Gjest lmari Skrevet 30. juni 2005 #641 Del Skrevet 30. juni 2005 God morgen! ... vi er tre jenter på avdelingen min denne uka - i dag stiller alle tre i skjørt!! Til høylytt begeistring fra en mellomsjef her, som har fortalt oss hvor mye han elsker jenter i skjørt... Jeg er så dårlig på å bruke alle de skjørtene jeg har i skapet - om vinteren er det vanskelig å finne riktige sko og om sommeren så glemmer jeg det rett og slett. Men nå skal jeg bli litt flinkere, jeg har som sagt massevis av skjørt i skapet. Deilig at det fine været holder seg, da går det faktisk an å legge fram sommerklær om kvelden som er passende om morgenen! Sambo hadde selvfølgelig mye å skravle om da han kom hjem, dessuten hadde han litt forføring å gjøre, så det ble altfor seint før vi kom i seng. Så i dag er jeg trøtt igjen... Men jeg klager ikke, altså! Svigermor har bursdag på mandag, vi skal feire i helgen. Har kjøpt boken "Kretadøgn" av Tove Nilsen til henne, den har hun sagt at hun ønsker seg tidligere. Men det hadde vært fint med en liten ting til. Prøver å chatte med henne nå, så får vi se om hun kommer på noe. Jeg koser meg med mange planer, jeg, April! Har tatt på meg ansvaret for å fikse bryllupsgaven også, satser på å sette sammen en turpakke som ser sånn ut: * Stormkjøkken * 2 turkopper * 2 turasjetter * 2 turbestikk * 2 pk turmat * 1 kart Pluss at jeg akkurat meldte meg inn i Turistforeningens bokklubb, da får jeg en bok som heter "Mat på tur" helt gratis - og kan melde meg ut etterpå... Blir ikke det en fin gave til et nygift par som er turglade, da? I morgen skal vi ut av byen, sambo planlegger å klippe seg på dropin-frisør på et kjøpesenter på veien. Jeg planlegger å bruke den tiden på å handle enda en bryllupsgave, pluss gave til svigermor. Og så skal lille M døpes neste søndag, planen er å kjøpe en sånn "Den store sangboken" eller en annen i serien og ha med hjem nå i helgen. Skal treffe mammaen, og da kan jeg legge igjen gaven også. Så da kan jeg fikse den også mens jeg venter på sambo. Smart!! I kveld er det kjolejakt med en venninne, og så slappe av hjemme sammen med sambo. Han har tenkt å kopiere til det mye omtalte albumet i dag, så da får vi litt av en jobb i kveld, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #642 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei vennen! Høres ut som en kjempefin bryllupsgave dere har planlagt! Helt topp! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 30. juni 2005 #643 Del Skrevet 30. juni 2005 Så bra at du likte den, Kverula! Jeg synes selv at den var litt morsom, jeg da... Er litt sur fordi den knallrøde fargen min på skuldrene ble kjempebrun i går, og nå flasser jeg selvfølgelig... Jeg pleier ikke å gå med bare skuldre, så det er ingen krise, men det var bare så morsomt å ha en fin farge for en gangs skyld! C avlyste kjolejakten i dag - egentlig like greit. Da kan jeg bruke energien min på å fikse mine egne ting, og likevel komme meg hjem i ok tid til å finne på noe koselig med sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 30. juni 2005 #644 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg tror forresten at jeg kan ha blitt litt mer enn bare vanlig solbrent i helgen - huden min har rynket seg og blitt helt hard og rar der hvor jeg er solbrent. Kanskje en forbrenning, rett og slett? Mangler litt inspirasjon i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. juni 2005 #645 Del Skrevet 30. juni 2005 Jippi! Et menneske som legger like mye sjel og tid i gaver som det jeg gjør! Synes foressten gaven du har satt sammen, høres helt super ut. Ha en fin dag, håper du får en koselig ettermiddag/kveld med Imarimannen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #646 Del Skrevet 30. juni 2005 ((((((( INSPIRASJON ))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 30. juni 2005 #647 Del Skrevet 30. juni 2005 Takk, søteste Kverula! Jeg fikk bittelitt inspirasjon, i hvert fall nok til å få unna en av mine mange oppgaver. Får vel en ny av sjefen straks, men benytter pausen til å laste opp et sommerbilde sånn at jeg kan få meg en sommer-avatar!! Da får jeg kanskje litt mere inspirasjon også? Gaver er gøy, @lfa! Skulle hatt bittelitt av den kreative gaveinspirasjonen min her på jobben også, men jeg drømmer bare om å gå ut og shoppe gaver jeg nå! Det er alltid koselig sammen med lmari-mannen, så jeg gleder meg til å være sammen med han i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #648 Del Skrevet 30. juni 2005 Nå da...får du mer nå? (((((( INSPIRASJON )))))) Sommeravatar - gleder meg til å se! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 30. juni 2005 #649 Del Skrevet 30. juni 2005 Håhåhåhåhå, nå kjenner jeg bare inspirasjonen komme strømmende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #650 Del Skrevet 30. juni 2005 BRA! Og en liten latter er vel aldri å forakte, så nå har jeg sendt deg en mail! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 30. juni 2005 #651 Del Skrevet 30. juni 2005 Inspirasjon sendes fra andre siden av fjellet også!! Og send gjerne litt tilbake hit, om du har noe til overs Fikk meg ny sommeravatar i sted jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 30. juni 2005 #652 Del Skrevet 30. juni 2005 Takk for morsom mail, Kverula, det hjelper litt på inspirasjonen å få noe å le av! Skal puste noe av inspirasjonen over på deg også, Coral! Og det var jo i din bok jeg fikk inspirasjonen til å finne meg en sommeravatar! .. det er egentlig ganske kjipt å ha en über-kreativ jobb når man ikke har inspirasjonen inne. På vanlige dager er det moro å kunne leike og gjøre gøyale ting på jobb, men noen ganger er det et forferdelig press å skulle være kreativ på kommando... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #653 Del Skrevet 30. juni 2005 Skjønner av den nye avataren din at du ikke har inspirasjon, ja, lmari! (Regner med at det krysset der egentlig skulle vært noe annet! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 30. juni 2005 #654 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg var litt rask og slettet den gamle før den nye var godkjent, gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 30. juni 2005 #655 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg får bare til å laste opp i dårlig versjon - noen av dere som vet hvordan man kan få avatar av bilder som ligger i albumet? *gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 30. juni 2005 #656 Del Skrevet 30. juni 2005 Nå går jeg ut i solskinnet! Skal tusle meg en liten runde og titte litt, ikke egentlig planlagt å shoppe noe særlig, annet enn alle de gavene jeg liksom må få tak i da... Og så må jeg kjøpe AloeVera-krem, den geleen jeg prøvde meg på legger seg bare utenpå huden og funker ikke i det hele tatt. Ut i solen, nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #657 Del Skrevet 30. juni 2005 Avataren er på plass ser jeg - titta på bildet i albumet, og jeg skjønner hvorfor det er paradiset ditt, ja! Ha det fint i sola da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2005 #658 Del Skrevet 1. juli 2005 GOD FREDAG, vennen - og kose deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 1. juli 2005 #659 Del Skrevet 1. juli 2005 Fredag, jo!!! Jeg elsker fredager. Det er den aller beste dagen hele uka. Da er det greit å stå opp tidlig, det er god stemning på jobben og man får liksom gjort ferdig alt som henger fra hele uka (litt spesielt for min jobb kanskje: vi må jo være ferdig på fredager for å komme på trykk i helgen, på mandag begynner vi med helt blanke ark igjen). Og så elsker jeg følelsen av å avslutte på fredagsettermiddagen og kjenne at helgefreden senker seg! Deilig kveld i går også. Tuslet meg en tur i byen etter jobb, kjøpte aloevera-krem til meg selv, masse turutstyr i bryllupsgave, kart hos turistforeningen, en brun tunika, en brun genser og et råstilig kjede på H&M, og så en kjempedyr whiskyflaske til sambo... Det ble en dyr tur, selv om jeg ikke egentlig kjøpte så innmari mye! Svettet meg hjem gjennom byen - da jeg kom hjem kledde jeg av meg og så at jeg hadde fått masse små blemmer på skuldrene med vann inni. Måtte ringe mamma for å høre om det skulle være sånn, hun mente at det er en 1. gradsforbrenning som gjør at huden ikke får puste og da legger vannet/svetten seg i sånne små blemmer. Ikke spesielt godt, ikke spesielt lekkert heller... Men jeg smurte på meg aloevera sikkert 100 ganger i går kveld, og i dag er det ingen blemmer, bare litt flass. ... og da er dere oppdatert på min kroppslige status i dag også! Sambo hadde kopiert hele den digre bunken med bilder i går, så jeg satt hele kvelden og klippet dem fra hverandre, sorterte og reinklippet. Nå er alt klart til å begynne å lime inn i album! Det er to uker til bryllupet, men jeg tror nok vi skal rekke det likevel. Koselig å klippe og lime mens vi skravlet og så på fotballkamp på tv. I dag blir det hektisk på jobb, for å ro i land helgeavisene. Men etter jobb skal vi ut på landet, og det gleder jeg meg veldig til! Skal som sagt innom på et kjøpesenter på veien hjem, sambo til frisøren og jeg på shopping. Gaveshopping, that is! I kveld skal vi treffe et vennepar, regner med at det er det siste jeg ser til dem før bryllupet om mindre enn to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 1. juli 2005 #660 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg VISSTE at dagen i dag kom til å bli hektisk; redaktørene har bestemt at en sak ikke skal komme på trykk, dermed må vi kaste om på våre sider og tegne fortere enn svint for å komme i mål. Typisk!! Men fredagsfølelsen er i sikte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå