Gå til innhold

Dere med Mountain Buggy Duet vogn, se her!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg venter to tette, så vi vurderer å kjøpe Mountain Buggy Duet V3 vognen. Baggen er jeg veldig usikker på siden det sies at den er så smal, nå får vi babyen på høsten så det er viktig at det er plass til en vinterpose i baggen. Er det noen her med erfaring med denne vognbaggen og vognpose/bilstolpose? Jeg tenkte å evt kjøpe en bilstolpose til vognen så ikke tar så stor plass. 

Håper dere svarer de som har litt erfaring.

Og er det slik at den er 65cm bred heile veien? Vi kan ikke ha så brei vogn pga smal dør, så om den er 65cm på hjulene, men rundt 70 på styret vil det ikke gå.. 

Anonymkode: 8dc71...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg venter to tette, så vi vurderer å kjøpe Mountain Buggy Duet V3 vognen. Baggen er jeg veldig usikker på siden det sies at den er så smal, nå får vi babyen på høsten så det er viktig at det er plass til en vinterpose i baggen. Er det noen her med erfaring med denne vognbaggen og vognpose/bilstolpose? Jeg tenkte å evt kjøpe en bilstolpose til vognen så ikke tar så stor plass. 

Håper dere svarer de som har litt erfaring.

Og er det slik at den er 65cm bred heile veien? Vi kan ikke ha så brei vogn pga smal dør, så om den er 65cm på hjulene, men rundt 70 på styret vil det ikke gå.. 

Anonymkode: 8dc71...959

Jeg har ikke akkurat målt den, men den er veldig smal hele veien. Ingen punkter som stiller mer ut enn andre så vidt jeg har merket. Baggen er veldig smal! Men siden den er myk i sidene får man plass mye lengre enn man tror i den. Hadde til og med plass til storebroren på 1,5 år oppi der i bredden til tross for at mitt knøtt på 2 kg egentlig så ut som om han fylte ut hele baggen. Tror du vil få plass til bilstolpose, men vanlig pose er bare å glemme. Jeg hadde vårbaby, så brukte heller lammeskinn, dyne og tepper. 

Jeg har brukt denne vognen i ett år nå og er utrolig fornøyd! Har kun opplevd en gang å ikke komme forbi, ellers kommer jeg meg like lett rundt over alt der som jeg gjør med enkeltvogn. Det eneste som irriterer meg er at sportsdelene festes med glidelås, og jeg syns setene er litt skjeve hele tiden fordi den ene glidelåsen hele tiden glir litt opp. 

Anonymkode: b0821...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke akkurat målt den, men den er veldig smal hele veien. Ingen punkter som stiller mer ut enn andre så vidt jeg har merket. Baggen er veldig smal! Men siden den er myk i sidene får man plass mye lengre enn man tror i den. Hadde til og med plass til storebroren på 1,5 år oppi der i bredden til tross for at mitt knøtt på 2 kg egentlig så ut som om han fylte ut hele baggen. Tror du vil få plass til bilstolpose, men vanlig pose er bare å glemme. Jeg hadde vårbaby, så brukte heller lammeskinn, dyne og tepper. 

Jeg har brukt denne vognen i ett år nå og er utrolig fornøyd! Har kun opplevd en gang å ikke komme forbi, ellers kommer jeg meg like lett rundt over alt der som jeg gjør med enkeltvogn. Det eneste som irriterer meg er at sportsdelene festes med glidelås, og jeg syns setene er litt skjeve hele tiden fordi den ene glidelåsen hele tiden glir litt opp. 

Anonymkode: b0821...2f2

Jeg har ikke sjekket i butikk men når jeg ser på vognen på nett ser det ut til at vognen er bredere over styret enn med hjulene, å hjulene er jo ikke 30cm i bredden så det er derfor jeg hører ang. bredde. Så flott å høre at du er fornøyd, og at du kommer deg frem der du vil 😊 Håper å finne ut nøyaktig hva mål den har slik at vi ikke gjør et bomkjøp. Får sjekke videre 😉
Virker jo ut som at baggen er grei i str da, å at det vil gå fint med bilstolpose👌
Så kjedelig med glidelåsen til sportsdelen da.. men det er kanskje greit nokk når vognen har så mye annet bra 😊

Hvordan er den sammenlagt i bilen? Jeg vil tru sportsdelene ikke tar så mye plass siden de slås sammen med vognen, men hvordan er plassen med baggen? Kan den slås sammen noe så den blir mindre? 

Foresten takk for svar ! 😀

Anonymkode: 8dc71...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg målt den. Den er 67 cm fra de to mest utstikkende punktene på styret. Da har jeg tatt litt godt i, sånn at det er mulig den egentlig er 65. Ikke bredere i allefall. Det er det bredeste punktet på vognen ser det ut som. 

Den tar liten plass i bilen med bare sportsdel. Siden baggen er så liten tar den også lite plass. Det er mulig å gjøre den helt flat, men det er litt styrete, for da må du ta av trekket på selve baggen. Når du bytter til det foreldrevendte setet er det helt flatt, så det tar ingen plass. Jeg elsket å bruke det! 

Anonymkode: b0821...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...