Gå til innhold

Hvorfor er norske menn så aggressive på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bullshit tråd, trololololol.
Skandinaviske menn er de tammeste i verden, er bare i Finland de er enda tammere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Jeg tror du lyver litt jeg TS.

Jeg har vært borti aggessive menn selv,både utenlandske og norske,men dette har vært med ganske jevne mellomrom og alltid når de er fulle.

Gjør ikke det dsv. Som barn ble jeg grovt mishandlet av en guttegjeng på ungdomsskolen, jeg fikk hjernerystelse og brakk en arm pga det. Var snakk om ganske grov mobbing over flere år, og derfor er jeg livredd norske menn.

Ble også overfalt av 4 menn (norske de og) på vei hjem fra jobb en gang. Endte med at jeg fikk voldsoffererstatning pga mishandlingen. 

Ble slått i hodet med en glassflaske på t-banen en gang og, men de guttene stakk av og politiet fikk ikke tatt de. 

Trenger du flere eksempler? 

De fleste som slenger dritt og sånn er i fylla ja, det stemmer. Venninna mi mener det er bitre incels som ikke får seg no, og derfor er de slemme. Hun har også opplevd denne type menn på byen. 

De verste er menn fra 35 år og oppover, og det er her i Oslo, til og med på fancy utesteder. Jeg bare lurer på hva de får ut av å oppføre seg så aggressivt? Hva er greia? 

TS

Anonymkode: 4d291...713

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er for usannsynlig TS, du må lyve bedre. Dørvakta kom til deg etterpå og fortalte at fyren hadde sagt til han at han skulle drepe deg??? Neppe. Man får ikke ett ord inn med dørvakter i en slik situasjon, og de går ikke og leter opp gjestene etterpå og husker hvem som har sagt de skal drepe dem heller, det har de da ikke tid til.

Anonymkode: bd06f...706

Hvorfor er du så frekk? Var du på BAR  på fredag? Nei? Da vet du ingenting. Det er ikke bare 1 dørvakt vet du. Han gikk tilfeldivis forbi da han hørte at han fyren slengte dritt, og holdt derfor et øye med han. Og han kom tilbake for å si fra at han var aggressiv. 

Bare fordi du ikke har opplevd dette her så gjør dsv jeg det. Stygge kommentarer gang på gang. Syns det er for ille om jeg aldri kan gå ut pga sånne drittfolk.. og jeg er generelt lite på byen, drikker heller ikke mye. 

TS

Anonymkode: 4d291...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde på deg i de første trådene du skrev, du har tydeligvis ikke kommet lengre.. merkelig oppheng å ha. 

Anonymkode: 5fe9a...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde på deg i de første trådene du skrev, du har tydeligvis ikke kommet lengre.. merkelig oppheng å ha. 

Anonymkode: 5fe9a...acd

Hæ? Er du full? 

At du ikke tror på det her får være ditt problem. Vennene mine var tilstede på fredag og hørte alt, inkludert kjæresten min. Kan du ikke heller la vær å kommentere om du ikke har noe fornuftig å si? 

Syns ikke noe om at du gjør narr av meg og at jeg fortjener å bli utsatt for all denne dritten. Har ikke gjort noe for å fortjene det men du syns jeg fortjener å bli banket opp og bli slengt dritt til? Veldig spesiell oppførsel. 

Nå klarer endelig å puste normalt og har sluttet å gråte. Er utrolig sliten. Skulle ønske norske menn kunne slutte å være så slemme mot meg hvertfall, det er alt jeg ønsker. 

Istedet for å skrive dette er bare tull, kan dere ikke heller si hvordan dere hadde reagert da? Hadde dere bare latt noen skrike dere i trynet at dere bør ta selvmord og begynt å le?

TS

Anonymkode: 4d291...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Jegern Puahate skrev:

Mange nordmenn lider av RIRS - Repressed Incel Rage Syndrom. Naturligvis kommer dette frem når alkoholen demper hemningene og årevis med fortrengt frustrasjon slippes løs. Disse menneskene bør unngås, eventuelt kan du lære kampsport. Da vil du utvikle og utstråle en sterk mannlig alpha tilstedeværelse som vil skremme vekk slike kondemnerte krek. Brodervitenskapen er litt uklar på dette punktet, men det spekuleres i at å ha en robust Alpha mentalitet er løsning på de fleste problemer for menn i den vestlige verden.

Men er det ikke litt merkelig at nettopp TS opplever alt dette, mens resten av dem ikke gjør det?

Endret av jabx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Jegern Puahate skrev:

Mange nordmenn lider av RIRS - Repressed Incel Rage Syndrom. Naturligvis kommer dette frem når alkoholen demper hemningene og årevis med fortrengt frustrasjon slippes løs. Disse menneskene bør unngås, eventuelt kan du lære kampsport. Da vil du utvikle og utstråle en sterk mannlig alpha tilstedeværelse som vil skremme vekk slike kondemnerte krek. Brodervitenskapen er litt uklar på dette punktet, men det spekuleres i at å ha en robust Alpha mentalitet er løsning på de fleste problemer for menn i den vestlige verden.

Er ikke TS dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Gjør ikke det dsv. Som barn ble jeg grovt mishandlet av en guttegjeng på ungdomsskolen, jeg fikk hjernerystelse og brakk en arm pga det. Var snakk om ganske grov mobbing over flere år, og derfor er jeg livredd norske menn.

Ble også overfalt av 4 menn (norske de og) på vei hjem fra jobb en gang. Endte med at jeg fikk voldsoffererstatning pga mishandlingen. 

Ble slått i hodet med en glassflaske på t-banen en gang og, men de guttene stakk av og politiet fikk ikke tatt de. 

Trenger du flere eksempler? 

De fleste som slenger dritt og sånn er i fylla ja, det stemmer. Venninna mi mener det er bitre incels som ikke får seg no, og derfor er de slemme. Hun har også opplevd denne type menn på byen. 

De verste er menn fra 35 år og oppover, og det er her i Oslo, til og med på fancy utesteder. Jeg bare lurer på hva de får ut av å oppføre seg så aggressivt? Hva er greia? 

TS

Anonymkode: 4d291...713

Jeg tror deg, TS, for jeg har oplevd så mye sjukt selv, både fra norske og enda mer utenlandske menn. Det har skjedd på alle slags steder i Oslo, gjerne midt på dagen. Har ikke blitt slått ned, men overfalt sånn at jeg måtte slåss.

Har også lagt merke til at verstingene er fra 35 år og oppover. Spesielt da jeg var veldig plaget med angst, tror jeg så ut som et "lett bytte" - kvinne med greit utseende, men med engstelig kroppsspråk.

Venninna di har rett i det hun sier om slike menn. Hva de får ut av det? De hevder seg med å få andre, spesielt kvinner, til å føle seg dårlige. De tråkker andre ned for å føle seg mer ovenpå. Jeg blir så provosert av dem, og andre som ser dette gjør ingenting. Bare glor, eller snur seg vekk.

Så jeg har lært meg å bli tøffere, mer selvsikker og rakrygget. Har øvd masse på å få et annet kroppsspråk. Det hjelper.

21 minutter siden, jabx said:

Er ikke TS dame?

Jo, det er hun. Men det som ble foreslått, funker bra for kvinner også.

Anonymkode: 9d40b...3c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo ganske usannsynlig? Sikker på at du ikke har kommet med upassende kommentarer? Og er en av de feministene som tar alt ut av sammenheng og skylder på menn?😂🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...