Gå til innhold

Ville du datet meg? (menn)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 4.6.2018 den 9.22, volvo22 skrev:

Du ser jo,og høres veldig flott ut synes jeg ! Ville absolutt datet deg ja :)

Jeg og😊 du er sexy😋

Anonymkode: 615a3...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må gjøre er å bygge opp selvtilliten, om det er ved å ta på deg rødt undertøy eller sette opp håret. Gjør som gjør at du føler deg selvsikker. 

Så kaster du deg ut i det! Øvelse gjør mester. Drit i hva folk mener. 

Du er en av oss som har fått veldig store pupper. Menn elsker pupper. Så bare der har du et forsprang på resten. Men lytt til et par av rådene her, invester i noen dyre og gode BH’er. Det er viktig at du føler deg komfortabel når du har så store pupper. For meg hjalp det veldig å bli målt og få hjelp til å finne noen flotte som passer meg, endte opp med noen dyre G BH’er, du må muligens noen kopper opp. Kroppen fikk en mye finere fasong når puppene endte der de skulle være. Kombiner det med klær som passer din kropp. Og fremhever det du ønsker. 

Etter det er det bare å vende seg til blikkene, med de kroppene vi har, så blir det mye blikk. Og ikke bry deg opp at blikkene til mennene faller litt ned på brystpartiet, de er mennesker og klarer ikke la være å se på store pupper uansett hva du gjør. Bruk dem for det de er verdt. 

Så er det å engasjere seg med selvtillit når de eller du tar kontakt med mennene. Ikke vær usikker. Gå for det du vil! 

Gratulerer med -10kg, vet det ikke er lett med puppene våre.. er begrenset hvor morsomt det er å trene når alt hopper, vondt kan det gjøre også. Men bare å fortsette. Å kjøpe altfor små sports BHer har fungert for meg, eller ha to utenpå hverandre og kjøpe nye ofte. De slites fort når de skal holde mange kg pupp på plass.

Håper dette var til hjelp.  

Anonymkode: b5e6c...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Ja... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
Er nok litt usikker på kroppen min. Burde jeg vente til jeg går mer ned før jeg prøver dating igjen? Eller er jeg ok sånn jeg er nå? Puppene mine er ekstremt store, og føler det gjør at jeg ser ekstremt feit ut. :icon_frown:
Jeg er ekstremt overvektig da... 97 kg, men har gått ned 10 kg siden jul. 

20180523_163410.jpg

Anonymkode: 71cde...c10

Du har en bra fin kropp. Ingenting i veien med den. Personligheten betyr mye også. For det er jo personligheten man skal leve med. En fin personlighet gjør resten fint. :) . Vær glad i deg selv som du er  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hun som startet innlegget: 

Send meg personlig melding dersom du kunne ha tenkt deg å dra på en blind date i framtiden med en trivelig kar på 25 år som tror at han har funnet av livet. Det kan enten være snakk om så lite som en typisk kaffe eller finstas av en restaurant. For ytterligere informasjon er det bare å ta kontakt : )

For resterende som leser: 

Det er klart at fysisk tiltrekning spiller en rolle, men etter min mening er det ikke noe som har større utslag enn folk med gode verdier. Det å vise omsorg og ta ansvar signaliserer for meg noe langt viktigere enn fettprosent og hoftemål. 

Mitt forslag: ikke bli fanget opp i hva store deler av media, spesielt sosiale medier, framstiller som de eneste tingene som teller og påminn deg selv hva som er viktig i livet. De tingene en kan forbedre krever tid og disiplin, og hvis du er villig til å investere det som trengs er det bare å kjøre på!

Takk for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u

Jeg ville ikke datet deg, når jeg ser ditt bilde så vekkes absolutt ingen lyster i meg, snarere tvert i mot da du er langt under min standard. Men er mange uerfarne menn som ikke har opplevd mye der ute, som er villig til å gå på større kompromisser enn det jeg vil, de har kanskje også litt andre preferanser.

Så fikk du et helt ærlig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Snabeldyr skrev:

Så fikk du et helt ærlig svar.

Så fikk du vise deg frem fra din høye hest, husk fallet når det kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2018 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Cankles, dobbelthake og pølsefingre er ikke særlig sexy.... 

Anonymkode: d20a0...de0

Hun har da ikke noe av dette. 

Anonymkode: 9bf59...a7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken

Klart du er god nok til da ting, det handler bare om å finne en som liker deg for den du er og hvordan du ser ut :)

Jeg ville ikke ha datet deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du har en flott kropp. En bedre bh trengs, og ikke skjul deg i for store skjorter med vide ermer, da ser du større ut samt lite selvsikler ut. Du kan godt kle deg i litt mer ettersittense klær!! Omslagskjoler kler alle, men husk en god singlet under slik at det ikke blir så mye kløft når puppene er så store og flotte som dine. 

Jeg er 163 og 58 kilo, du har mye bedre peoposjoner enn meg og der bedre ut. Jeg er slank men med veldig små pupper og litt mage, uheldig kombinasjon. 

Anonymkode: 0d992...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du har en flott kropp. En bedre bh trengs, og ikke skjul deg i for store skjorter med vide ermer, da ser du større ut samt lite selvsikler ut. Du kan godt kle deg i litt mer ettersittense klær!! Omslagskjoler kler alle, men husk en god singlet under slik at det ikke blir så mye kløft når puppene er så store og flotte som dine. 

Jeg er 163 og 58 kilo, du har mye bedre peoposjoner enn meg og der bedre ut. Jeg er slank men med veldig små pupper og litt mage, uheldig kombinasjon. 

Anonymkode: 0d992...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girl, den skjorta må du brenne. Ser ut som en servitørskjorte from hell. Ja, puppene får deg til å se større ut enn du er, ved nærmere studering ser man at du faktisk har en flott kropp. Men skjorta gjør ingenting bra for brystet ditt, så de ser sikkert bare enda større ut en de allerede er. Google har alt,  "how to dress with huge breasts" kan være til hjelp. Heier på deg😍

Anonymkode: d6880...f9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen er det ikke noe i veien med, men usikkerhet er total turn off så nei.

Anonymkode: af038...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde datet ts. Men kun for sex. Puppene dine er alene verdt inngangspengene. 🤓

Anonymkode: 56d27...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Ja... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
 

Anonymkode: 71cde...c10

Du ser veldig flott ut og hadde fint datet deg. Puppene dine er store og du må regne med blikk/stirring uansett, men det fins måter å få de til å virke mindre. Da får dagen virkelig se størrelsen når klærne faller av.

Håperdu finner en manns som ser deg for den du er.

Anonymkode: 8ba8f...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde datet ts. Men kun for sex. Puppene dine er alene verdt inngangspengene. 🤓

Anonymkode: 56d27...5e7

Hvorfor datet henne kun for sex? 

Anonymkode: 7b257...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...