Gå til innhold

lmaris planlegginger

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sant det, lmari. Forandrer til: Sammen er vi uslåelige!

Men innser at kontaktnettet mitt i den retningen *peke opp* er dårlig, veldig dårlig, faktisk. Hedning som jeg er. Mulig jeg burde kunne plystre på været?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...naken i skogen?

Gjerne det, Vinga!! :sjarmor:

Jeg føler meg veldig trygg på at dere ordner flott høstvær til uka. Høres ut som om dere har den omvendte regndansen inne, i hvert fall. Og hvis ikke så har jeg en venninne som akkurat er ferdigutdannet prest, så hun har gode kontakter oppover og kan sikkert fikse for oss... :ler:

Nå drodler jeg litt på en ide om å la bruden ha en liten "opptreden" som sigøynerdame på den lokale Rimi-butikken. Det er liksom litt tradisjon for å ha kommende bruder og brudgommer innom der, men jeg synes ikke noe særlig om å selge verken bollemus eller penisbrød eller ha dildofremvisning. Men det kunne vært morsomt å sette henne bak et bord, kle henne opp med lang svart parykk, sminke og sjal, gullkjeder og sigøynerskjørt, og så gi henne en glasskule og noen tarotkort sånn at hun kan spå kjentfolk??

Akkurat nå drodler jeg på å lage hjemmelagede tarotkort, sånn at hun har noe å gå ut i fra når hun spår. Lime på bilder av babyer, av hus, høye og mørke menn, bruder osv osv. Er ikke det litt morsomt, da?

.. og så kan hun jo få beholde sminken og håret når vi går over til magedansen etterpå? *føler meg smart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt. Har snakket med henne om det. Hun vil ikke ha et sånt "rødvin-ost&kjeks"-utdrikningslag (ingenting galt med det, forresten), men kunne gjerne drites ut litt. Da hun var i utdrikningslag i august måtte bruden kle seg ut som mexikaner og gå på den samme Rimien med mexikansk musikk på kassettspiller, og kjøpe Tortillachips, en kaktus, Tequila osv. Og det synes min brud var helt herlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Ja, jeg er nok litt opptatt i dag, ja!!! ;)

Vi har akkurat kommet oss ut av senga, måtte jo skravle og kose og skravle og kose...... :hjerte:

Tror det blir en slækk dag. Skal spise litt frokost nå, og så bare kose oss hele dagen. Deilig å få han hjem igjen, og jeg tror nok han hadde savnet meg ganske mye også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Gjett hvem som skal på tur om mindre enn en måned, da!!??!??!??!?

:sjarmor:

Ohjess. Flybilletter er bestilt og greier, så det er ingen vei tilbake! C hadde selvfølgelig fri i høstferien, men vi fikk vridd det til å reise ut på lørdag og tilbake på tirsdag, og da fikk vi billettene til en ok pris. Og jeg gleder meg som en liten unge!!!!

Herlig dag i dag - deilig å sove lenge, kose og klappe og klemme på sambo, og så bare ta livet med ro i sofaen. Har sett på en film, jeg har strikket litt og så ordnet vi oss og tuslet en tur ned i gata for å spise middag. På veien opp igjen ringte min forloverpartner også! Alle ting går visst på skinner i dag! Har avtalt med henne at jeg skal sende ut en sms, og så ringe henne når jeg har fått litt tilbakemeldinger. Så skal vi møtes ganske snart for å legge en plan. At jeg egentlig har lagt en plan allerede behøver jeg jo ikke å si til henne? :ler: Så får vi se hvordan det går, det var i hvert fall deilig at hun tok initiativ også!

Kjøpte med oss litt snop på veien opp igjen, så ringte vi altså og fikk avklart Skottlandstur og nå har jeg bare sørfet litt rundt i mine favorittbutikker der borte og begynt å kjenne på gleden over at jeg skal på tur snart!!!!

:hoppe:

... og hele dagen har jeg hatt litt småvondt i hjertet mitt fordi jeg har vært lei meg for å begynne på ny arbeidsuke i morra. Men haha! Jeg har jo friuke!!!!!! Må si det til meg selv om igjen og om igjen..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg også, Kverula! Satser på at det blir en friuke etter min smak, jeg! (Nåja, de fleste friuker er jo etter min smak. Det ligger på en måte i ordet: FRI UKE..... :ler: )

Ofte og ofte, MrsL. Sambo kom altså hjem derfra i går, så for han blir det jo ganske ofte akkurat i høst. Jeg har vært der fire ganger tidligere: august '02, april '03, juni '04 og februar '05. Og så nå altså i oktober 05.

... Slo meg akkurat at det blir sambos tredje tur dit bare i år!!! :overrasket: Jaja, han elsker jo den byen så da er det jo greit.

Hadde det bare vært snakk om at han og jeg skulle på tur, så hadde vi nok valgt noe annet enn Glasgow akkurat denne gangen. Men siden dette er en bryllupsgave til venneparet vårt, og de alltid har ønsket seg å dra til Skottland, så blir det sånn. Men vi klager ikke, altså!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...