Gå til innhold

Bonprix, noe tess?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får opp reklame for bonprix nå og da på Facebook og mange av de klærne jeg ser der ser ut som veldig fine klær og helt min stil til en ganske grei pris. 

Men er dette litt som Wish og sånt? At det ser bra ut men man får «plastikk»-klær i posten typ?

Anonymkode: afed1...3b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Google er en fin ting.

Google "bonprix erfaringer" og du finner denne.

For å si det forsiktig så ville ikke jeg handlet der, men du velger selv.

Med jevne mellomrom så kommer det en bruker som legger lenker til den butikken i nesten alle tråder. Bare å rapportere den AB'en inn for reklame.

Anonymkode: 53044...410

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de og har vært fornøyd med kvalitet og kundeservice. Kjøper nesten ikke andre steder lengre.

Anonymkode: c4f42...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. Kjipt, for det er mange av plaggene jeg liker godt på bilde 

Anonymkode: afed1...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje prøve å bestille et par plagg bare da. Se hvordan det går og hvordan kvaliteten er uten å ev tape så mye penger

Anonymkode: afed1...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har god erfaring med de. Men det er mye polyester. Litt spar kjøp over klærne. Normale str. 

Anonymkode: 32885...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har god erfaring med de. Men det er mye polyester. Litt spar kjøp over klærne. Normale str. 

Anonymkode: 32885...3de

Men da står det også polyester i beskrivelsen på varen? 

For har opplevd å få noe som kjennes ut som ren polyester når beskrivelsen sa bomull på f.eks Wish

Anonymkode: afed1...3b4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da står det også polyester i beskrivelsen på varen? 

For har opplevd å få noe som kjennes ut som ren polyester når beskrivelsen sa bomull på f.eks Wish

Anonymkode: afed1...3b4

Ja da står det at det er polyester, jeg mente bare at d er litt mye av det der jeg hadde håpet på bomull 😃absolutt ikke Wish kvalitet. Du kan lese produkt anmeldelser under åså. 

Anonymkode: 32885...3de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bruker de og har vært fornøyd med kvalitet og kundeservice. Kjøper nesten ikke andre steder lengre.

Anonymkode: c4f42...786

Snakker om sola lol

Anonymkode: b22d6...c23

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et par plagg til ungene der, denim kortbukser, og et skjørt i en spesiell farge, samt en snekkerbukse. 

Det har vært like bra som Cubus/HM, tålt lek og vask og svart til forventningene. 

Ikke handlet noe til meg der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Zoey skrev:

Jeg har kjøpt et par plagg til ungene der, denim kortbukser, og et skjørt i en spesiell farge, samt en snekkerbukse. 

Det har vært like bra som Cubus/HM, tålt lek og vask og svart til forventningene. 

Ikke handlet noe til meg der. 

Ok, men det høres jo egentlig ut som helt normale klær da med andre ord

Anonymkode: afed1...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet noen ganger på bonprix, og vært fornøyd med en del derfra. Har alltid fått det jeg har bestilt derfra. Fikk en veldig god bikini derfra senest i går til en rimelig penge. Har fått flere greie gensere til en rimelig penge. Også noen greie bh-er.  Da får du omtrent det du betaler for etter min mening, hverken mer eller mindre. Søsteren min bestilte to ytterjakker hun er veldig godt fornøyd med i vinter til en rimelig penge, og hun er valigvis veldig kresen. At noen er misfornøyde, og har vært uheldige med noen plagg, betyr ikke at alt derfra er dårlige greier. Noe er bra, annet ikke. Det er ikke værre å bestille derfra enn andre nettbutikker i det rimelige sjiktet etter min mening, og det kan ikke sammenlignes med wish. Der er det omtrent bare ræl. Jeg kommer helt sikkert til å bestille mer fra dem med tiden. Men kommer også garantert til å sende noe tilbake også. Det er en del av det hele. Personlig kjøper jeg mye heller derfra enn fra Hennes og mauritz i hvert fall.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Google er en fin ting.

Google "bonprix erfaringer" og du finner denne.

For å si det forsiktig så ville ikke jeg handlet der, men du velger selv.

Med jevne mellomrom så kommer det en bruker som legger lenker til den butikken i nesten alle tråder. Bare å rapportere den AB'en inn for reklame.

Anonymkode: 53044...410

Hvorfor skal du det? Fordi brukeren har en annen opplevelse av en nettbutikk enn deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet der en gang nå nylig. Synes det er vanskelig å finne klær i stilen jeg liker andre plasser. Det var ikke mulig å handle med vanlig visa, kun kredittkort eller faktura. Det fungerte helt fint. Leveringstiden var i underkant av en uke. 

Jeg liker ikke polyester mot kroppen, og etter å ha hatt et par særdeles dårlige erfaringer med klær fra ellos i ekstremt dårlig polyesterkvalitet til tross for at prisen var høy, så har jeg helt sluttet med polyester. Kjøpte derfor hovedsakelig klær i bomull og noe i viscose fra bonprix. Kvaliteten på klærne var helt ok. Enkelte var i mye bedre kvalitet enn hm og andre i ca samme kvalitet. Til prisen jeg betalte er jeg mer enn fornøyd. Det jeg likte minst var at enkelte plagg hadde trykk på seg i stedet for at tøyet var gjennomfarget, det er dumt når mønsteret går på hele feks som denne ;https://www.bonprix.no/produkt/trikotkjole-uten-arm-rod-blomstret-968485/. Jeg kjøpte også noen truser i økologisk bomull som jeg synes hadde fantastisk kvalitet. De har også en del bærekraftige klær noe jeg synes er et pluss. Jeg har ikke returnert noe så vet ikke hvordan de er på returer og slikt. 

Jeg kommer garantert å bestille flere klær der.

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med Bonprix. De er også raske med å sende, bruker PostNord da om det har noe å si for din del..

Anonymkode: 544ff...a27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solstråletårer

Jeg er kjempe fornøyd  med de. Er klær som passer min kropp og min datter.  Pga div sliter hun klær mye mer en normalt men disse har holdt formen i over et halvt år( rekord) liker farger osv. Er selvfølgelig noe som har litt dårligere kvalitet men det var en bh på salg. Då det var ikke noe tap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar

Jeg skal absolutt ta meg en kikk og bestille noen få plagg som jeg har sett de har som jeg allerede har falt for. Sånn for å sjekke ut størrelser, kvalitet osv. Om det virkelig er i HM o.l kvalitet så er det mer enn god nok kvalitet for meg. Jeg er en klums som klarer å søle, ripe opp, ødelegge så det å bruke massevis av penger på klær er for meg bortkastet. Og selv med min klumsete historikk så har enkelte HM klær holdt overraskende lenge

 

Anonymkode: afed1...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle svar

Jeg skal absolutt ta meg en kikk og bestille noen få plagg som jeg har sett de har som jeg allerede har falt for. Sånn for å sjekke ut størrelser, kvalitet osv. Om det virkelig er i HM o.l kvalitet så er det mer enn god nok kvalitet for meg. Jeg er en klums som klarer å søle, ripe opp, ødelegge så det å bruke massevis av penger på klær er for meg bortkastet. Og selv med min klumsete historikk så har enkelte HM klær holdt overraskende lenge

 

Anonymkode: afed1...3b4

jeg er 171 høy, veier 64 kg, og bestilte derfor størrelse 36/38 i gensere sist, passet helt fint  i størrelsen. Om det kan være til noen hjelp.

Anonymkode: 0f1d5...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2018 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Snakker om sola lol

Anonymkode: b22d6...c23

Hva skal det bety? Kanskje har du andre erfaringer, men jeg er veldig fornøyd.

Anonymkode: c4f42...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...