Gå til innhold

lmaris planlegginger

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Råe egg kan man også finne i sjokoladekrem til sjokoladekaker. ;)

Riktignok blandet sammen med masse annet, men like mye rått egg av den grunn.

*kan ikke slutte og legge meg oppi dette eggegreiene* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, her var det mye å lese på en gang :overrasket:

Speilegg: Jeg kan heller ikke å snu. Prøver så forsiktig jeg kan, men det blir bare en guffe og en stk meget sur kokk :ler: Speilegg skal nemlig ha rå plomme, men stekes god på 'førstesiden' og bare bittelitt på 'andresiden'. Dere skjønner hva jeg mener! Alternativt kan plommen knuses og egget stekes godt på begge sider, men da MÅ jeg ha ketchup! Hihi :)

Fiiint hus! Måtte smugkikke vettu ;)

Og du må mer enn gjerne komme og bedrive litt kaoskontroll hos oss. Her er det nemlig null kontrol og fullt kaos. Jeg tror ikke jeg har orden i sysakene engang :ler: Sambo kommenterte den reklamen her om dagen og mente at de mer enn gjerne måtte komme hjem til oss med denne kontrollen sin :ler:

Kos deg i helga! Fri på søndag, hva? Herlig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint hus ja ;) Men dere finner nok helt sikkert drømmehuset når det nærmer seg litt mer, at dere vil ut av by`n! Uansett er det jo lov og drømme litt da, hva skulle vi gjort uten de?

Kos deg med kjæresten i dag! Og ha en super helg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere dette huset hennes da? Vil også se. Vi har selv lyst på nytt hus og jeg tråler eiendomsmeglersidene med jevne mellomrom, men det ligger nok dessverre etpar år frem i tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at de legger 2+2 sammen og får minst 8, MrsL! ;)

... jeg legger ikke ut noen link, det blir litt for åpenbart hvor vi er fra. Men noen her inne vet jo hvor jeg er fra, og da er det kanskje lett å søke det opp på nettet?

Jeg skjønner at speilegg og rå plomme er et omstridt tema! :ler: Jeg kan ikke si annet enn at jeg laget meg to speilegg da jeg kom hjem i går, stekt på begge sider, sånn at plommen ble halvstiv. Klissete og litt rennende, ja. Har funnet ut at det speilegget blir perfekt om det stekes like lenge som brødskivene bruker i brødristeren! :ler:

Satt oppe til tre i natt, det var utrolig deilig å ha den rolige nattestunden. Og fikk virkelig kommet langt på vei med bildene, faktisk så mye at jeg neeesten ser en slutt på det! Nå skal jeg sette opp farten i en time eller to, før jeg setter i gang med shining.

Så på Legally Blonde mens jeg klippet, morsom film! :ler: Har sett den før, men det er endel år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig er prinsen min hjemme igjen!! Det eneste dumme er at jeg ikke er der for å ta i mot han..... Og akkurat nå føles det som en hel liten evighet fram til klokka 01.00 når jeg er ferdig på jobb og kan gå hjem!!

*savne, savne*

Men leiligheten er rein og ryddig, han har pizza i fryseren og brus i kjøleskapet, aviser fra 10 dager og masse post og blader, så han klarer seg nok sikkert bra!! :ler:

Jeg er på jobb, skal ærlig innrømme at det fristet lite i dag. Men så er det jammen bare i kveld igjen, og så tjuvstarter jeg på friuka mi med fri i morgen! Herlig!!! :)

Har sendt sms til min forlovermakker, sendte den på torsdag kveld men har fremdeles ikke fått svar... Kjenner at jeg allerede nå er bekymret for om dette blir en vanskelig greie.... Vi er nemlig meget forskjellige - jeg elsker å være tidlig ute og ha ting planlagt i god tid, jeg styrer og ordner og organiserer. Hun er ikke så "ordnete" av seg, sier bruden. Jeg er livredd for å overkjøre henne i min organiseringsiver, men samtidig er det kun 2,5 mnd igjen til utdrikningslaget, og det ER faktisk ikke for tidlig å begynne å planlegge litt! Avventer svar ut helgen jeg, og så ringer jeg henne på mandag hvis jeg ikke hører noe. Synes det hadde vært ok å få ut en sms til de 28 (!!!) andre jentene som står på listen, greit å si fra hvilken dato som er aktuell, liksom.

Har så smått begynt å sende ut litt mailer for å sjekke ting, og har fått en pris på magedanskurs for alle jentene: 2000 kroner. Synes det var en ok pris, faktisk. Det er den ene store utgiften vi har den dagen.

Nå synes jeg bare at klokka skal tikke i en rasende fart fram til 01.00!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egg med "the sunny side up" det snakkes om? :)

Håper tiden din går fort til du får se kjæresten din igjen, lmari.

God lørdag! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris, får ikke sambo hjem før i morgen jeg. Han skal bort omtrent hver helg i september/oktober, og så kommer julebordsperioden da han blir invitert på julebord hver helg omtrent... Jaja, vi får noen helger sammen innimellom, og rekker ikke å bli lei av hverandre iallfall.

Kos deg med fri imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ærlig innrømmes at jeg ikke har snøring på hvor du er fra, lmari. Eller hadde da. Nå vet jeg jo. Eller nei. Jeg har glemt det :ler:

Men det jeg egentlig skulle si: jeg er bare så innmari god til å søke opp ting på nettet! :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know. Men tror kanskje jeg hadde dødd sånn halvveis ut i studiet. Virker altfor slitsomt for ustrukturerte, lille meg. Men horrortanke: Mannen søkte den utdanninga på HiO i år. Førstevalg fordi han ikke hadde sjans i havet til å komme inn. Bare for gøy. Venteliste femhundreognoe til å begynne med, men klatra godt over tohundreogfemti plasser på få dager :overrasket: Tenk om jeg hadde gjort det samme i fjor? Bare for gøy? Jeg har bedre snitt enn han, og tenk om jeg plutselig hadde stått der, med et studie i hånda som jeg hadde null intensjoner om å gå på.

Glad det ikke gikk sånn, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo ikke like oppglødd som meg over huset, selvfølgelig... :ler:

For gammelt, for nært toglinja, for nært veien (det ligger klemt mellom toglinja og veien, jeg ser den)......

:sur:

:ler:

Må jo bare le da. Han kom hjem og ble bombadert med mailer og innspill og ideer fra meg. "Skal ikke vi kjøpe dette huset?" "Skal ikke vi reise dit?" "Skal ikke vi bestille oss billetter til dette?" Stakkars gutten blir jo helt matt av alt som jeg har planlagt og egentlig bare trenger et "go" på.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

Jeg har jo helt "glemt" at dette er min siste arbeidsdag før friuke! Og da må man jo planlegge friuka, det er jo traddisjon!! :ler:

Mandag

Kusine M bursdag, send sms

Vasketid 13-17

Lime ferdig i album

Skrive brev G

Slappe av med sambo på kvelden

Tirsdag

Operasjon kjøkken:

Kjøleskap: Vaske, rydde

Avrime fryseren

Matskap

Rydde ut av skap, rydde bort glass

Rydde bokhylle

Posthylle

Ta fram komfyr og kjøleskap, vaske bak

Skrubbe komfyr

Kaste esker

Rydde oppå kjøleskap

Onsdag

Sambo borte på kvelden

Perlekveld med K&A hos meg. Flytte kjøkkenbord ut i stua?

Torsdag

Lunsj med I&I?

Vasketid 16-19

Fredag

Jobbe 14.30 - 23.00

Lørdag

Bursdag til I

Søndag

Sløve med sambo

Bake eplekake?

Kino med L&S?

Masse ledige formiddager, altså. Planen er å ta litt etter litt, bortsett fra på tirsdag som er viet helt til Operasjon Kjøkken. Skal bli deilig med fri, ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt at jeg har MASSE garn som bare skriker etter å bli til babyteppe og skjerf og litt forskjellige småtteri. Skal ha noen timer i sofakroken med strikketøyet den kommende uka, tror jeg!

... og masse bøker jeg har lyst til å lese også. Satser på at det blir en passelig blanding av nyttig og kos denne uka, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo bredbånd og bærbar pc hjemme da, MrsL! ;)

... dere blir nok ikke kvitt meg SÅ lett, nei!!!!

Jeg håper den blir bra, Chica! Passe blanding av plikter og moro er alltid det beste. Og så håper jeg som sagt på fint og skarpt høstvær, det er så deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...