Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå 7+2 og fikk brunt på papiret etter dobesøk. Jeg hadde litt luftsmerter igår men ikke noe som minnet om menssmerter. Hadde lignende i uke 5 men da tenkte jeg at det var normalt for jeg var fortsatt kvalm. Nå kjenner jeg ikke kvalmen noe særlig lenger. Er det noen som har opplevd dette og det har gått bra? 

Anonymkode: f2cac...55f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at jeg hadde SA i februar så jeg er veldig redd at dette er starten på slutten. 😢

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde brun utflod og blødde litt 14+3 og noen dager derifra. Pga sopp og celleforandringer/hpv. Prøv og slapp av, vær helt i ro. 

Anonymkode: c4d39...b2a

Skrevet

I første svangerskapet blødde jeg litt i uke 7, det gikk bare over og jeg blødde ikke mer igjennom svangerskapet. Blir en frisk gutt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde i uke 8 og 12. Det gikk fint. Men har også opplevd en sa som startet på samme måte. Du må rett og slett bare vente å se. Men om det er en sa så vil det jo komme mer. 

Lykke til, håper det bare er skjøre slimhinner, som med meg 🙂

Anonymkode: 368c2...6a2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det i to av tre svangerskap. De er nå sju og ni år gamle. 😃

Anonymkode: abe04...97b

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar allesammen. Prøver å tenke positivt men sitter innimellom med en litt ambivalent følelse hvor jeg tenker at hva er vitsen jeg har sikkert mistet allerede... og den følelsen er ofte verre enn frykten for å miste. Vil jo være gla for dette. 

Skrevet

jeg spottet mye brunt gjennom hele første trimester, også noe i andre trimester. Jeg blødde friskt blod i tillegg! 37 uker nå ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar allesammen. Prøver å tenke positivt men sitter innimellom med en litt ambivalent følelse hvor jeg tenker at hva er vitsen jeg har sikkert mistet allerede... og den følelsen er ofte verre enn frykten for å miste. Vil jo være gla for dette. 

Hva med å bestille deg en privat tidlig UL for sikkerhets skyld? 

Anonymkode: 90206...3c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde friskt blod (sparsomt men likevel..) i uke 6. Dro rett på ultralyd og fikk se at alt var i orden og et bankende hjerte. Gyn sa at typisk for SA var at livmorhalsen var åpnet, + smerter , ingen av delene hadde jeg. 

Uke 8/9 ganske stor blødning, ultralyd viste hematom. Ble anbefalt å ta d med ro etc. Hematomet blødde til slutt ut og er nå i uke 25+3:)

Anonymkode: cab30...0f3

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blødde friskt blod (sparsomt men likevel..) i uke 6. Dro rett på ultralyd og fikk se at alt var i orden og et bankende hjerte. Gyn sa at typisk for SA var at livmorhalsen var åpnet, + smerter , ingen av delene hadde jeg. 

Uke 8/9 ganske stor blødning, ultralyd viste hematom. Ble anbefalt å ta d med ro etc. Hematomet blødde til slutt ut og er nå i uke 25+3:)

Anonymkode: cab30...0f3

Takk for betryggende ord. Har ikke smerter annet enn forbigående luftsmerter så tar det som et godt tegn. Det er også veldig lys brunfarge så det kan jo ikke være stor blødning det er snakk om. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...