Gå til innhold

Jeg er bedre enn deg!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mann-33
Du kan jo lage en avstemning og se hvor mange som liker deg og vil ha deg som medlem. :wink:

:hoho::hoho:

Nå begynner jeg å (kremt) like deg! :ler: Men bare på et rent platonisk nivaa altså :ler: I k k e gjør deg forhåpninger jeg ikke følger opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Andre fordeler er blant annet at du kan skrive personlige meldinger, hilsener i dagbøkene, sende private meldinger og kunne se alle nye innlegg uten å måtte gå inn på hver enkelt kategori.

Men nå bør vel denne tråden deles snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mann-33
Andre fordeler er blant annet at du kan skrive personlige meldinger, hilsener i dagbøkene, sende private meldinger og kunne se alle nye innlegg uten å måtte gå inn på hver enkelt kategori.

Men nå bør vel denne tråden deles snart...

Fanken :o

Ja, denne tråden er i ferd med å skli helt ut :ler: Men vi skal nok få den på rette veier igjen :-)

Personlige meldinger? Åh, sier du det :-)

(nå tenker jeg noe, men jeg skal ikke si hva det er :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du liker meg' date=' d e r f o r må jeg registere meg? Vilke fordeler, dersom man ser bort ifra fordelen med at du fortsetter å like meg - vil jeg få av å registrere meg egentlig da? [/quote']

På tråden Hva er det med menn, er de hjernedøde?? kunne du gått tilbake og endret innlegget ditt i det øyeblikket du oppfattet at jenta faktisk var sammen med fyren og hadde vært det før. Men så ga du oss andre en god latter da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena
Dette er det jeg vil frem til (ikke bare, men mye). Hva mener du med:

"sjølv om eg veit innerst inne at kanskje min er betre."

Vet du dette her, og mener bestemt at det er et faktum, ingen påstand? Eller mente du det som ironi?

:-)

Eh. Fordi kvinner har meir peil på inredning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann-33

HAHA :ler:

Gode poeng her! Hjelpe - jeg tror jeg må registrere meg :-)

Men, :ler: dette tar kaka

"Hva er det med menn, er de hjernedøde?? "

Og så hører jeg noen si JEG putter folk i bås???

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann-33

Eh. Fordi kvinner har meir peil på inredning :ler:

HVA!?

:ler::ler:

Jeg tror enhver kan være glad for at jeg er så tollerant som jeg faktisk er :ler:

Tenk å si noe slikt! Menn er hjernedøde, har null peil på innredning osv osv.. haha :ler:

:o Burde vi bli forbannet av utaelser lik dette?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

Jeg tror enhver kan være glad for at jeg er så tollerant som jeg faktisk er :ler:

Tenk å si noe slikt! Menn er hjernedøde, har null peil på innredning osv osv.. haha :ler:

:o Burde vi bli forbannet av utaelser lik dette?

:ler:

Ikkje gi meg skylda for hønsehjerne-utalelsar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikkje gi meg skylda for hønsehjerne-utalelsar!

Det ville jeg ikke drømmen om å gjøre :ler:

Men? Hvor var vi? Jeg må lese nærmere igjenom dette :-) Har tråden blitt flyttet?

Aha - jeg forstår. Men det er nok fordi den bare var som fødsel å regne. Tanken var å bygge dette opp mot samliv, såvell som relasjoner på alle plan :)

Hei på deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Ah! Interessant innlegg :-)

OK, så i all sin korthet er disse altså Bedre_Enn - deg innenfor hva du her peker på.

De er altså muligens bedre enn deg av den enkle grunn at de har hatt fotballer og gitarer disponible? Eller er det interessen du snakker om? Skulle du kunne bli like god, men interessen mangler? Men fra fødsel av er dere altså (kansje) like?

Hva med.. hm, la oss si kaffe da?

Skulle du kunne fortelle meg om jeg satt i skauen med en kopp kaffe jeg hadde laget på bålet, at denne koppen med kaffe, alt tatt i betraktning er dårligere eller bedre enn din barristo bryggede kopp cafe-latte?

Finnes det noen kaffe som er bedre enn andre? OG finnes det de personer som faktisk greier å skille mellom disse 2 i kategorier som Bedre_Enn?

Finnes det bedre kaffe enn....tja si det du- spørs hvem som vurderer kqffen det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Interessant innlegg :-)

OK, så i all sin korthet er disse altså Bedre_Enn - deg innenfor hva du her peker på.

De er altså muligens bedre enn deg av den enkle grunn at de har hatt fotballer og gitarer disponible? Eller er det interessen du snakker om? Skulle du kunne bli like god, men interessen mangler? Men fra fødsel av er dere altså (kansje) like?

Hva med.. hm, la oss si kaffe da?

Skulle du kunne fortelle meg om jeg satt i skauen med en kopp kaffe jeg hadde laget på bålet, at denne koppen med kaffe, alt tatt i betraktning er dårligere eller bedre enn din barristo bryggede kopp cafe-latte?

Finnes det noen kaffe som er bedre enn andre? OG finnes det de personer som faktisk greier å skille mellom disse 2 i kategorier som Bedre_Enn?

Jeg kunne sagt at jeg syns den eller den kaffen er bedre. Men kanskje ikke DU syns det. Den er bedre for meg, men ikke for deg. Altså etter personlig meninger.

Jeg syns Friele kaffi er bedre enn Ali kaffe feks. Syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballspillerne på lilleputt laget her er bedre enn meg i fotball' date=' men det er vel neppe genetisk bestemt. Ofte er det hardt arbeid bak BEDRE ENN. Tviler på at noen bare er født Maradonna.[/quote']

Ja, gener kan ha endel å si.

Men noen syns kanskje Maradonna er bedre enn Rekdal, mens andre syns Rekdal er best i verden. Hva da? Alt går vel mest på hva man syns/mener PERSONLIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sant nok :-)

Mye av problematikken kan kansje være at det ville være vanskelig å 'teste' dette hundre % nøyaktig også? Da måtte man i så måte kansje be begge spillere gjøre 1 spesifikk øvelse, for siden å bedømme denne. For på denne måten å unnvike 'Personlig' som du viser til her altså. Men det er gode poeng, så absolutt :)

Hvor jeg egentlig ville med denne debatten, var vel å finne ut av meninger når det gjelder dette. Dype, ærlige og oppriktige meninger fra folk her inne vedrørende om noen skal kunne sies å være Bedre_Enn noen annen innenfor et gitt, generellt subjekt. Som være seg 'kaffe'

Jeg valgte kaffe, da dette er noe (IKKE ALLE) men svært mange :wink: av oss drikker, OG liker.

Videre så viser jeg til de som mener de har noe å fare med da de 'Påstår' de er mer tilbøylige til å kunne si at denne og denne er bedre, enn denne og denne.

Ta for eksempel mennesker som har som yrke å være kaffesmakere (du vet at de finnes?) eller kansje parfymeluktere osv.

Videre igjen - lurte jeg på om det kan i tilfeller vi prater om her, være vel å korrekt å si at, JA det finnes faktisk de av oss som har en slik 'evne'. At de har utviklet denne over tid, på en like naturlig måte som at mennesket idag i rene cm, er høyere enn hva mennesket var for - si 1000 år siden.

For dersom dette kan stemme på et felt når man snakker om oss mennesker, ville det da være helt og holdent feil å påstå at dette kan være seg gjeldende på andre felt også? Ikke? Hvorfor i så fall?

I våre dager er det også flittig debatert om temaet Intelligens. Ofte blir slike temaer veldig vanskelige å debatere på en saklig og ærlig måte, da (forstålig nok) ingen vil være Dårligere_Enn noen andre. Gjerne Bedre_Enn, men ikke Dårligere_Enn.

Det i seg selv er trenger kansje ikke bety at det ikke faktisk er slik og slik. Bare at man helst ikke vil innrømme ovenfor seg selv og/eller andre at det er slik.

-kansje-

Uansett kan det i det minste være en interessant debatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...