Gå til innhold

Hva er det med menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne ønske folk passet på seg selv, jeg. 

Tenk hvor mye gøyere alt hadde vært da. 

at folk ikke går rundt og passer på andre, som feks 

‘eh, jeg ser ingen grunn til å le nå, hvorfor ler du?’-type mennesker

halp. Begrensa mennesker som tar plass. 

Som trenger ‘svar’ hver gang noe fraviker det kjedelige mønsteret deres. Som feks at de alltid ser en mann med blå boblejakke hver morgen, og dagen han går med rød.  Boblejakke kommer han og skal ha svar på ‘HVORFOR’ han går med rød boblejakke når han vitterlig har sett ham kun gå med blå?

Og det er liksom sånn de fleste er. 

Anonymkode: 200fc...187

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sett mange mindre attraktive menn som er med utrolig pene flotte damer. Så om en mindre pen mann ser en pen jente som han liker, så er det lov å prøve seg. Også har du jo også de som ikke eier selvinnsikt. Men sånn er damer å. Har ei venninne, ikke veldig pen, småfeit og bleik og kler seg som hun var 50 år. Hun sikler etter gutter som er relativt kjekke og godt trent, men de som er i hennes liga snakker hun stygt om.

Anonymkode: 96098...537

• Liker 1
Skrevet
On 5/24/2018 at 11:39 AM, AnonymBruker said:

Hvorfor kan de ikke gå etter ei som ligger i deres liga?

Du som har så god kjennskap til denne ligaen, kan ikke du forklare hvordan ligaen er satt opp, og hvordan reglene er? Hvor kan jeg finne ut hvilken liga jeg deltar i? Hvordan er reglene for opprykk og nedrykk? Hvordan kan jeg kjenne igjen kvinner fra min egen liga? Rosa sløyfe i håret? Turkise briller? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På ‎24‎.‎05‎.‎2018 den 11.59, AnonymBruker skrev:

Ja men hallo, stakkars de mindre pene damene blir oversett mens de fine blir overøset med komplimenter. La oss si at flere såkalte mindre pene legger ut godmorgen melding i ei gruppe på facebook, Får kanskje 2-4 likes. Noen få kommentarer fra kvinner. Så legger jeg ut et bilde og jeg får sånn 900 likes og tusenvis av kommentarer. Blir direkte kvalm av dere menn! Dere er så utseendet fokusert at det er helt sykt. Og jeg, jeg får ikke en eneste kommentar fra kvinner. Mens de mindre pene får fra kvinner men ikke menn.

Hvorfor kommenterer ikke kvinner på meg mens menn hangler det inn kommentarer fra. ?Føler meg hatet av kvinner og elsket av menn. Vil ikke ha det sånn.

Sånn da var det sagt og nå lot jeg det ut over menn, men det er faktisk slik det er

Anonymkode: 1e79e...50a

Det er ikke lett å være så hot...

Anonymkode: b23ae...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare menn. Alle liker bedre mennesker som ser pene ut. Det er sånn hjernene våre fungerer. Heldigvis kan de smarteste av oss overstyre egne hjerner og se forbi estetiske tilkortkommenheter. Dette gjelder imidlertid eliten, de tre prosentene med intelligente mennesker i verden.

Anonymkode: b23ae...7c1

Gjest Tutte
Skrevet
8 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Ikke ofte.

Det er fordi han har penger eventuelt og for å komme seg vekk fra fattigdom. Eller at dama er emosjonelt skadet. Ingen normale jenter på 20 år vil ha menn på 50+

20 år og 50+ skal jeg være enig i at er drøyt og ikke normalt nei. Men det er flere damer som er sammen med rundt 20 år eldre menn uten at det er snakk om rikdom og emosjonell skade, spesielt når damene blir litt eldre selv også. Skal jeg være ærlig så er det faktisk mange eldre menn som ser bedre ut og er mye mer mann enn de yngre.

Finnes flere kjekke eldre menn også. Her f.eks er en kjekk mann på 50+ 😊

Jason Statham promoterer The Expendable 3.jpg

Skrevet

Er det ikke bra med ambisjoner???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...