Gå til innhold

Bonprix, noe tess?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns de er veldig fine.

Gøye med mye farger.

Anonymkode: 55cd6...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.5.2018 den 18.16, Marwel skrev:

Jeg har handlet der en gang nå nylig. Synes det er vanskelig å finne klær i stilen jeg liker andre plasser. Det var ikke mulig å handle med vanlig visa, kun kredittkort eller faktura. Det fungerte helt fint. Leveringstiden var i underkant av en uke. 

Jeg liker ikke polyester mot kroppen, og etter å ha hatt et par særdeles dårlige erfaringer med klær fra ellos i ekstremt dårlig polyesterkvalitet til tross for at prisen var høy, så har jeg helt sluttet med polyester. Kjøpte derfor hovedsakelig klær i bomull og noe i viscose fra bonprix. Kvaliteten på klærne var helt ok. Enkelte var i mye bedre kvalitet enn hm og andre i ca samme kvalitet. Til prisen jeg betalte er jeg mer enn fornøyd. Det jeg likte minst var at enkelte plagg hadde trykk på seg i stedet for at tøyet var gjennomfarget, det er dumt når mønsteret går på hele feks som denne ;https://www.bonprix.no/produkt/trikotkjole-uten-arm-rod-blomstret-968485/. Jeg kjøpte også noen truser i økologisk bomull som jeg synes hadde fantastisk kvalitet. De har også en del bærekraftige klær noe jeg synes er et pluss. Jeg har ikke returnert noe så vet ikke hvordan de er på returer og slikt. 

Jeg kommer garantert å bestille flere klær der.

 

 

 

 

Hæ, kan man ikke betale med Visa??

Anonymkode: 72f02...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Digger dem. Rimelig kjapp levering. Har kjøpt kjoler, undertøy, gensere, gardiner osv. Til og med to fine brudekjoler. Veldig god kvalitet på alt sammen. Det eneste jeg har vært litt misfornøyd med var et sengetøy jeg kjøpte som var litt rar størrelse på putetrekkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonprix, altså Bunnpris? Men som klesbutikk? 

Anonymkode: 97f68...88e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bonprix, altså Bunnpris? Men som klesbutikk? 

Anonymkode: 97f68...88e

Bon som i god på fransk, altså godpris. Firmaet er tysk, men navnet er fransk. 

Jeg er stort sett fornøyd med dem, men noe kan se veldig syntetisk og billig ut. Det er viktig å skjekke stoffkvaliteten på forhånd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med Bon Prix. Kjøper masse derfra og har vært veldig fornøyd.   En gang  fikk jeg en genser som jeg syns var litt kort på ermene, men tenkte at det går greit. Etter første dags bruk så jeg at det var hull i genseren... og det vill jeg jo ikke ha. så jeg bare returnerte, og tenkte  at dette går nok ikke min vei, brukt den og luktet min parfyme. Men det gikk som smurt det, null stress. 

Det er jo sikkert litt ymse kvalitet på noe av det, men jeg er veldig fornøyd sånn generelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet flere ganger der og er fornøyd med klærene der.

Anonymkode: 415bf...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Stund siden sist denne var oppe. Noen flere erfaringer fra nyere tid? Bruker de Klarna feks?

Anonymkode: 38c85...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett er jeg fornøyd med klærne derfra. Men i dag hadde jeg på meg en genser derfra for tredje gang. Den har vært vasket forsiktig på finvask to ganger. Genseren ser allerede gammel og slitt ut, fryktelig nuppete. Så…. Det kan variere litt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stund siden sist denne var oppe. Noen flere erfaringer fra nyere tid? Bruker de Klarna feks?

Anonymkode: 38c85...89a

Nope 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hmmm. De sier de har sendt bestillingen min, men på min side står det bare ferdigbehandlet og har ikke fått noen melding…

Anonymkode: 7ff36...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hmmm. De sier de har sendt bestillingen min, men på min side står det bare ferdigbehandlet og har ikke fått noen melding…

Anonymkode: 7ff36...563

Hmm. Vi får krysse fingrene ❤️ 

Anonymkode: 7d6eb...5c4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 19.56):

Hmmm. De sier de har sendt bestillingen min, men på min side står det bare ferdigbehandlet og har ikke fått noen melding…

Anonymkode: 7ff36...563

det tar noen dager å få varene :) 

 

Anonymkode: 1fd70...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har handlet flere ganger BH-er og nattkjoler veldig fornøyd for den prisen. 

Trusene holder meg unna, de gikk i oppløsning med første vask .

Har kjøpt en kjole veldig fin og grei kvalitet men tror størrelse bomma de påz

Anonymkode: 1fd70...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfart begge deler der. Har kjøpt noen kjoler der som var i fantastisk kvalitet og satt så fint på, men har dårlig erfaring med babyklær derifra. De var veldig «elektriske» i stoffet, og knappene på bodyene revnet veldig fort og generelt dårlig stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...