Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #621 Del Skrevet 27. juni 2005 Godt at ting roer seg for sommern, er det ikke? Ha en god mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 27. juni 2005 #622 Del Skrevet 27. juni 2005 Jo, det er veldig deilig, Kverula! Men dagene går så fort om dagen, først var det mai som bare forsvant i en rasende fart, og nå er det snart juli og hvor ble det egentlig av juni!?!? Jeg har null konsentrasjon og arbeidslyst i dag - er tilbake på den avdelingen hvor det kreves litt mer både av innsats og kreativitet og jeg har mest lyst til å gå hjem igjen til dyna mi.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #623 Del Skrevet 27. juni 2005 Ja vet du, jeg har også den følelsen, lmari - dette med at mai og juni bare har gått i superfart, jeg har ikke hatt tid til å nyte sommermånedene i det hele tatt. Nå har det jo stort sett regna disse to månedene da, og mai gikk stort sett med til bryllup, men juni da for pokker - den ultimate sommermåneden...den er straks over...og det går mot mørkere tider igjen...snart skal vi på ferie...og etter det er sommer på en måte på hell for min del. Men du - herlighet, vi har da både juli og august igjen - vi er ikke men halvveis i sommern! Og været pleier jo å være knall i august! Vi får se på det på den positive måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2005 #624 Del Skrevet 27. juni 2005 Har du lest pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 27. juni 2005 #625 Del Skrevet 27. juni 2005 Har lest den, Pepita! Og jeg skal legge deg til - må bare få messenger til å virke på denne maskinen først!! Jeg er forresten :veldigsur: på deg for nyheten, men skjønner godt at du gjør det sånn, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2005 #626 Del Skrevet 27. juni 2005 Bra! Haster ikke, men jeg ville ikke stikke uten å si fra Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 27. juni 2005 #627 Del Skrevet 27. juni 2005 Kom arbeidslyst og treng deg på - her skal du motstand finne.... Null motivasjon, heldigvis går det mot slutten av dagen sånn at jeg bare kan bite tenna sammen og komme meg gjennom det jeg MÅ gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 27. juni 2005 #628 Del Skrevet 27. juni 2005 Endelig ferdig med det jeg hadde hengende over meg, så nå skal jeg snart rusle ut i solskinnet. Har sendt en melding til sambos bestekompis, han skal hjelpe meg å finne noe jeg kan bestille på Polet til bursdagen hans om to uker. De er whiskykompiser de der to, så han pleier å komme med gode tips. ... og sambo sa for noen uker siden at "det er jo tradisjon at jeg får noe fra Polet fra deg, så det må du ikke slutte med!" Han skal da få det han ønsker seg, gitt! Skal gå innom på apoteket og kjøpe Aloe Vera til mine mørkerøde skuldre, og så handle på veien hjem tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #629 Del Skrevet 27. juni 2005 Der kan du se, du kom gjennom denne arbeidsdagen også, selvom det ikke så veldig lyst ut tidligere i dag! Tradisjoner må man ikke bryte - lurt av deg å alliere deg med en kompis, kan umulig være lett å finne fram i Wiskey-jungelen... Kose deg i solskinnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 28. juni 2005 #630 Del Skrevet 28. juni 2005 Åh, for en herlig dag dette tegner til å bli! Vi ryddet og shinet hjemme før vi la oss, sånn at vi kan slappe helt av med tanke på besøket som kommer i ettermiddag. Vi la oss i noenlunde ordentlig tid og er passe uthvilt. Solen skinner!! Jeg har faktisk fått meg et sommerklesskap der det er mulig å bare ta noe ut og kle det på seg, og føle at man er kledd for været! Det er første gang, tror jeg. Jeg har på meg brun linbukse, en hvit singlet og brun omslagstopp med 3/4 erm, pluss tresmykker i dag. Og da jeg så på motereportasjen i VG i dag var det ei av jentene som hadde likt kjede som meg, som stylisten kommenterte: "veldig riktig smykke". Jej!! I kveld kommer et vennepar av oss på besøk, vi skal spise ute i solen og gutta skal på konsert mens vi jentene skal kose oss hjemme. Sambos kompis har sendt meg en laaaang og kjempesøt mail med tips om whisky, han er bare så snill og søt og organisert! Så nå kan jeg egentlig bare velge den jeg synes har morsomst navn eller noe, så er jeg sikker på å treffe! Og sambo ringte på morgenen i dag, bare for fortelle en liten bagatell som han visste at jeg kom til å synes var morsom. Da blir jeg helt varm i hjertet over at vi er verdens beste venner som ringer bare for å fortelle sånne dumme ting... Jeg er fremdeles litt rød, men ikke like sår og vond der jeg er solbrent. Og så har jeg faktisk fått fin farge i ansiktet og litt andre steder, for en gangs skyld er jeg ikke kontorblek om sommeren! Og så jobber jeg med morsomme kolleger og en morsom jobb, ikke så umotivert i dag som i går, altså! Ah, det ER en fin dag i dag, rett og slett!! Slappet av med sambo hjemme i går, deilig å ha en rolig kveld etter helgen. Deilig kyllingmiddag, fikk ryddet litt og fikset litt småting, sett på Top Model og Apprentice. I dag må jeg huske å sende mail til onkel i Australia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 28. juni 2005 #631 Del Skrevet 28. juni 2005 Så deilig med en fin dag. :D Er hjemme med sykt barn, jeg. Ikke morsomt å måtte være inne i finværet, men sånn er nå livet innimellom. Kos deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 28. juni 2005 #632 Del Skrevet 28. juni 2005 Og så har jeg avtalt kafe med venninner i morra, skal treffe et vennepar på lørdag (og A har funnet brudekjole!!!!) pluss to kafeturer neste uke! ... ble invitert på grillings i parken på fredag, men vi reiser nok ut av byen. Mye som skal fikses hjemme i helgen: dåpsgave, en bryllupsgave, treffe noen forskjellige, lære T å sette opp blomster til dåpen osv. Det hørtes ikke morsomt ut, Mireya! Håper dagen din blir fin likevel, da. Er det ikke deilig på landet når det er fint vær!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 28. juni 2005 #633 Del Skrevet 28. juni 2005 Sommer på landet har noe eget ved seg, den mest intense idyll jeg kan tenke meg. :D Gleder meg til guttungen blir frisk, så vi kan gå ut og bare nyte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #634 Del Skrevet 28. juni 2005 Dagen din høres fantastisk ut, lmari! :D Virkelig storfornøyd i dag du! Sommern er herlig på landet, det er helt sant, men akkurat i sommer har det vært like vått, trist og kaldt her som alle andre steder. Så det er ingen selvfølgelig idyll! Håper dagen din fortsetter som den har startet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #635 Del Skrevet 29. juni 2005 Ble det en flott tirsdag, lmari? Og like viktig, har du en flott onsdag? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. juni 2005 #636 Del Skrevet 29. juni 2005 Tirsdagen var flott, i dag er det like bra, bortsett fra at jeg er råstressa!! Kommer sterkere tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. juni 2005 #637 Del Skrevet 29. juni 2005 Phju, det ble litt av en kaos-dag dette her. Masse som skjedde på jobben i dag - jeg ble litt lei av at den øverste sjefen hele tiden maste på meg og sa sånn "lmari, det der kan du holde i" eller "lmari, det der kan du fikse". Jeg ble løpende fra det ene til det andre og fikk ikke ro på meg til å faktisk jobbe på den avdelingen hvor jeg faktisk jobber denne uka. Men så klaget jeg min nød til mellomsjefen på slutten av dagen, og han mente at jeg bare skulle ta det som et kompliment at sjefen gjerne ville at jeg skulle gjøre alt. Og joda, han har jo rett i det. Og jeg synes jo egentlig at det er morsomt når det skjer litt rundt meg. Men det ble litt slitsomt i dag... Rakk verken det ene eller det andre av private ting på jobben i dag, da. Så jeg har fremdeles ikke fikset noe til sambos bursdag eller andre ting, men jeg får ta det i morra. Traff tre venninner etter jobb - nå har vi endelig fått utdrikningslag så godt som i boks. Ble enige om gave også, jeg fikk plutselig litt kreativ gaveinspirasjon mens vi satt der: de ønsker seg stormkjøkken og er skikkelig tur-mennesker. Så dermed kjøper vi et medium stormkjøkken, pluss litt turutstyr som kart, kompass, turmat, vannflasker, turbestikk og asjetter osv osv, og så legger jeg alt i en pappeske som jeg kan pynte med kart utenpå! Blir bra, tror jeg. Litt sånn "turpakke". Koselig på kafe med jentene, deilig å sitte ute i det fine været. Kom inn døren for litt siden, har sendt lang mail til onkel i Australia. Sliten nå. I morra skal jeg treffe en venninne etter jobb for å hjelpe henne med kjolejakt til bryllupet om to uker. Og på jobb skal jeg ta grep om sambos bursdagsgave og kanskje ringe frisøren for å få klippetime før bryllupene? Lurer på hvor sambo er, han skulle på fotballtrening, men jeg trodde da virkelig ikke at det skulle bli så seint? :klø: Har prøvd å ringe han, men han svarer ikke. Skal ikke bli bekymret helt enda, kjenner jeg han rett så står han på banen og skravler med noen kompiser... Også jeg som hadde kjøpt vaniljeis og jordbær som vi kunne kose oss med i kveld. Jaja. Da får det bli i morra i steden, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. juni 2005 #638 Del Skrevet 29. juni 2005 Visste jeg det ikke? Nå ringte sambo, tre timer etter at fotballtreningen begynte. Joda, de hadde bare blitt stående og skravle og helt glemt tiden... De er jo litt søte også, da! Det ble seint i går kveld: gutta var på konsert og ute for å drikke øl etterpå, jeg synes nesten jeg måtte sitte oppe med C for å holde henne med selskap. Tror ikke jeg kom meg i seng før halv to, jeg. Og så lang og strevsom dag på jobben i dag - så nå er jeg ganske sliten. Skal rable ned en mail til kusine før jeg legger meg, så slipper jeg å ha det hengende over meg i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #639 Del Skrevet 29. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. juni 2005 #640 Del Skrevet 29. juni 2005 Her var det travle dager og mange planer, men høres ut som du koser deg! En helg på bygda i ny og ne, er idyll! Vi tar en tur hjem i helga, blir deilig det. Det er godt å slippe unna by`n innimellom :-) Ha en riktig god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå