AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Hvorfor kan de ikke gå etter ei som ligger i deres liga? Blir direkte flau på deres vegne når de hiver seg på blonde jenter og damer som ser bra ut inne i ei gruppe på facebook. Mens de selv er gamle og skrukkete med svære mager- Eier de ikke selvinnsikt? Anonymkode: 1e79e...50a 6
Gjest GiftMann38 Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 Kanskje de prøver å finne ei dame som går etter noe annet enn utseendet? Virker sikkert helt sykt for deg!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 Vi har vel like lite selvinnsikt som de damene/jentene som gjør akkurat det samme. Begge kjønn er like tafatte og idiotiske når det kommer til den problemstillingen du nevner. Her finnes det nok ikke noen fasit. Anonymkode: 0a4d0...579 8
Vinnerloddet Skrevet 24. mai 2018 #4 Skrevet 24. mai 2018 Er sikkert mange som mangler selvinnsikt. Men samtidig må det jo være lov å prøve seg også da. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #5 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, Vinnerloddet skrev: Er sikkert mange som mangler selvinnsikt. Men samtidig må det jo være lov å prøve seg også da. Ja men hallo, stakkars de mindre pene damene blir oversett mens de fine blir overøset med komplimenter. La oss si at flere såkalte mindre pene legger ut godmorgen melding i ei gruppe på facebook, Får kanskje 2-4 likes. Noen få kommentarer fra kvinner. Så legger jeg ut et bilde og jeg får sånn 900 likes og tusenvis av kommentarer. Blir direkte kvalm av dere menn! Dere er så utseendet fokusert at det er helt sykt. Og jeg, jeg får ikke en eneste kommentar fra kvinner. Mens de mindre pene får fra kvinner men ikke menn. Hvorfor kommenterer ikke kvinner på meg mens menn hangler det inn kommentarer fra. ?Føler meg hatet av kvinner og elsket av menn. Vil ikke ha det sånn. Sånn da var det sagt og nå lot jeg det ut over menn, men det er faktisk slik det er Anonymkode: 1e79e...50a 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #6 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja men hallo, stakkars de mindre pene damene blir oversett mens de fine blir overøset med komplimenter. La oss si at flere såkalte mindre pene legger ut godmorgen melding i ei gruppe på facebook, Får kanskje 2-4 likes. Noen få kommentarer fra kvinner. Så legger jeg ut et bilde og jeg får sånn 900 likes og tusenvis av kommentarer. Blir direkte kvalm av dere menn! Dere er så utseendet fokusert at det er helt sykt. Og jeg, jeg får ikke en eneste kommentar fra kvinner. Mens de mindre pene får fra kvinner men ikke menn. Hvorfor kommenterer ikke kvinner på meg mens menn hangler det inn kommentarer fra. ?Føler meg hatet av kvinner og elsket av menn. Vil ikke ha det sånn. Sånn da var det sagt og nå lot jeg det ut over menn, men det er faktisk slik det er Anonymkode: 1e79e...50a Dette har jeg og merket meg. At ei fin jente får mye oppmerksomhet fra menn men ikke damer. Om damer kommenterer er det som oftes negativt Anonymkode: 5cfbe...aa0 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #7 Skrevet 24. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja men hallo, stakkars de mindre pene damene blir oversett mens de fine blir overøset med komplimenter. La oss si at flere såkalte mindre pene legger ut godmorgen melding i ei gruppe på facebook, Får kanskje 2-4 likes. Noen få kommentarer fra kvinner. Så legger jeg ut et bilde og jeg får sånn 900 likes og tusenvis av kommentarer. Blir direkte kvalm av dere menn! Dere er så utseendet fokusert at det er helt sykt. Og jeg, jeg får ikke en eneste kommentar fra kvinner. Mens de mindre pene får fra kvinner men ikke menn. Hvorfor kommenterer ikke kvinner på meg mens menn hangler det inn kommentarer fra. ?Føler meg hatet av kvinner og elsket av menn. Vil ikke ha det sånn. Sånn da var det sagt og nå lot jeg det ut over menn, men det er faktisk slik det er Anonymkode: 1e79e...50a Da kan du prøve å være en mindre pen mann i så fall der du får 1 like og 0 kommentarer. Finn deg noe annet å syte om, livet er ikke rettferdig for noen av oss. 900 likes du liksom, du har kun laget denne tråden for å skryte av hvor fin du selv mener at du er. Blir direkte kvalm selv. Anonymkode: 726ef...604 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #8 Skrevet 24. mai 2018 18 minutter siden, GiftMann38 skrev: Kanskje de prøver å finne ei dame som går etter noe annet enn utseendet? Virker sikkert helt sykt for deg! Det er jo disse mennene som er overfladiske som kun går etter utseende. Ikke rart de ender opp som single når de bare skal ha unge pene damer... Anonymkode: 2e832...6a5 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #9 Skrevet 24. mai 2018 Sånn er det. Livet vet du: utseende, antall likes og kommentarer. Selve essensen det. Anonymkode: b39d3...b04 8
Gjest Whiskey hangover Skrevet 24. mai 2018 #10 Skrevet 24. mai 2018 20 minutter siden, GiftMann38 skrev: Kanskje de prøver å finne ei dame som går etter noe annet enn utseendet? Virker sikkert helt sykt for deg! Ja, det virker svært logiskt i forhold til den gruppa Ts. beskrev.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #12 Skrevet 24. mai 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du prøve å være en mindre pen mann i så fall der du får 1 like og 0 kommentarer. Finn deg noe annet å syte om, livet er ikke rettferdig for noen av oss. 900 likes du liksom, du har kun laget denne tråden for å skryte av hvor fin du selv mener at du er. Blir direkte kvalm selv. Anonymkode: 726ef...604 Slutt å tro at det er skryt. Det kan være en annen pen jente, hun får det samme. Og mannfolkene hiver seg o ver henne som glupske ulver, mens de mindre pene ikke får samme respons! Hvordan tror du de føler da? Ofte er det menn som skriver som er 20-30 år eldre. Å, synd jeg ikke er yngre osv.. Blir kvalm jeg! Anonymkode: 1e79e...50a 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #13 Skrevet 24. mai 2018 tror det er ganske vanlig, er jo mange unge kvinner som også ønsker seg litt eldre menn. Det er de yngste guttene og se eldste damene ingen vil ha. Så nyt livet mens du er ung og pen å se på 👌 Jeg personlig er litt kynisk, selvom jeg er ung å flott dame så ser jeg etter de litt yngre guttene enn meg selv, da kvinner oftest lever lengre enn menn. Anonymkode: 5b83c...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #14 Skrevet 24. mai 2018 Om dette er det i livet som er ett stort problem for deg så vil jeg si du ikke har det så verst. Tror du tuller litt, men sånn ellers : du skjønner vel at begge kjønn er, biologisk, tiltrukket avav ett bra utseende ? Og så har mange menn den der herlig selvtilliten på at : det er lov å sjekke om det er en liten mulighet.. Den kan jo gå for langt når 50+ sjekker opp Lila 23, og jeg har også hatt den lite gledelige ære av å vifte innpåslitne menn av rompa mi (nytt ordtak, laget akkurat nå), selv om jeg er sånn middels av utseende, men så lenge det er så uskyldig som at en trykker "like" på noens innlegg så må en da søren meg tåle at verden er som den er. Trøst deg med det at når du blir eldre vil de fleste falle fra. Utseende har holdbarhetsdato. Mer for kvinner enn menn, desverre. Du blør for de alminnelige damene. Du jeg tror de/vi klare seg helt fint. De får mindre "likes" mulig. Men når det gjelder å finne partner så trenger en ikke å mange "følgere" og det er letter å finne den ene en ser etter om en ikke har en haug med "siklere" etter seg.. Det jeg er enig i er at vi kvinner kan skjerpe oss litt og ikke la være å ta kontakt selv om dama er satt på pidestall og er vakker. Utseende er jo ikke noe en velger (om en ikke dypper hue i malingspannet ol) Men det er vel også noe biologi.. Anonymkode: a9d8d...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #15 Skrevet 24. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja men hallo, stakkars de mindre pene damene blir oversett mens de fine blir overøset med komplimenter. La oss si at flere såkalte mindre pene legger ut godmorgen melding i ei gruppe på facebook, Får kanskje 2-4 likes. Noen få kommentarer fra kvinner. Så legger jeg ut et bilde og jeg får sånn 900 likes og tusenvis av kommentarer. Blir direkte kvalm av dere menn! Dere er så utseendet fokusert at det er helt sykt. Og jeg, jeg får ikke en eneste kommentar fra kvinner. Mens de mindre pene får fra kvinner men ikke menn. Hvorfor kommenterer ikke kvinner på meg mens menn hangler det inn kommentarer fra. ?Føler meg hatet av kvinner og elsket av menn. Vil ikke ha det sånn. Sånn da var det sagt og nå lot jeg det ut over menn, men det er faktisk slik det er Anonymkode: 1e79e...50a 😅 yass.. la meg gjette...du dytter puppene opp i kamera eller er går relativt lettkledd? Sexy pose, trutmunn? Sjeldent man får haugevis av likes eller kommentarer med mindre bildet er tatt for å få det..spesielt hvis det er en overflod av menn som liker og kommenterer og kvinner holder seg unna.. Anonymkode: cb816...902 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #16 Skrevet 24. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja men hallo, stakkars de mindre pene damene blir oversett mens de fine blir overøset med komplimenter. La oss si at flere såkalte mindre pene legger ut godmorgen melding i ei gruppe på facebook, Får kanskje 2-4 likes. Noen få kommentarer fra kvinner. Så legger jeg ut et bilde og jeg får sånn 900 likes og tusenvis av kommentarer. Blir direkte kvalm av dere menn! Dere er så utseendet fokusert at det er helt sykt. Og jeg, jeg får ikke en eneste kommentar fra kvinner. Mens de mindre pene får fra kvinner men ikke menn. Hvorfor kommenterer ikke kvinner på meg mens menn hangler det inn kommentarer fra. ?Føler meg hatet av kvinner og elsket av menn. Vil ikke ha det sånn. Sånn da var det sagt og nå lot jeg det ut over menn, men det er faktisk slik det er Anonymkode: 1e79e...50a Skjønner ikke hva slags grupper du snakker om.... Men regner med at grunnen til at kvinner gir kommentarer til de mindre pene damene, er for å være grei. Mange kvinner er sånn: hvis de ser at noen ikke har fått noen likes/kommentarer, så skriver de noe for å være grei. Selv om de gir blanke. Når du allerede har fullt opp med masse kommentarer, så trenger de ikke skrive til deg. Anonymkode: 60581...574 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #17 Skrevet 24. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Slutt å tro at det er skryt. Det kan være en annen pen jente, hun får det samme. Og mannfolkene hiver seg o ver henne som glupske ulver, mens de mindre pene ikke får samme respons! Hvordan tror du de føler da? Ofte er det menn som skriver som er 20-30 år eldre. Å, synd jeg ikke er yngre osv.. Blir kvalm jeg! Anonymkode: 1e79e...50a Hvordan tror du menn føler seg da når de ser akkurat det samme, bare at de du kaller mindre pene jenter også får mer respons enn de tilsvarende mennene? Blir kvalm selv av denne dobbeltmoralen. Anonymkode: 726ef...604 2
Gjest Mango_Papaya Skrevet 24. mai 2018 #18 Skrevet 24. mai 2018 Menn er utseendefikserte. Et pent ansikt/kropp er tiltrekkende og skaper et ønske om kontakt. For det er med på å utgjøre førsteinntrykket. Jeg er kvinne i 30 åra og har aldri vært på Tinder men fått mye komplimenter på utseendet ute på byen osv, ikke på hvordan jeg er eller fremstår. Mye av typen "du ser mye yngre ut", menn ønsker ungdommelighet i tillegg til et pent utseende. Føler ikke jeg er råflott på noen måte, men vet jeg har utstråling og smiler, kanskje det hjelper? Pluss at man kler seg pent og vet å sminke seg, det er jo et helhetsbilde en presenterer såvel som på Tinder.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #19 Skrevet 24. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo disse mennene som er overfladiske som kun går etter utseende. Ikke rart de ender opp som single når de bare skal ha unge pene damer... Anonymkode: 2e832...6a5 Så sant så sant. Det er en kompis i gjengen som klager over kvinner han får kontakt med og at de han søker aldri velger han. Til alle han ikke vil date påstår han at han vil være singel. Til damene han vil date påstår han at han er på utsikt etter noe seriøst. Sist klaget han over ei rar henvendelse på tinder. Han er ikke god og må innse begrensningene sine. Ingen damer på 25 vil ha en småskalla 42 åring som drikker flere ganger i uken. Anonymkode: f5a9b...23d 6
Mr. Kilmister Skrevet 24. mai 2018 #20 Skrevet 24. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan de ikke gå etter ei som ligger i deres liga? Blir direkte flau på deres vegne når de hiver seg på blonde jenter og damer som ser bra ut inne i ei gruppe på facebook. Mens de selv er gamle og skrukkete med svære mager- Eier de ikke selvinnsikt? Anonymkode: 1e79e...50a Som mann lurer jeg også på dette. De få gangene jeg er på byen ser jeg dritafulle 60 åringer som flyr etter en de kunne vært bestefar til. Lurer på hva som foregår oppi hodene deres... Selv er jeg kun 37 år(😁) å går etter de som er på min egen alder, pluss minus 5 år... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå