Gå til innhold

Helvetes sykdomsmas

Fremhevede innlegg

Gjest making.a.mess
Skrevet

Du bør jobbe med holdningene dine. Om du ser så negativt på at du KANSKJE kan få sykdommer, så kommer du til å gå på en skikkelig smell når du først får en, og om du er heldig å ikke få en så har du brukt mye unødvendig tid på bekymring. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut boka Medisinsk Klarsynt av Anthony William om du vil unngå sykdom så godt som mulig. Han har skrevet om kreft også, kapittelet kommer i Sunn Skjoldkjertel som kommer på norsk i sommer. Ifølge han er de fleste moderne sykdommer inkludert kreft forårsaket av en cocktail av toksiner + virus (for å forenkle det veldig). Grunnen til at vi blir sykere og sykere i vår moderne verden er at virusene spiser de stadig giftigere toksinene og endrer seg og muterer. Mannen har jobbet med kronisk syke hele livet og har nå tatt en pause for å skrive bøker og få ut informasjonen. Det meste ligger gratis på nett også. Han sier han kjenner mange som nå er i 100-årene som kom til han og var syke da de var 70, og jeg tviler ikke. Har selv vært kronisk syk i 20 år, og å lese boken var som å lese historien om meg. Endelig forklaring og løsning på alt jeg har slitt med, istedenfor å bli gradvis dårligere blir jeg nå gradvis bedre. Løsningen er kort sagt å bytte ut all bearbeidet mat og det meste av animalsk mat med store mengder frukt og grønnsaker, og å kontinuerlig rense ut tungmetaller og andre toksiner (som uansett skjer lettere om man spiser mye frukt og grønt istedenfor "fortettet" og bearbeidet mat som ost og pølser). Instagram og facebook flommer over av helbredelseshistorier, det er helt rått. Farvel sykdom sier jeg bare :) 

Anonymkode: d9987...2db

Gjest Solstråletårer
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut boka Medisinsk Klarsynt av Anthony William om du vil unngå sykdom så godt som mulig. Han har skrevet om kreft også, kapittelet kommer i Sunn Skjoldkjertel som kommer på norsk i sommer. Ifølge han er de fleste moderne sykdommer inkludert kreft forårsaket av en cocktail av toksiner + virus (for å forenkle det veldig). Grunnen til at vi blir sykere og sykere i vår moderne verden er at virusene spiser de stadig giftigere toksinene og endrer seg og muterer. Mannen har jobbet med kronisk syke hele livet og har nå tatt en pause for å skrive bøker og få ut informasjonen. Det meste ligger gratis på nett også. Han sier han kjenner mange som nå er i 100-årene som kom til han og var syke da de var 70, og jeg tviler ikke. Har selv vært kronisk syk i 20 år, og å lese boken var som å lese historien om meg. Endelig forklaring og løsning på alt jeg har slitt med, istedenfor å bli gradvis dårligere blir jeg nå gradvis bedre. Løsningen er kort sagt å bytte ut all bearbeidet mat og det meste av animalsk mat med store mengder frukt og grønnsaker, og å kontinuerlig rense ut tungmetaller og andre toksiner (som uansett skjer lettere om man spiser mye frukt og grønt istedenfor "fortettet" og bearbeidet mat som ost og pølser). Instagram og facebook flommer over av helbredelseshistorier, det er helt rått. Farvel sykdom sier jeg bare :) 

Å dette tror du seriøst på?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Solstråletårer said:

Å dette tror du seriøst på?

Tror? Når man har 20 år med sykdomserfaring der man kan gå tilbake og sjekke hva man ble dårligere av, hva man ble bedre av, hvordan det hele startet, hvordan viruset går gjennom de forskjellige stadiene, og alt stemmer med boken, og i tillegg prøver ut rådene i nåtid og finner at det ene etter det andre virker er det ikke snakk om tro. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mye vi ikke vet om virusinfeksjoner og senskader, hvor sykdommer feks dukker opp mange år etter infeksjonen. Så korn av sannhet kan det jo være i det. Men reagerer på tittelen 'Medisinsk klarsynt'.. litt sånn new age wibber? 

Anonymkode: 3318d...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...