Gå til innhold

Stella Mwangi promilletiltalt


Leifern

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Bag skrev:

Jeg tenker helt motsatt. Var jeg overbevist om at jeg var uskyldig ville jeg motsatt meg arrestasjon og kjempet med nebb og klør. Hadde derimot vært skyldig hadde jeg vært from som et lam og tatt min straff. Har jeg gjort noe straffbart skal jeg straffes. Er jeg uskyldig har politiet ingen rett til å arrestere meg.

Hva ville du oppnå med å bruke vold mot politiet annet enn at politiet bruker vold mot deg? Skyldig eller uskyldig er det helt trygt å være med frivillig på politistasjonen og oppklare saken. Jo mere du kjemper i mot, jo mere skade gjør du for din sak og jo mer skyldig fremstår du. Ren psykologi dette her. :) Å bruke rasismekortet i tillegg, slik hun gjorde, gjør det betongsikkert at hun var skyldig. Utrolig teit at klønete påtalemyndighet sparte henne for straffen hun fortjente.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Påtalemyndigheten evnet ikke å passe på fristene? I en profilert sak? 😱

Om det er rent slurv eller andre kanskje endra mindre noble forklaringer, så er det ikke akkurat betryggende og tillitsskapende.

Det er nesten som en ikke vet hva som er verst 😱

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
23 timer siden, Newroz skrev:

Redselen kommer fra hennes dårlig samvittighet, ikke noe annet. Når man gjør motstand og oppfører seg voldelig mot politiet, har politiet lov til å bruke fysisk makt for å få kontroll på personen. Sånn er det bare. Nå vet iallefall hele Norge at hun har alvorlige problemer med alkohol og blir helt drittings midt på lyse dagen. Var det verdt det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om hun har blitt frikjent for fyllekjøring, så har hun jo kjørt rundt med THC verdier over lovlig grense. Hun burde kanskje reflektere mer over at det heller ikke er lov (ei heller lurt) å kjøre bil i narkorus, enn det jeg synes fremstår som å dra “rasismekortet”. Opfører man seg som en dust, får det konsekvenser- uavhengig av hudfarge eller hårfrisyre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...