Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2002 #61 Del Skrevet 21. juni 2002 *Nye Friends episoder *Passions er de to tingene jeg er fullstendig avhenig av. Flaut å si d men det er sant Også følger *Borettslaget *Ally Mcbeal *jack & jill *pizzagjengen *torsdagsklubben *Juding Amy *Ung og Ivrig hmm kom ikke på flere, men det var jo mange nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 22. juni 2002 #62 Del Skrevet 22. juni 2002 Sex and the City. Dawsons Creek. Ally McBeal. Borettslaget. Dagsrevyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 24. juli 2002 #63 Del Skrevet 24. juli 2002 Party of five (den eneste tv-serien som har fått meg til å gråte) My so-called life (avsluttet, men jeg har alle episodene på video. o lykke!) Sex and the city (genial!) ER (god, gammel vane) Judging Amy (Maxine er rå!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. juli 2002 #64 Del Skrevet 24. juli 2002 Gilmore Girls Sex and the City Dharma og Greg Nytt på Nytt Judging Amy Nesten alle seriene mine har sommerferie. Buhuuuuuuu. (Nå ser jeg på substituttserier som Once and Again) Åi, glemte Friends. Det sier litt om hvor lenge det er siden det var nye episoder av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 24. juli 2002 #65 Del Skrevet 24. juli 2002 - Kongen av Queens - Sex and the city - Friends - Glamour :oops: - Days of our lives :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tove10 Skrevet 24. juli 2002 #66 Del Skrevet 24. juli 2002 Får henge meg på jeg også, som den TV-slaven jeg er :oops: : 1. Dawsons creek 2. Days of our life 3. Kongen av Queens 4. Nytt på nytt 5. Melrose Place Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 25. juli 2002 #67 Del Skrevet 25. juli 2002 Serier: Water Rats NWPD Blue Jugding Amy Friends Kongen av Queens Alle elsker Raymond Frasier Andre programmer: Nytt på nytt Noteknekk Grønn Glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ayay Skrevet 26. juli 2002 #68 Del Skrevet 26. juli 2002 1 friends 2 dawsons creek 3 pacific blue 3 once and again 4 sister sister 5 charmed :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 27. juli 2002 #69 Del Skrevet 27. juli 2002 *Sex og singelliv *Boretslaget *NYPD Blue *Dawsons *Fakta på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 29. juli 2002 #70 Del Skrevet 29. juli 2002 Mine er: - Friends - Sex og singelliv - Hotell Cæsar (flaut, flaut, flaut....) :oops: - Borettslaget - X-files Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 29. juli 2002 #71 Del Skrevet 29. juli 2002 Her er mine favorittserier: - Friends (når kommer de nye episodene da?) - Sex an the City - Hotel Cæcar - Borettslaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå