Gå til innhold

Ville du datet meg? (menn)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig å si ut fra bilde med kun en vinkel med de klærne der, men personlig tror jeg du er litt for overvektig for min smak, men du har flotte bein og legger :)

Anonymkode: cdd9d...1b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mango_Papaya

Du er fin! For å beina til å se lengre ut, prøv med high-waist skinny jeans pluss en god bh som løfter og en topp som ikke er for tight. Kan gjerne vise kløft men ikke for mye når du har så store bryster. Bare noen tips til date-outfit. Er dame selv da, med et par kilo for mye og det er vanskelig å kle seg da. Lykke til med dating :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modig av deg å legge ut bilde!  Du skriver ikke høyden din, men ut fra proporsjonene i bildet ser du relativt lav ut? Mange menn liker små, tykke damer.

Anonymkode: 28151...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ville jeg gjort. Og sikkert mange andre menn også. Bare begynn å date igjen. Du ser bra ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2018 at 4:47 PM, AnonymBruker said:

Ja... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
Er nok litt usikker på kroppen min. Burde jeg vente til jeg går mer ned før jeg prøver dating igjen? Eller er jeg ok sånn jeg er nå? Puppene mine er ekstremt store, og føler det gjør at jeg ser ekstremt feit ut. :icon_frown:
Jeg er ekstremt overvektig da... 97 kg, men har gått ned 10 kg siden jul. 

20180523_163410.jpg

Anonymkode: 71cde...c10

Jeg elsker store pupper så mye. Jeg vil gjerne suge det som et spedbarn. Jeg ønsker å ha en med store pupper

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er viktig når du skal date, er at du på datingprofilen din har bilde i helfigur, der man tydelig ser at du er litt overvektig. Sånn sett vet de som skal date deg at du har litt ekstra på kroppen, og mest sannsynlig liker de det. Da trenger du ikke tenke på om de synes du er tykk eller ikke.

 

Anonymkode: a3cfe...6bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/23/2018 at 4:47 PM, AnonymBruker said:

Ja... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
Er nok litt usikker på kroppen min. Burde jeg vente til jeg går mer ned før jeg prøver dating igjen? Eller er jeg ok sånn jeg er nå? Puppene mine er ekstremt store, og føler det gjør at jeg ser ekstremt feit ut. :icon_frown:
Jeg er ekstremt overvektig da... 97 kg, men har gått ned 10 kg siden jul. 

20180523_163410.jpg

Anonymkode: 71cde...c10

Jeg vil gjerne date deg. Jeg elsker å suge store pupper

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, du veier nesten 10kg mer enn meg, en mann i litt over snittet god form på 191cm.

Men veldig bra at du tar grep for å komme deg i bedre form, 10kg er MYE allerede!
Bra jobba, kjemp på videre! =)
Selvsikkerhet er noe trening og bra kosthold definitivt vil hjelpe deg med, så ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Michaeldennis skrev:

Jeg er helt ledig å treffe en dame som deg men diskret

Ikke ts, men hvorfor diskret? 

Anonymkode: 7b257...d30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjorta du får deg til å se litt større ut. Men du har slanke fine bein! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Ja... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
Er nok litt usikker på kroppen min. Burde jeg vente til jeg går mer ned før jeg prøver dating igjen? Eller er jeg ok sånn jeg er nå? Puppene mine er ekstremt store, og føler det gjør at jeg ser ekstremt feit ut. :icon_frown:
Jeg er ekstremt overvektig da... 97 kg, men har gått ned 10 kg siden jul. 

20180523_163410.jpg

Anonymkode: 71cde...c10

Jeg hadde gjerne gått på date med deg om jeg like fjeset ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg hadde gjerne gått på date med deg om jeg like fjeset ditt. 

Ja det er ansiktet og personligheten som teller mest.

Anonymkode: 60837...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/27/2018 at 2:51 AM, AnonymBruker said:

Ikke ts, men hvorfor diskret? 

Anonymkode: 7b257...d30

Jeg er i et forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 16.47, AnonymBruker skrev:

a... er vel toppen av usikkerhet, men jeg lurer på om jeg ser god nok ut til eventuell dating. 
Er nok litt usikker på kroppen min. Burde jeg vente til jeg går mer ned før jeg prøver dating igjen? Eller er jeg ok sånn jeg er nå? Puppene mine er ekstremt store, og føler det gjør at jeg ser ekstremt feit ut. :icon_frown:
Jeg er ekstremt overvektig da... 97 kg, men har gått ned 10 kg siden jul. 

Hør her kjære deg, du ser da ikke spesielt stygg ut på noen måte! Menn liker mange forskjellige type kvinner når det gjelder vekt og utseende. For noen menn er du helt uaktuell, for andre høyst aktuell og slik vil det alltid være uansett vekten din. Det er din personlighet jeg ville lagt vekt på, har du samme verdier som meg, passer vi sammen! Og hadde dette stemt, ja jeg ville datet deg uten å nøle! :)  Så du kan med største selvsikkerhet  treffe menn uten å skjemmes :) , men vil du lykkes? Det er en annen sak, for personligheten  må stemme med den rette mannen, og det er ofte det vanskeligste. Men lykke til da! Håper du finner den rette.

Men pass på da at ingen utnytter deg, det er mange drittsekker der ute, uansett utsende er dette et problem begge kjønn vil møte på, hold tilbake og teste ut den som du mener er den rette for deg. "stresstest" kaller jeg det :) 

Endret av Duftavsommerregn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Personlig? Nei. 

Du er fortsatt ganske overvektig, ser kvapsete og utrent ut - og de klærne du har på deg der gjør heller ingenting for å hjelpe på. Cankles, dobbelthake og pølsefingre er ikke særlig sexy.... 

Anonymkode: d20a0...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

presiserer svarene du får er fra kunstige mennesker.

Anonymkode: 0e205...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Personlig? Nei. 

Du er fortsatt ganske overvektig, ser kvapsete og utrent ut - og de klærne du har på deg der gjør heller ingenting for å hjelpe på. Cankles, dobbelthake og pølsefingre er ikke særlig sexy.... 

For deg nei, for andre forholder det seg helt annerledes. Kan du ikke bare holde kjeft da i stedet for å komme med slikt piss? Du må faktisk ikke si hva du mener, fordi du føler trangen til det.  Mange menn som liker kvinner som har noen kilo ekstra, det betyr ikke noe for den rette som passer sammen med henne. For meg virker hun ganske sexy faktisk, men det hjelper lite om hun ikke passer sammen med personlighet, det er alltid viktigst. Det får du kanskje på plass med litt livserfaring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

For deg nei, for andre forholder det seg helt annerledes. Kan du ikke bare holde kjeft da i stedet for å komme med slikt piss? Du må faktisk ikke si hva du mener, fordi du føler trangen til det.  Mange menn som liker kvinner som har noen kilo ekstra, det betyr ikke noe for den rette som passer sammen med henne. For meg virker hun ganske sexy faktisk, men det hjelper lite om hun ikke passer sammen med personlighet, det er alltid viktigst. Det får du kanskje på plass med litt livserfaring.

Dama stiller et spørsmål på et åpent forum. Tåler hun ikke ærlige tilbakemeldinger, er det kanskje ikke rette tingen å gjøre. 

Full forståelse for at andre kan tenne på henne, men jeg personlig, som jeg presiserte i starten av innlegget mitt, gjør ikke det. Og å date noen jeg ikke tenner på er bortkastet tid. Folk kan idealisere og moralisere så mye de vil - men sannheten er at fysisk tiltrekning faktisk er en stor del av ethvert fungerende forhold. 

Anonymkode: d20a0...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...