Gjest Vinga Skrevet 18. november 2005 #1581 Del Skrevet 18. november 2005 *tripper av spenning* Åååå, må vi vente helt til neste uke med å få vite hva som skjer videre med jobb for deg? ( ) Veldig spent på dine vegne, håper du får det som du vil ha det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 21. november 2005 #1582 Del Skrevet 21. november 2005 Mandag igjen, og ny uke. Og endelig går vi inn i den uka som jeg har ventet på og planlagt hele høsten! Altså den siste uka før utdrikningslaget... I helgen har jeg hatt sånne stress-drømmer om alt som kan gå galt neste helg, men nå håper jeg bare dagene går fort og jeg blir ferdig med hele greia... Vi har hatt en kjempefin helg da. Ut av byen på fredag, tok toget til nabobyen og på "date" med et vennepar: pizza og HarryPotter-premiere. Vi storkoste oss! Filmen var bra synes jeg, men nå begynner det å bli sånn at man bør ha lest bøkene for å klare å følge med helt. Bøkene er såpass detaljerte at de ikke har sjans til å vise alt i filmene, og da blir noe av det som skjer i filmen litt vanskelig å få ordentlig tak på. Men filmen var kjempebra, den! Lørdag slappet vi av hjemme på formiddagen, og så tuslet vi oss en tur ned i sentrum på ettermiddagen. Fikset noen småting bare, det var utrolig mye folk overalt!! Har folk virkelig startet skikkelig på julehandelen allerede!??! Lørdag kveld var vi på innflyttingsfest/bursdag hos en kollega av sambo&samboeren hans. Jeg har truffet dem en eneste gang før, resten av de som var der kjente jeg ikke i det hele tatt. Men det gikk bra, vi koste oss veldig, vi! En annen kollega av sambo var også der, koselig å hilse på han også. Men jeg følte meg som et gammelt skrukketroll - de fleste som var der er rundt 20 år!! Vi la oss ikke før i halv fem-tiden, så dagen i går ble ganske redusert.... Jeg har puslet med masse småting til utdrikningslaget, nå mangler jeg kun et kort i den hjemmelagede "tarot-kort"-bunken på 30 kort som hun skal få bruke til å spå folk med. Har klippet og limt bilder fra ukeblader, så får vi se om hun klarer å tolke kortene.. Noen av dem er ganske enkle: bilder av babyer, bilder av brudepar og et kort har bilde av en koffert og en lang sandstrand. Men så er det noen som er litt verre, feks det kortet med bilde av Hitler.... Gleder meg til å høre hva hun sier om det! Heldigvis har hun god fantasi og har mye skuespiller i seg, så hun kommer til å takle det veldig bra! ... snakket med bruden i går, og "snakket litt i kortene". Siden hun er gravid, er det veldig mange som har vært helt i sjokk over at vi likevel skal gjennomføre ridetimen. Så jeg spurte henne rett og slett om det, jeg. Så kan hun forberede seg på det, og vi slipper å tenke på at vi presser henne. Hun hadde ingen skrupler med det, sa hun. Hun er utdannet lege, så hun sa også at selv om andre kanskje synes det er skummelt, så må hun bare stole på seg selv og hva hun selv føler seg trygg på. Veldig deilig å ha snakket med henne om det, da er det en mindre ting å bekymre seg for! Fikk gjort unna masse i går, nå står det igjen bare masse småtteri som må fikses i løpet av uka. Jeg er spent!!!! Naboen over oss hadde full fest i natt, de spilte drithøy musikk og skravlet og lo så mye at vi hørte hvert eneste ord.... Klokka ett var det ikke morsomt lenger, så da kledde jeg på meg og gikk opp til dem. Sinna-lmari!!! De sa unnskyld og sa at de skulle straks gå på byen, men de holdt jammen på til nærmere to før de ga seg. Jeg kunne jo sove lenge i dag, verre for sambo... I dag er det altså kveldsvakt igjen, og for første gang siden i sommer skal vi være fullt lag, hvis da ingen blir syke. Vi kommer antagelig til å kjede oss, nå som vi er vant til at det skjer ting hele tiden! Satser på at uken går fort, jeg skal jo bare jobbe til og med torsdag. *tripper av spenning*Åååå, må vi vente helt til neste uke med å få vite hva som skjer videre med jobb for deg? Tenk hvor lenge jeg har ventet da, Vinga? Nå har jeg jobbet der i snart 2,5 år, og hele tiden levd i usikkerhet..... Nå tenker jeg minimalt på det, det ordner seg tydeligvis på et eller annet vis, så da får vi bare smøre oss siste rest av tålmodighetskremen!! I dag er det nøyaktig 8 år siden sambo og jeg ble kjærester!! Herregud, 8 år er lang tid!??! Litt trist å gå på jobb i dag da, vi burde jo ha feiret! Men vi fikk kost og klappet litt ekstra på hverandre i går, så da klarer vi oss nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 21. november 2005 #1583 Del Skrevet 21. november 2005 Gratulerer med 8-årsdag! Fordelen med at dere er mange på jobb er jo at du får mer tid til KG. (Forventer masse inspirerende lister ut over kvelden jeg nå!) Plagsomt med naboer som fester til langt på natt. Pleier å dra ut i rett tid (før midtnatt iallfall) så vi ikke plager folk unødvendig mye når vi har vorspiel. Dessuten er det alltid lørdagskveld, men kan jo selvfølgelig være at naboene våre jobber søndag... Men - nå skjer det kanskje 3 ganger i året at vi har vorspiel da, så tror naboene skal takle det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 21. november 2005 #1584 Del Skrevet 21. november 2005 Gratulerer med åtte år!! Ellers stadig innom her, gøy å følge med på utdrikningslagsforberedelser og alt annet som foregår i Imari-livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 21. november 2005 #1585 Del Skrevet 21. november 2005 Isj, i kveld har jeg vondt i magen og bekymrer meg noe voldsomt. Nå får jeg igjen for å være så god venninne med hun som jeg konkurrerer mot om denne jobben. Hun har vært i huset lenger enn meg, så det mest rettferdige er jo om hun får den faste og jeg vikariat. Men her i huset er de kjent for å ikke alltid velge det mest rettferdige. De har ikke noe køsystem, for å si det sånn. ... og nå har jeg vondt i magen og tenker at jeg ikke vil at de skal velge meg foran henne.. Jeg hater sånt!!!!!! Jeg kan jo liksom ikke gå inn til sjefen og si at "jeg vil gjerne at dere ikke velger meg". Det gir litt dårlige signaler, kan man si. Jeg har vært inne på tanken på å gå inn til fagforeningslederen (de godkjenner alle ansettelser) og tipse han om det, men isj, det føles liksom også så dumt. Sambo blir litt oppgitt over meg, han mener at sånn er arbeidslivet og det må jeg leve med. Men jeg har likevel vondt sug i magen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 22. november 2005 #1586 Del Skrevet 22. november 2005 Av å til må man være litt egoistisk og tenke på seg selv også. Når blir det avklart om jobbene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 22. november 2005 #1587 Del Skrevet 22. november 2005 Av å til må man være litt egoistisk og tenke på seg selv også. Når blir det avklart om jobbene? Det har du selvfølgelig rett i, Chica. Jeg klarer bare ikke å legge fra meg alle tankene... I natt måtte jeg snakke meg selv til fornuft - jeg lå lenge og kvernet på jobb-ting. Måtte gi meg selv streng beskjed om å ikke tenke mer på det - det som skjer det skjer. Jeg tør bare ikke stole på at de tar det mest rettferdige valget... Men den vonde klumpen i magen har tatt seg en midlertidig ferie. For da jeg kom på jobb i dag, så jeg at jobbene var lyst ut internt. Det betyr at det ikke blir tatt noen avgjørelse på dem helt enda, og jeg kan slappe av i noen dager til. ... snakket med en av dem som er i fagforeningen i sta, jeg sa til henne at jeg håpet de tok det mest rettferdige valget denne gangen. Den andre vikaren har vært her i 4,5 år, og da burde det jo være hennes tur denne gangen. Hun var enig med meg i det, men også enig i at jeg ikke kan gå inn og si det rett ut til sjefen. Kan jo kanskje hinte litt.... Tirsdag altså, og allerede ganske langt kommet ut i dagens økt. Utrolig deilig at denne arbeidsuka bare er fire dager lang!! På formiddagen i dag har jeg limt ferdig "tarot"kortene til lørdagen, så da er det helt i boks. Har pakket ut pakker som jeg hentet på posten i går, kastet litt småtteri som lå og slang, og strikket ferdig tomler på det grønne votteparet til R til jul. Begynner å bli stresset over den laaange listen med ting som skal strikkes før jul, men jeg tar en og en ting på listen og ser hvor langt jeg kommer. På vei til jobb gikk jeg innom frisøren, fikk bestilt meg en time til den 12. desember. Da skal jeg klippe og stripe, blir kjempedeilig! ... og det rekker akkurat å vokse ut såpass at jeg blir fornøyd til jul og nyttår! Handlet sjokolade som skal smeltes i penis-former til en utdrikningslek (skikkelig harry, jeg VET!!! ) og svarte søppelsekker på vei til jobb i dag. Det er deilig å kunne krysse ut ett og ett punkt på listen min, men det går faretruende fort mot helgen! Min arbeidsliste denne uka ser altså ut som følger: Pønske ut klemmegave til bruden Sende mail mamma Mail lillebror med ønskeliste Skrive handleliste Lage helt detaljert dagsopplegg Hente krus i kantina Kjøpe engangstallerkner osv Legge inn bilder fra helgen Rense alle minnekort Sette kamera på lading Skrive oss opp på vasking onsdag Prøvekjøre dansematte Sambo kjøpe ekstra dansematte? Sambo kjøpe nytt dansespill? Få ønskelister fra svigerinne&svoger osv Bestille ny sjampo til svigermor Pappa hente grill Prøvekoble dansematte Lillebrorkompis levere luftgevær Jobbe kveldsvakt til og med torsdag Handle 3 flasker Martini Asti Handle alkoholfri champagne Feste sikkerhetsnåler bakpå buttons Overføre musikk til mp3-spiller Overføre musikk til en harddisk som jeg tar med på fest Smelte og lage sjokoladepeniser Avtale møtested med forloveren Sjekke om C kan stille med filmkamera Si fra på Rimi at vi kommer Ringe utleier ang nøkkel Levere søknad på fast stilling Bestille perler Planlegge taxfree-shopping i Danmark Levere tillegg og taxi Skrive ut alle lister til utdrikning Skrive ut ønskelister Lage og skrive ut pakkeliste Lage og skrive ut handleliste Fredag: Pakke ned alt utstyret Dobbeltsjekke magedanserdame Ta med 3 vinflasker hjemmefra Hente nøkkel til klubbhus Hente og låse inn grill Ringe politimannen Sjekke jaktbukse fra Vikersund Skaffe grillkull/tennvæske Ta ut kontanter til magedansdame Ta ut kontanter til ridetime Prøveskyte med luftgevær Hente sigøynerantrekk hjemme Hente lite musikkanlegg Handle snacks og mat Sette brusen og maten kald på klubbhuset Hente bil hos mamma og pappa Jepp. Mucho detaljert, men jeg synes det er fantastisk deilig å ha alt skrevet ned. Ikke sjanse for at jeg glemmer noe viktig når jeg gjør det sånn! ... og stakkars dere som må lese sånne lange lister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 23. november 2005 #1588 Del Skrevet 23. november 2005 Syns lister er gøy jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. november 2005 #1589 Del Skrevet 23. november 2005 Så bra, Chica! Jeg gjør nemlig også det..... Men tenkte kanskje at mine private todo-lister er litt kjipe for dere å lese? Onsdag, er det ikke? Jeg går helt i surr med dagene når jeg jobber sånn på kvelden. Hadde dere spurt meg så kunne det like gjerne vært fredag som mandag som søndag i dag! Men altså: onsdag. Ferdig med to vakter, godt inn i den tredje og dermed bare 1,5 vakt igjen av uka. Deilig! Og så er jeg helt: Min sy-venninne har nemlig vært innom jobben i dag, og jeg har prøvd på meg antrekket til bryllupet!! Det er ikke helt ferdig enda, men nå har hun festet nåler der det skal sys sammen i midjen og på lengden. Og det ser virkelig kjempebra ut!! Jeg er veldig fornøyd så langt, og det som står igjen er bare forbedringer. Det er i hvert fall ingen tvil om at jeg kan bruke antrekket! ... har snakket med to kolleger om den ledige faste stillingen. Han ene sa: "Det er jo en skandale om ikke A blir ansatt" (altså den andre vikaren). Ikke så morsomt å høre sånt, jeg vet jo at det er en liten sjanse for at det kan bli meg... Det handler liksom ikke bare om forholdet mellom meg og henne, men også hva alle andre kommer til å si. Forbannet, altså.... Traff fagforeningslederen i kantina i sta, sa også til han at "dette har du vel antagelig aldri hørt fra en søker før, men jeg håper altså ikke at jeg får den jobben". Jeg ba han om å passe på at de velger henne som faktisk har krav på jobben. De er i en litt kinkig situasjon da, for vi har begge krav på jobben siden vi har vært her så lenge.... Urk. Jeg prøver å tenke minimalt på det, men klarer det ikke så godt. Hun er på jobb i dag da, tenkte å snakke litt med henne om det også... Sov lenge i dag, det var ikke snakk om at kroppen min ville stå opp da klokka ringte. Prøvde å være litt effektiv på formiddagen: dusjet, smeltet sjokolade og helte i penisformer (som egentlig er til isbiter. Penisene skal brukes til å henge nederst på lakrislisser til en sånn gumle-leik som vi hadde da vi var små, det er nesten det morsomste bruden vet! Denne gangen blir det med en liten frekk vri... Støvsuget mens sjokoladen smeltet, og ryddet litt i stua. Så dro jeg fram alt utstyret som skal være med hjem i helgen, sorterte i poser og gjorde alt klart. Lastet inn bilder fra forrige helg, ladet et batteri til kamera og puslet med litt småtteri. Plutselig var det mye jeg kunne stryke ut fra listen min! ... men så ble det koselig å sitte i sofakroken med strikketøyet mitt, så da orket jeg ikke å komme meg avgårde i tide til å gå innom polet på vei til jobb, så det ble utsatt til i morra. Kjekt! Pappa har hentet grillen, bilen står klar til meg på fredag ettermiddag og mamma har tilbydt seg å tenne opp i grillen for oss. Ting begynner virkelig å dra seg til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espera Skrevet 23. november 2005 #1590 Del Skrevet 23. november 2005 Huhei for en liste!!!! Impressed...men skjønner veldig godt hva du mener med detaljerte lister man kan stryke ut hver lille ting etterhvert som den er gjennomført. Og ikke vær redd for at det blir kjedelig for oss andre å lese, har en aldri så liten anelse om at vi er en gjeng med nysgjerrige kikkere! Usj...dilemma med jobb da. Ikke mye du får gjort med det, bortsett fra det du allerede har gjort ifh fagforening osv... Men om de skulle velge deg i stedet for henne så tror jeg ingen kommer til å legge no skyld på DEG iallefall!!!! Men uansett...liten bismak er det jo uansett. Neiii lmari - fokuser på utdrikning!!! Høres knallmoro ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. november 2005 #1591 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Det er godt at jeg tilfredsstiller kikker-genene deres, Espera! ... jeg er sånn selv, da. Elsker å lese andres lister, selv om de egentlig har null niks interesse for meg. Jeg synes det er usedvanlig kjekt å ha full oversikt i et eget dokument, da glemmer jeg jo ingenting! Både pappa (per telefon) og mamma (per mail) har sagt i dag at "du må ikke stresse sånn med denne utdrikningen, husk at de andre ikke vet hvordan ting skulle ha vært hvis det er noe som ikke går som du har planlagt". De kjenner vel datteren sin godt, og vet at jeg er detaljfrik! Jobb er litt kinkig om dagen, ja. Og selv om de ikke legger skylden på meg, så er det jo jeg som blir stående igjen som "den store stygge ulven" som "stjal" en jobb fra den som egentlig burde hatt den. I hvert fall er det DET jeg kommer til å tro at alle sier bak min rygg. Jeg er utrolig dårlig på å takle at folk skal snakke om meg eller synes ille om meg - det er virkelig det verste jeg vet. Jeg strekker meg langt for å unngå det, for å si det sånn. Det eneste jeg føler at jeg kan gjøre nå, er å hinte til sjefen om at de skal velge henne. Litt teit det også, men det er meget mulig at jeg gjør det likevel, kjenner jeg.... Melder 20 minus Ellers kan det se ut som om riding og ATV-kjøring i helgen kan bli en gruelig kald affære!!! Jeg får bunkre opp med rødvinsgløgg som vi kan varme oss på, og kanskje fylle bilen med skjerf og vanter? Heldigvis har vi altså leid dette klubbhuset, sånn at vi kan gå inn mellom aktivitetene. Ikke har jeg noen stor tro på 20 minus heller, for å være ærlig! Endret 23. november 2005 av lmari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. november 2005 #1592 Del Skrevet 23. november 2005 Oi, det blir skikkelig spennende i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. november 2005 #1593 Del Skrevet 23. november 2005 Nesten litt for spennende, MrsL! I natt drømte jeg at jeg skravlet med mamma og rett og slett glemte hele utdrikningslaget! Alle dro hjem da jeg ikke kom, og alt ble ødelagt. En eller gang i drømmen sa jeg også til meg selv: "dette er faktisk ingen drøm".... Da begynner det å bli ganske ille! Men jeg føler faktisk at jeg har kontroll. Det er litt deilig. Alle har fått de beskjedene de skal, det eneste som står igjen nå er detaljer som må fikses helt på slutten. Det blir litt hektisk på fredagen regner jeg med, men det går nok greit. Prøver å huske å glede meg litt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. november 2005 #1594 Del Skrevet 23. november 2005 Ja du må for all del huske å kose deg også. Skriv det opp på listene dine du så kan du stryke det på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. november 2005 #1595 Del Skrevet 23. november 2005 Godt sagt, MrsL!!! ... sambo har noen ganger ymtet frampå om det er sånn at han skal føre opp "sløve i sofaen" og sånne ting på listene mine også. Siden han mener at ting som ikke står på listene, ikke blir gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. november 2005 #1596 Del Skrevet 23. november 2005 Det tror jeg på. Klok samboer du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. november 2005 #1597 Del Skrevet 23. november 2005 Han vet hvordan han skal takle samboeren sin, i hvert fall! Nå skal det sies at jeg også pleier å skrive opp "sløve i sofaen" eller bare "kose med sambo" på noen lister - friukelistene mine, feks. Men de neste dagene er det ikke sjans til å få til noe sløving, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. november 2005 #1598 Del Skrevet 23. november 2005 I morra er det nøyaktig 1 mnd igjen til jul, og i den anledning kommer det en liten oppdatering av julelisten!! Gavelisten over hvem jeg skal kjøpe gave til, er ferdig. Det blir de samme som i fjor, pluss to små søte snupper som er født i år. Begynner å få litt oversikt over hva de forskjellige skal få, det får bli en egen liste tror jeg. Pynting: 1. søndag i advent nå på søndag, jeg rekker ikke å pynte noe FØR det, tror jeg. Men mandag blir det full shinings, da skal jeg legge på lilla adventsduk, finne fram krans osv. Kjøpe lilla kulelys på Nille i morra? Offisiell julepynting tror jeg blir rundt den 13-14. desember. Jeg skal jo jobbe hele siste uken før jul, og vi må jo nyte pynten litt før vi reiser hjem på juleferie lillejulaften! Sosialt: København neste uke, få ekte julestemning i Tivoli. Kjøpe noen julegaver? Feire pappas bursdag neste søndag, Fugees-konsert på kvelden. Så to uker med dagjobbing: pepperkakebaking med sambo, julefilmer, julemusikk, masse levende lys. Klubbe med to jentegjenger, juleverksted med gløgg og julelukt med en tredje jentegjeng hos meg den 7. des. Gløgg med L&S. Bake pepperkaker med T&T og snuppene på lørdag den 10. desember (booket), juleverksted med mamma dagen etter. Julebord med jentene lørdag den 17, invitere til grøtfest med S&L, P&F&S søndag den 18? Og så altså jobbe hele siste uken, da blir det julefilm med sambo hver ettermiddag før jobb (begynner 18.30) Julekort: Har kjøpt kort, fine gullklistremerker, konvolutter og skal se om ikke jeg har liggende masse røde ark fra i fjor. Mangler gullstjerneklistremerker. Har listen klar, bare bestemme meg for en dag som passer. Skriver alle sammen på en kveld med litt pepperkaker, gløgg og røkelse, tenker jeg. Sendes ut rundt 17-18. des. Hobbyting: Ferdig med 4 vottepar, mangler *teller* 4-5 par. Får se hvor mange jeg orker å lage. Har laget 4 babyskjerf, skal lage ett til, pluss 3 par babyvotter. Skal strikke en tøffel og tove, pluss to isskrapevotter til. Og et stort stykke som skal toves. Alt annet blir en bonus. Tror dette er overkommelig, faktisk. Skal gå over garn osv til uka, når jeg har ryddet bort alt etter utdrikningslaget og kan konsentrere meg om julegavene! Ønskeliste: Min ønskeliste er laget og sendt på mail til lillebror, mamma og svigermor. Skal også sende den til svigerinne og skrive ut til sambo. Har etterlyst ønskeliste fra mamma, lillebror, svigerinne, svigermor og sambo også. Kjekt å få lister, synes jeg! Vasking/shining: Har egentlig ikke noe stort behov for å ha det helt shinet til jul, siden vi ikke skal være i byen. Men leiligheten har så absolutt ikke vondt av å få en skikkelig rundvask heller. Skal vaske og rydde litt skikkelig på mandag, da har jeg fri og er ferdig med utdrikning. Og så kan vi gjøre en liten ekstra julevask lørdag den 17, da er både sambo og jeg i byen. Orker ikke å bruke den lille tiden jeg har igjen før jul til å vaske! Jepp. Jul blir det uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. november 2005 #1599 Del Skrevet 24. november 2005 Og så - i beste Klipse-og-Camelia-stil: Ukeplan for ukene fram til jul! Uke 48 (28-4.des) Mandag: Sove lenge... Vaske leilighet, vaske flere maskiner med klær. Pakke bort alt etter utdrikningslag. Laste inn bilder, redigere og bestille papirkopier. Bære opp vintersko. Tirsdag: 15.00: Reise til København!!! Tirsdag, onsdag, torsdag og fredag i Køben: hånd i hånd, julepyntede gater, få julestemning på Tivoli, slappe av og kose oss, bare være skjærster. Og bo på deilig hotell! Handle taxfree: solpudder, ny mascara. Se etter julepynt på SøstreneGrene. Lørdag: kose oss hjemme, slappe av og strikke. Pakke ut. Søndag: Feire pappas bursdag. Fugees-konsert med A på kvelden. I løpet av helgen: finne fram bilder og tegne forside til brudeparet. Finne fram småbilder som skal med i albumet. Uke 49 (5-11 des) Jobbe dagtid hele uka. Lillebror på middag en av dagene? Onsdag: Sambo på whisky, K&A&R kommer på "juleverksted" hos meg. Hva servere? I hvert fall gløgg og marsipan. Ikea en av kveldene? dusjforheng, skruer til persienner (tre eller mur?), servietter, desilitermål, kubbelys. Torsdag: Klubbe med C&S&S? Innom Perlehuset/Panduro for å kjøpe mer perler. Fredag: Ut av byen, hjem. Feire Cs bursdag. Lørdag: Bake pepperkaker med T&T og snuppene. Synstest hos M. Søndag: Perling med mamma, søndagsmiddag med mamma&pappa. Uke 50 (12-18 des) Jobbe dagtid Mandag 16.00: Frisørtime. Klipp og strip. Yej!! Pynte til jul på kvelden? Skrive ut småbilder av sambo og meg til julebrev. Torsdag kveld: Skrive julekort/julebrev. Julepølse til middag en av dagene. Lødag: Julevaske huset. Julebord med jentene med B. Søndag: Grøtfest med L&S, P&F&S? Uke 51 (19-25.des) Jobbe nattevakt hele uka Den siste julegavehandelen. Bruke rødt tilbehør: rød ullgenser, rødt pynteskjerf, røde kjeder. En av formiddagene: Pakke inn julegaver Se en julefilm hver dag: Mandag: Utro med nissen, Tirsdag: Hjemme Alene, Onsdag: Hjelp det er juleferie, Torsdag: Love Actually. Fredag formiddag: Pakke alt klart før julen. Lillejulaften: Sambo henter meg på jobb klokka 01.00. Og så er det jul!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. november 2005 #1600 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Den listen var noe mer omfattende enn min, da (Min er jo egentlig bare en glede-seg-til-liste.) Og du, vi kommer jo til å gå forbi hverandre på flyplassen omtrent, vi? Jeg drar jo til København den fredagen. Shoppingtips? Har nesten ikke vært der før, er overhodet ikke kjent. Hvor ligger de kuuule butikkene, vet du det? De med utenomdetvanligegaver til Klips og evt. andre... Endret 24. november 2005 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå