Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #1 Del Skrevet 14. august 2002 Det fokuseres sterkt i media nå , om Mette Marit er gravid. Hva tror dere her inne på KG? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. august 2002 #2 Del Skrevet 14. august 2002 Dette tema brakte jeg på bane for ca: 1 år siden, da hun nektet å drikke alkohol. Da slettet moderator ståden. Skal bli spent å se om de er konsekvete nå.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #3 Del Skrevet 14. august 2002 Hvorfor slettet de tråden, hvilken begrunnelse hadde de for det? Dette er jo et sterkt diskutert tema i media, vi her inne på kg kan vel også få lov til å ytre våre meninger, om saken.Det er jo ikke snakk om å henge ut Kongehuset. Fra den som startet tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. august 2002 #4 Del Skrevet 14. august 2002 Tror det var personforfølgelse.... og jeg venter i spenning.....enda........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 14. august 2002 #5 Del Skrevet 14. august 2002 Dere må gjerne diskutere om MM er gravid, så lenge det gjøres uten personhets, eller med injurierende påstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. august 2002 #6 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg husker ikke helt korrekt mitt forrige innlegg. Men jeg tror det var noe slik som: I helga takket Mette Marit nei takk til vin i et bryllup, kan det tenkes at hun er gravid??? Eller noe i den duren. Tok ikke helt argumentasjonen da. Vel, litt forvirret kan man jo ha lov til å være..........selv for en modereator. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 14. august 2002 #7 Del Skrevet 14. august 2002 Hadde det ikke vært strålende med en liten prins eller prinsesse, dere? Det er jammen meg på tide at kongen og dronningen får et barnebarn... tjohei! Aj, aj, så interessant.... Nei, vet dere hva? Dette bryr jeg meg katta om. Men det var selvfølgelig ikke det det ble spurt etter, heller... derfor skal jeg svare ordentlig nå: Ja, jeg tror hun er gravid. Men tenk om hun bare har lagt på seg litt. Da er det kanskje en skikkelig selvtillitsknekk for henne når vg spekulerer over hennes mulige graviditet?? ... stakkars jente. Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 14. august 2002 #8 Del Skrevet 14. august 2002 Hun har jo stumpet røyken... Og lagt på seg litt, kanskje?! Det virker mistenksomt i og med at hun og Haakon ikke benekter det når media spør! Jeg tror hun har baby i magen Håper hun får ei lita prinsesse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 14. august 2002 #9 Del Skrevet 14. august 2002 For å være helt ærlig, så bryr det meg midt i ryggen om hun er gravid eller ikke. Det er umulig å si, litt rart er det jo siden de ikke benekter noe, men hun kan faktisk bare ha lagt på seg litt. Time will show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 14. august 2002 #10 Del Skrevet 14. august 2002 ER hun gravid? Tja, kanskje Ser det sånn ut? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 14. august 2002 #11 Del Skrevet 14. august 2002 At dere gidder! Finn på noe annet å tenke ut! Klart hun ikke er gravid! Hun skal jo studere nå. Mm planlegger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. august 2002 #12 Del Skrevet 15. august 2002 Dessuten så har hun ikke lov til å avkrefte eller bekrefte en evt graviditet før det har gått tre mnd.! (kongehusets regler) Ergo, det at de ikke avkrefter graviditet er langt fra noe "hint" til oss om at de er gravide! Jeg for min del ønsker meg ikke en liten prins eller prinsesse, jeg kunne godt tenkt meg at hele kongehuset forsvant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 15. august 2002 #13 Del Skrevet 15. august 2002 Kanskje det bare er slotts-kosten som har fått henne til å legge på seg litt...? :D Skjønner ikke at VG og Dagbladet gidder å vie spalteplass til disse spekulasjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 15. august 2002 #14 Del Skrevet 15. august 2002 Unnskyld, en liten feil der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #15 Del Skrevet 15. august 2002 ja jeg tror mm er gravid, jeg synes hun ser litt gladere og det stråler nesten av henne, har bare sett bilder av henne der hun ikke akkurat smiler, jeg synes hun ser så lur ut... og hvorfor skulle liksom kongen helt ut fra lufta begynne å snakke om at han gleder seg til å bli bestefar? Hvorfor akkurat NÅ liksom? synes det hele virker merkverdig, om noen mnd, får vi se om sladrebladene har rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. august 2002 #16 Del Skrevet 15. august 2002 Kvinner går gravide hele tiden, året rundt; hvorfor er d så spesielt at MM kan hende er d? Disse spekulasjonene rundt forskjellige kjendisers mulige graviditeter får meg til å undres på om vi andre klare å få til unger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 15. august 2002 #17 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg tror at hun endelig har klart å stumpe røyken jeg, og da er det jo naturlig å legge på seg vel.... Har lagt merke til at hun har fått kraftigere overarmer, og der har iallefall aldri jeg vært gravid! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. august 2002 #18 Del Skrevet 15. august 2002 Tror hune er gravid jeg og............hun stråler liksom sånn for tiden! Synes hun er ei flott jente jeg! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 16. august 2002 #19 Del Skrevet 16. august 2002 Uff, jeg er så lei av alle tv oppslag av mm og h. Ser også at de pryder ukebladene her uke. Er så lei, det er jo liksom ikke noe nytt - de går jo bare der på pryd....................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 16. august 2002 #20 Del Skrevet 16. august 2002 Tror ikke hun er gravid. Det er vel vanlig å legge på seg litt når en stumper røyken. Har hun klart det, så er hun jo flink.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå