp i dag. Nå får vi bare vente de 2 ukene som er igjen til Canada GP I Montreal, Som er en veldig underholdende bane og som også er favorittbanen til flere av førerne. Anonymkode: feb79...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Del Skrevet 27. mai 2018 Så litt på løpet. Vekslet mellom å være ute i sola og se på løpet. Anonymkode: be492...ad1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merovingian Skrevet 28. mai 2018 #8 Del Skrevet 28. mai 2018 Litt skuffet over at «Mad» Max Verstappen ikke gjorde som han pleier- torpedere andre førere i kjent Maldonado stil. Bra at Daniel vant løpet da jeg ikke er stor fan av hverken Vettel eller Hamilton..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. mai 2018 #9 Del Skrevet 28. mai 2018 Bare sånn apropos: VM-førerne slakter Monaco som formel 1-arena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #10 Del Skrevet 28. mai 2018 Var tider da Kekkonen dro på i svingene:-) Anonymkode: fcc56...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merovingian Skrevet 28. mai 2018 #11 Del Skrevet 28. mai 2018 27 minutter siden, Zenobia said: Bare sånn apropos: VM-førerne slakter Monaco som formel 1-arena Dette er jo ikke noe nytt. Monaco GP er og blir et av de kjedeligste løpene på kalenderen. Eneste grunnen til at det beholdes er det historiske aspektet, mye penger i omløp og mye penger på spill dersom Monaco fjernes. Rene gateløp har vel aldri vært spennende, lite forbikjøringer og langsomt. Nei takke meg til skikkelige baner og litt regnvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 28. mai 2018 #12 Del Skrevet 28. mai 2018 Elsker F1❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merovingian Skrevet 28. mai 2018 #13 Del Skrevet 28. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker said: Var tider da Kekkonen dro på i svingene:-) Anonymkode: fcc56...403 Kekkonen? Tenker du på Keke Rosberg eller er det en Finne som har sneket seg inn i sirkuset som jeg ikke har hørt om (godt mulig det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. mai 2018 #14 Del Skrevet 28. mai 2018 7 minutter siden, Merovingian skrev: Dette er jo ikke noe nytt. Monaco GP er og blir et av de kjedeligste løpene på kalenderen. Eneste grunnen til at det beholdes er det historiske aspektet, mye penger i omløp og mye penger på spill dersom Monaco fjernes. Rene gateløp har vel aldri vært spennende, lite forbikjøringer og langsomt. Nei takke meg til skikkelige baner og litt regnvær. 0K :) Om du eller noen føler for å gi en introduksjon til banene i forbindelse med løp, så gjør gjerne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #15 Del Skrevet 28. mai 2018 Ja elsker F! og var med i Shumi`s glansdager ++, men dessverre falt noe av de siste årene da Eurosport falt bort i tv-pakken. Fryktelig synd, men vurderer sterkt å kaste meg på, da jeg så gjerne ha med meg French Open og Wimbledon også Anonymkode: 60696...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #16 Del Skrevet 28. mai 2018 Veldig synd at det ikke finnes noen under-kategori for idrett her på Kvinneguiden. Anonymkode: f0615...e67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #17 Del Skrevet 29. mai 2018 11 timer siden, Merovingian skrev: Litt skuffet over at «Mad» Max Verstappen ikke gjorde som han pleier- torpedere andre førere i kjent Maldonado stil. Bra at Daniel vant løpet da jeg ikke er stor fan av hverken Vettel eller Hamilton..... Jeg synes at Max Verstappen får mer kritikk enn hva han faktisk fortjener. Max har en mer aggressiv kjørestil og han kan ta noen vågale forbikjøringforsøk, Men han er på langt nær ikke noen Maldonado. Jeg likte Ricciardo godt tidligere men synes han har blitt litt vel høy på pæra de siste årene, Når han kjørte for TR i 2012/13 og var lagkamerat med Vergne så var de blant det jevneste førerteamet i F1 både når det gjelder antall plukkede poeng og hvem av de som gjorde best i Pole Position, Og Red Bull vurderte både Ricciardo og Vergne som erstatter for Webber hos RBR foran 2014 og det var bare såvidt at Ricciardo fikk den plassen foran Vergne, Også har han blitt så høy på seg selv ved å uttale at han er en like god fører som både Vettel og Hamilton, Eller ved å si at RBR må ha en bil som kan vinne tittelen i 2018 hvis de skal beholde han osv. Det finnes flere førere på griden som er bedre og mer kapable enn hva Ricciardo er, Han skal være glad for at han i det hele tatt kjører for et så sterkt team som Red Bull. Hamilton eller Vettel er ikke mine favoritter heller. Anonymkode: feb79...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #18 Del Skrevet 29. mai 2018 10 timer siden, Merovingian skrev: Dette er jo ikke noe nytt. Monaco GP er og blir et av de kjedeligste løpene på kalenderen. Eneste grunnen til at det beholdes er det historiske aspektet, mye penger i omløp og mye penger på spill dersom Monaco fjernes. Rene gateløp har vel aldri vært spennende, lite forbikjøringer og langsomt. Nei takke meg til skikkelige baner og litt regnvær. Problemet med Monaco er det faktum at lite er blitt gjort med banen siden 60 tallet. Og dagens biler er mye bredere og lengre enn hva F1-bilene var i gamle dager, Banen i Monaco er ikke bygget for moderne F1-biler. Men Monaco kan og har bydd på mange gode og spennende Grand Prix løp. Du tar nok feil i din mening om gatebaner ikke kan være spennende. Men som sagt så er Monaco for trang for moderne F1-biler. Men se på banene i Baku og i Sochi, Det er baner som kan by vel så mye spenning og dramatikk som hvilken som helst annen bane i F1 kalenderen. Anonymkode: feb79...d27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merovingian Skrevet 29. mai 2018 #19 Del Skrevet 29. mai 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Du tar nok feil i din mening om gatebaner ikke kan være spennende. Men som sagt så er Monaco for trang for moderne F1-biler. Men se på banene i Baku og i Sochi, Det er baner som kan by vel så mye spenning og dramatikk som hvilken som helst annen bane i F1 kalenderen. Anonymkode: feb79...d27 Jeg tar ikke feil i min mening om at gatebaner ikke kan være spennende, min mening er bare ikke den samme som din. Så her får vi være enige i at vi er uenige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #20 Del Skrevet 30. mai 2018 På 29.5.2018 den 6.30, Merovingian skrev: Jeg tar ikke feil i min mening om at gatebaner ikke kan være spennende, min mening er bare ikke den samme som din. Så her får vi være enige i at vi er uenige. Vel, Jeg kan ikke si meg enig i din mening om at gatebaner alltid er kjedelige og kan ikke by på spennende løp med overraskende resultater. Men vi har alle hver sin mening, Og godt er vel det. Anonymkode: feb79...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå