Gå til innhold

Hva er det med menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Som mann lurer jeg også på dette. De få gangene jeg er på byen ser jeg dritafulle 60 åringer som flyr etter en de kunne vært bestefar til. Lurer på hva som foregår oppi hodene deres... Selv er jeg kun 37 år(😁) å går etter de som er på min egen alder, pluss minus 5 år...

Huff ,jeg var selv utsatt for slike innbilske gamle menn som tror at de er Guds gave til unge kvinner...  Selv ble jeg bare sint og forbanna og følte meg trakassert når menn i 50-60 åra plaget meg med sin innpåslitne og veldig uønska interesse.   Det var og er visst veldig veldig vanskelig å forstå for mange eldre menn i 50 og 60 åra...i den alderen burde de hatt selvinnsikt nok til å forstå at slik tilnærming oppleves mest som irriterende trakassering.  Hvilken 25 åring synes vel at menn på 60 år attraktive ?

Anonymkode: 2e832...6a5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Tutte
Skrevet

Forstår ikke helt hva slags gruppe på facebook dette er. Er det en sjekkegruppe?

Det at noen eldre menn går etter yngre kvinner er en kjent sak og helt naturlig. Sånn har det alltid vært og noe svært mange kvinner opplever. Hvis dette plager deg så fælt så foreslår jeg at du heller bytter ut bilder. Mistenker at bildene du bruker kanskje er ment for å være innbydende på menn siden du får så mange likes og kommentarer av menn og lite av kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Tutte skrev:

Forstår ikke helt hva slags gruppe på facebook dette er. Er det en sjekkegruppe?

Det at noen eldre menn går etter yngre kvinner er en kjent sak og helt naturlig. Sånn har det alltid vært og noe svært mange kvinner opplever. Hvis dette plager deg så fælt så foreslår jeg at du heller bytter ut bilder. Mistenker at bildene du bruker kanskje er ment for å være innbydende på menn siden du får så mange likes og kommentarer av menn og lite av kvinner. 

Det er jo ikke naturlig. Kvinner har aldri og kommer aldri til å like eldre menn. Historisk ble kvinner giftet bort til eldre menn riktignok, men det var jo ikke noe som var ønskelig fra kvinnenes side. 

Anonymkode: a900f...193

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke naturlig. Kvinner har aldri og kommer aldri til å like eldre menn. Historisk ble kvinner giftet bort til eldre menn riktignok, men det var jo ikke noe som var ønskelig fra kvinnenes side. 

Si det til dine medkvinner der mange gjerne går etter de som er 10-20 år eldre... Stygt av deg å kalle alle disse løgnere eller troll.

Anonymkode: 726ef...604

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv med i en sånn singel gruppe på facebook, og jo yngre og større pupper, så kommenterer alt av menn. Og jenter på 20 år, som legger ut annonse og spesifiserer, at de ikke ønsker noen over 30 år. Men de blir kontaktet og maste på, av menn på 40, 50, 60 og 70. De fleste unge jentene melder seg raskt ut, for de blir så plaget av de gamle mennene. Og hvorfor i huleste ta kontakt da du er 60 år, og hun skriver hun ikke ønsker kontakt med noen på over 30. 

Jeg er selv 39 år, singel kvinne, jeg ønsker ikke kontakt med menn under 30 år, heller ikke over 50 år. Hva skal jeg med en 20 år gammel guttunge?

Men TS, du må ikke tenke at vi kvinner hater deg da, jeg selv skriver på de, som ingen har skrevet på, fordi jeg synes synd på de. Mens jeg skriver ikke på de som har fått mange svar.

Anonymkode: 65277...f1d

• Liker 2
Gjest Tutte
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neivel? Hvor mange ganger hører vi ikke om gifte eldre menn som har funnet seg ei 20 år yngre elskerinne f.eks. 

AnonymBruker
Skrevet

Prøv en mann på 50 60 år som flyr på byen midt på natten og danser med 19 år gamle russ på dansegulvet 😂 og jokker på de bakfra. Med hockeysveis og olatøy.

Anonymkode: 6035e...747

• Liker 1
Gjest Tutte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøv en mann på 50 60 år som flyr på byen midt på natten og danser med 19 år gamle russ på dansegulvet 😂 og jokker på de bakfra. Med hockeysveis og olatøy.

Anonymkode: 6035e...747

Og dette tar man tydeligvis som et kompliment og føler at det er fordi man er for pen 😅

Gjest Sjokoladeknask
Skrevet (endret)
2 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Som mann lurer jeg også på dette. De få gangene jeg er på byen ser jeg dritafulle 60 åringer som flyr etter en de kunne vært bestefar til. Lurer på hva som foregår oppi hodene deres... 

Jeg fikk faktisk spørsmål en gang da jeg var 25 år, om jeg ville møte en 65årig gubbe på et hotell i byen (Oslo) for å ha sex fordi jeg så så ung og uskyldig ut. Da fuck? :angry:

Ellers var jeg på et utested en annen gang og ble «sandwiched» av to gubber i 50-60 årene på dansegulvet, mens konene deres satt i en sofa og så på :sprettoy: Altså, det er sykt ekkelt å kjenne en hard penis mot underlivet, spesielt når man virkelig ikke ønsker det :raven:

Og da jeg var på dating på nett fikk jeg masse meldinger fra menn langt over min alderspreferanse og gjerne og med barn (som ikke var preferanse) og noen av dem var faen meg klin gærne, så etter en stund så hoppet jeg av. 

Endret av Sjokoladeknask
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo disse mennene som er overfladiske som kun går etter utseende. Ikke rart de ender opp som single når de bare skal ha unge pene damer...

Anonymkode: 2e832...6a5

Det er ikke bare utseendet ...ønsker man et langsiktig forhold så må damene ha hjerne også. Det holder med å se gjennomsnittelig pen ut i de flestes øyne hvis du har personlighet og hjerne itillegg.  

Er klar over at en del menn ikke bryr seg om sistnevnte ..men hva i all verden ser dere i den slags menn sånn i utgangspunktet?  som om det skulle være noe å deppe over. Det finnes like mange menn som kvinner på like nivåer ...selv om det totalt sett finnes ganske flere single menn enn damer i 20-59år alderen. 

Skrevet

Det vil alltid virke patetisk når man ser folk skyte langt over egen liga. Jeg sier folk, for dette gjelder både kvinner og menn. Jeg har sett utallige eksempler på at begge kjønn sliter med dating fordi de rett og slett er for kravstore. Det har blitt for enkelt å bare gå videre hver gang noe mer spennende dukker opp. Hvor mange ganger har man ikke sett Sara avvise helt normale menn, fordi hun ikke får tankene bort fra Roberto, som på sin side kun pulte Sara fordi hun var tilgjengelig. Og hvor mange ganger har man ikke sett Tormod overse Grete, som egentlig hadde vært en perfekt match, fordi han tidligere pulte på Randi, som slapp ham til kun fordi hun trengte bekreftelse. Nå mener jeg at det er helt greit å sette høye krav til evt partner, men forholder man seg ikke til virkeligheten, burde man fraskrives all rett til sutring om det. 

• Liker 3
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
23 hours ago, AnonymBruker said:

Ja men hallo, stakkars de mindre pene damene blir oversett mens de fine blir overøset med komplimenter. La oss si at flere såkalte mindre pene legger ut godmorgen melding i ei gruppe på facebook, Får kanskje 2-4 likes. Noen få kommentarer fra kvinner. Så legger jeg ut et bilde og jeg får sånn 900 likes og tusenvis av kommentarer. Blir direkte kvalm av dere menn! Dere er så utseendet fokusert at det er helt sykt. Og jeg, jeg får ikke en eneste kommentar fra kvinner. Mens de mindre pene får fra kvinner men ikke menn.

Hvorfor kommenterer ikke kvinner på meg mens menn hangler det inn kommentarer fra. ?Føler meg hatet av kvinner og elsket av menn. Vil ikke ha det sånn.

Sånn da var det sagt og nå lot jeg det ut over menn, men det er faktisk slik det er

Anonymkode: 1e79e...50a

Det er jo slik at dette er et fenomen som bare gjelder kvinner. Kjekke menn får også mer oppmerksomhet enn vanlige menn. Det er ikke så synd i disse kvinnene som du skal ha det til. De får fremdeles mer oppmerksomhet enn hva vanlige menn gjør på de fleste arenaer. På okcupid vil en normal kvinne ha 3 ganger så mange meldinger i innboksen som sammenlignet med hva en normal mann vil ha sånn bare for å sette ting i perspektiv. Dermed er det litt vanskelig å syntes synd på normale kvinner fordi de ikke får like mye oppmerksomhet og likes som pene damer. 

Ellers er det litt rart at menn kommenterer på bilder til kvinner som er 20 år yngre. Går an å holde seg til de som er rundt egen alder. 

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Skoleferien har begynt.

Anonymkode: b4f9a...77d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

😅

yass..

la meg gjette...du dytter puppene opp i kamera eller er går relativt lettkledd? Sexy pose, trutmunn? Sjeldent man får haugevis av likes eller kommentarer med mindre bildet er tatt for å få det..spesielt hvis det er en overflod av menn som liker og kommenterer og kvinner holder seg unna..

Anonymkode: cb816...902

Nei har t skjorte på men jeg smiler på bilde da. 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så sant så sant. Det er en kompis i gjengen som klager over kvinner han får kontakt med og at de han søker aldri velger han. Til alle han ikke vil date påstår han at han vil være singel. Til damene han vil date påstår han at han er på utsikt etter noe seriøst. Sist klaget han over ei rar henvendelse på tinder. Han er ikke god og må innse begrensningene sine. Ingen damer på 25 vil ha en småskalla 42 åring som drikker flere ganger i uken.

Anonymkode: f5a9b...23d

Ja der ser du , det er så kvalmt

22 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Som mann lurer jeg også på dette. De få gangene jeg er på byen ser jeg dritafulle 60 åringer som flyr etter en de kunne vært bestefar til. Lurer på hva som foregår oppi hodene deres... Selv er jeg kun 37 år(😁) å går etter de som er på min egen alder, pluss minus 5 år...

Godt noen er fornuftige

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv med i en sånn singel gruppe på facebook, og jo yngre og større pupper, så kommenterer alt av menn. Og jenter på 20 år, som legger ut annonse og spesifiserer, at de ikke ønsker noen over 30 år. Men de blir kontaktet og maste på, av menn på 40, 50, 60 og 70. De fleste unge jentene melder seg raskt ut, for de blir så plaget av de gamle mennene. Og hvorfor i huleste ta kontakt da du er 60 år, og hun skriver hun ikke ønsker kontakt med noen på over 30. 

Jeg er selv 39 år, singel kvinne, jeg ønsker ikke kontakt med menn under 30 år, heller ikke over 50 år. Hva skal jeg med en 20 år gammel guttunge?

Men TS, du må ikke tenke at vi kvinner hater deg da, jeg selv skriver på de, som ingen har skrevet på, fordi jeg synes synd på de. Mens jeg skriver ikke på de som har fått mange svar.

Anonymkode: 65277...f1d

Godt å høre 

• Liker 1
Skrevet
På 24.5.2018 den 11.44, GiftMann38 skrev:

Kanskje de prøver å finne ei dame som går etter noe annet enn utseendet? Virker sikkert helt sykt for deg! :fnise:

Eller at de selv er overfladiske og kun går etter utseende? Så sitter de der et x antall mislykka forsøk og "damer er så kravstore!!!!" Imens sitter de mindre pene dame "Hallo,jeg vil bli kjent med deg!😊" Og menn bare "Nei uff,du er ikke deilig nok!".

Og sånn går nu dagan..

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si det til dine medkvinner der mange gjerne går etter de som er 10-20 år eldre... Stygt av deg å kalle alle disse løgnere eller troll.

Anonymkode: 726ef...604

Sist jeg sjekka var ikke 60 år og 20 år kun 10 års forskjell...

Skrevet
23 timer siden, Tutte skrev:

Neivel? Hvor mange ganger hører vi ikke om gifte eldre menn som har funnet seg ei 20 år yngre elskerinne f.eks. 

Ikke ofte.

Det er fordi han har penger eventuelt og for å komme seg vekk fra fattigdom. Eller at dama er emosjonelt skadet. Ingen normale jenter på 20 år vil ha menn på 50+

AnonymBruker
Skrevet
På 24.5.2018 den 11.39, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan de ikke gå etter ei som ligger i deres liga? Blir direkte flau på deres vegne når de hiver seg på blonde jenter og damer som ser bra ut inne i ei gruppe på facebook. Mens de selv er gamle og skrukkete med svære mager- 

Eier de ikke selvinnsikt?

Jeg trodde folk respekterte disse skillene i samfunnet. 

Men nei. De fleste ser med avsky på det som er verre ——

men! De synes de fortjener det som er bedre. 

Og de blir fornærmet over å få samme reaksjon fra de over dem. 

Hehe. 

Usj. 

Flaut, ja. 

De fleste er slik da, men noen er det veldig innlysende på. 

Anonymkode: 200fc...187

Skrevet
På ‎24‎.‎05‎.‎2018 den 11.39, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan de ikke gå etter ei som ligger i deres liga? Blir direkte flau på deres vegne når de hiver seg på blonde jenter og damer som ser bra ut inne i ei gruppe på facebook. Mens de selv er gamle og skrukkete med svære mager- 

Hei! Har du lyst til å bli med på kino? 😃

Skrevet
På 24.5.2018 den 11.39, AnonymBruker skrev:

Jeg må si du har et poeng. Det er utrolig hvordan hvithårede tjukkaser legger an på unge damer. De må ha en velsignet tro på seg selv. Jeg synes IKKE begge kjønn er like ille. Langt ifra. 

(Er halvgammel 40++ selv, uten illusjoner) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...