Gjest lmari Skrevet 5. september 2005 #1001 Del Skrevet 5. september 2005 I morra skal jeg holde foredrag for fire nye jenter som skal begynne å jobbe her. Holdt et i fjor også - da gruet jeg meg skikkelig i flere dager i forveien. Nå er jeg helt rolig - tenker at jeg tar det på sparket og at det kommer til å gå veldig bra uansett.... Har jeg forandret meg så mye på ett år? Fått så mye selvtillit på jobben jeg gjør?!? Hm. Jo, jeg har nok kanskje det. Merkelig følelse, egentlig. Man merker det jo ikke i det daglige. Men så merker man kanskje en dag at "Hey, jeg KAN jo faktisk dette"... Underlig. Hihi, kjenner at all oppmerksomheten fra denne fyren (han gir seg ikke, forresten...) også gir selvtillit på andre ting. Jeg merker at jeg skyter puppene ut og går litt ekstra feminint, føler meg veldig oppmerksom på meg selv eller hva jeg skal si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 6. september 2005 #1002 Del Skrevet 6. september 2005 Sånn, foredraget er unnagjort. Og jeg tror i hvert fall at det gikk bra... Kjempedeilig følelse å bare gå inn og GJØRE det, ikke gruble så mye eller grue meg eller noen ting. Dessuten begynner jeg å lære meg noen triks for å booste min egen selvtillit: alltid undertøy som føles bra (blondetruser, feks. Gjør underverker for selvtilliten! ), alltid høye hæler og klær som gjør at jeg føler meg bra, og så slipper jeg alltid noe rytmisk musikk mens jeg går til jobb. Da får jeg nemlig veldig taktfaste og bestemte skritt, og det gir selvtillit på en eller annen merkelig måte. Jeg brukte manuset mest for å huske hva jeg skulle snakke om, klarte å legge det fra meg på bordet og bare snakke løst om tingene. Kjempedeilig!! for meg selv! Klar for nye ti timer på jobb - det blir knallharde timer i dag. Vi har dårligere bemanning enn vanlig, og har fått beskjed om å bare pøse på med alt vi har av arbeidskraft. Juhu. Har hatt en deilig formiddag, da. Skrudde av pc-en helt, la utover de godt over 1000 bildene som jeg har tatt i sommer.... Sorterte i bunker og la dem i rekkefølge, har så smått begynt å reinklippede første bildene. Gleder meg til å begynne å lime inn, og jeg har virkelig kooooost meg med det. Skal bare ha bildene liggende utover hele uka, så jeg håper å få alle inn i albumet før sambo kommer hjem! ... har også lastet opp og bestilt 150 nye bilder i dag, så det er bare å klippe og lime for harde livet for å komme ajour! Fikk lov å gå hjem tidlig i går kveld, mens jeg var midt i chatting med en venninne. Vi bestemte oss for å chatte videre når jeg kom hjem, det var egentlig litt deilig at noen på en måte "ventet" på meg når jeg kom hjem. Det er nemlig ikke såå morsomt å reise hjem gjennom byen klokka tre om natta og hjem til tom leilighet. Selv om det går bra de aller fleste gangene, er det faktisk noen taxisjåfører som er litt ekle... Nå visste jeg at noen kunne slå alarm hvis jeg ikke logget meg på. ... Vi satt i 1,5 time og bare tulleprata, det var hysterisk morsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. september 2005 #1003 Del Skrevet 6. september 2005 Innom med en tilbake til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 6. september 2005 #1004 Del Skrevet 6. september 2005 Hei Imari! Så fint det gikk så bra! Er det ikke deilig at ting går bedre for hver gang=) Rart det med hvordan man utvikler seg sakte uten å merke noe til det før man kanskje får utfordringer som man plutselig takler glatt i forhold til hva man ville gjort i fjor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 7. september 2005 #1005 Del Skrevet 7. september 2005 Lykke til med sortere, lime, årne, jeg er også i den bransjen for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. september 2005 #1006 Del Skrevet 7. september 2005 Ny dag og nye muligheter, ja..... Synes onsdager i kveldsuken er de aller, aller tøffeste. Det er liksom så langt igjen til helg, og enda så har vi allerede jobbet mange, mange timer denne uka. Jaja, jeg får ta en time av gangen, så blir det vel helg og friuke til slutt! Fikk lov å gå hjem litt tidligere i natt, så jeg spiste et speilegg og en brødskive, koste meg med ColaLight og så på alt mulig dårlig på tv fram til den tiden jeg egentlig slutter på jobb. Kjempedeilig, da fikk jeg følelsen av å ha litt tid for meg selv i det minste! Har klippet og limt til den store gullmedalje i dag også - er endelig gjennom bunken med Svalbard bilder fra sambos tur i juni. Jeg hadde bestilt masse bilder, og så var jeg jo ikke med, så da er det jammen ikke enkelt å velge bilder! Men det ble bra til slutt, tror jeg! Måtte kjøpe nye limstifter på vei til jobb i dag også, her skal det limes!!! Ikke hørt noe fra beundreren i dag, det er nesten så jeg savner det litt.... Man blir jo bortskjemt av å få så mye positiv oppmerksomhet, han har virkelig overøst meg med komplimenter siden lørdag kveld. Han skrev i går at han skjønte at dette ikke kunne bli noe av, så det er vel helst det som har gjort at han har sluttet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. september 2005 #1007 Del Skrevet 7. september 2005 Og akkurat da jeg var på vei ut døren for å gå på jobb, så røyk mitt rålekre kjeder med brune steiner.... ... Det er et sånt med flere kjeder som henger sammen, jeg tenker jeg bare klipper opp alle kjedene (bare ett som røyk) og lager noen nye av min egen smykkewire. Ha, da blir det sikkert enda finere også, for perlene er kjempefine, men da kan jeg få det akkurat sånn som jeg vil! Nå er det akkurat litt for digert til å ha på jobb, men hvis jeg fikser og reparerer så tror jeg det blir veldig bra! Se der, da ble det faktisk en BRA ting at det kjedet ble ødelagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. september 2005 #1008 Del Skrevet 7. september 2005 Bra å kunne se det positive i enhver situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. september 2005 #1009 Del Skrevet 7. september 2005 Fikk melding nå: "Jeg vet at jeg ikke burde gjøre det, men jeg klarer ikke å la være å tenke på deg".... *smigret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. september 2005 #1010 Del Skrevet 7. september 2005 Og sånn for ordens skyld: jeg svarer ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. september 2005 #1011 Del Skrevet 7. september 2005 Hmmm, det der er noe jeg ikke ha fått med meg og jeg er fryktelig nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. september 2005 #1012 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har en beundrer, MrsL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. september 2005 #1013 Del Skrevet 7. september 2005 Så spennende - du er intressert ja? :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. september 2005 #1014 Del Skrevet 7. september 2005 Neinei, ikke interessert. Han har samboer og jeg har samboer. Ikke er han min type heller, hvis jeg nå hadde vært singel. Men det er smigrende å få så mye oppmerksomhet - siden jeg har vært opptatt i åtte år så er det lenge siden jeg har vært med på sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. september 2005 #1015 Del Skrevet 7. september 2005 Forstår deg godt jeg, lmari - det er gøy med beundrere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. september 2005 #1016 Del Skrevet 7. september 2005 Ja det er gøy med beundrere, men farlig om man har samboer og det at begge har det. Men du høres fornuftig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. september 2005 #1017 Del Skrevet 7. september 2005 Ja, er ganske fornuftig. Det er ikke snakk om å finne på noe tull her, altså. Tror ikke egentlig han vil det heller. Vi fant bare tonen på lørdag, og så ble han plutselig litt mer interessert enn meg. Jeg bare tulleflørtet, jeg! ... og har som sagt fortalt alt til sambo, også det at han sendte meldinger om hvor sexy jeg var osv. Synes det er veldig greit å være åpen til han. .... og sambo sier at han gleder seg til å komme hjem til helgen sånn at han virkelig kan få understreket hvem som har rett til å kalle meg sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. september 2005 #1018 Del Skrevet 7. september 2005 Det var nok en mening med at vi ikke bestilte de Roma-billettene som var så billige! Fikk nemlig sms fra sambo nå - det blir ingen Wales-tur til uka. Han vet fremdeles ikke om han har vunnet eller ikke, men han har nok det. I så fall blir det en tur til Spania den siste helgen i oktober - altså rett før de billettene jeg siklet sånn på. Det hadde blitt litt mye for han, tror jeg! ... så da spørs det helt om vi satser på å få tatt den Skottlands-turen med vennepar i slutten av september. Jeg er veldig klar, men må vente til han kommer hjem med å bestemme oss. Har funnet ok pris på billetter fra onsdag til lørdag, det er i min og C sin friuke, og gutta har sagt at de kan ta mye fri. Hadde passet perfekt.... Men må avvente og høre om han er klar til å reise over dit igjen bare 3 uker etter at han kommer hjem. Nåja, han er nok sikkert klar for det, kjenner jeg han rett. De bruker jo ikke så mye tid i Glasgow på denne turen heller... Men jeg tør ikke helt å juble enda, kjenner jeg..... Men sånn hypotetisk: hvis vi reiser til Skottland i slutten av september, og så reiser han til Spania i slutten av oktober, så er det jo bare rett og rimelig å ta noen dager i København (eller et annet sted, forsåvidt) i desember, er dere ikke enige!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 7. september 2005 #1019 Del Skrevet 7. september 2005 Sambo ringte meg i kveld, vi har snakket sammen annenhver kveld de har vært borte, men sendt haugevis med sms hver dag. Jeg skulle jo helst hørt stemmen hans flere ganger om dagen, men det kunne fort blitt ganske dyrt, ja... Han var i hvert fall helt klar for å dra på tur igjen, han! Så nå har jeg sendt melding med datoene til H&C, og satser på at de kan svare bekreftende eller avkreftende i morra. I så fall slår jeg til på de billettene til 1800 kroner for 4 stykker! Må bare huske å sjekke om C har byttet etternavn på passet, sånn at vi får riktige navn på billettene. ... og så savnet jeg enda litt mer når jeg hørte stemmen hans, da. Prinsen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2005 #1020 Del Skrevet 8. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå