Gå til innhold

Spørsmål til overvektige mennesker. Stemmer dere ved valg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørsmål til overvektige mennesker. Stemmer dere ved valg? Tenker på storting og kommunevalg. 

Spørsmål 2: Ville det vært større sannsynlighet for at dere stemte om det gikk an å stemme over internett?

Anonymkode: eb1cf...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Hva har overvekt, med stemming å gjøre?

Anonymkode: 18935...e58

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts mener sikkert at overvektige er for late til å gå til et stemmelokale. 

Anonymkode: d0649...156

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:Herlighet, nå må vi snart få en IQ test for å få lov til å skrive på kg altså.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts mener sikkert at overvektige er for late til å gå til et stemmelokale. 

Anonymkode: d0649...156

Blir overvektige nektet å kjøre bil?

Anonymkode: fd56b...d05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts mener sikkert at overvektige er for late til å gå til et stemmelokale. 

Anonymkode: d0649...156

Eller for overvektige til å komme seg inn på et stemmelokale.. 😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et frekt spørsmål!  Hva er det   Hva med folk som ser dårlig, folk med krykker, folk med rullator eller stokk..  Ja, vi må passe på å sette folk i båser.

Anonymkode: 7f054...9ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer selv om jeg er overvektig:fnise::alice:

Liker å stemme og føler jeg gjør min del:p 

Anonymkode: 76fed...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over halvparten av voksne i Norge er faktisk overvektige. Og de lever normale liv. Tro det eller ei!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrøkenMånestråle skrev:

:hoho:Herlighet, nå må vi snart få en IQ test for å få lov til å skrive på kg altså.

Da gjesteposting på KG ble borte ble forumet langt kjedeligere. Nå har de sluttet med ab i enkelte forum, spesielt aktuelt og forumet er på vei enda lenger ned. Skal vi ha iq-test for å post her så vil det kun bestå av totalt kjedelige innlegg. Så kommer det an på hva du mener max iw skal være. Du vet, er den for høy, så vil det ikke en gang være et eneste innlegg her inne. De virkelige store iq-geniene trenger ikke google en gang.

 

Folk må slutte å la seg provosere over alt og ingenting og heller komme med motsvar. Det kan også være 154543 grunner til at ts spør. Kanskje h*n bare lurer? Kanskje ts er overvektig selv og jobber et sted med mange overvektige og at de sa at de ikke stemmer og at ts kun ønsker å høre om det er vanlig at a overvektig ikke stemmer?

Nå tror jeg selv at vekt har lite med om du stemmer eller ikke, men det kan ha noe med hva du stemmer da de fleste mennesker vil ha et parti som støtter dems liv.

Anonymkode: 1ee56...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå tror jeg selv at vekt har lite med om du stemmer eller ikke, men det kan ha noe med hva du stemmer da de fleste mennesker vil ha et parti som støtter dems liv.

Anonymkode: 1ee56...4cf

 

-og overvektige lever selvsagt ulike liv.

Anonymkode: 1ee56...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål til overvektige mennesker. Stemmer dere ved valg? Tenker på storting og kommunevalg. 

Spørsmål 2: Ville det vært større sannsynlighet for at dere stemte om det gikk an å stemme over internett?

Anonymkode: eb1cf...869

1) NEI!

2) NEI!

Jeg stemmer kun dersom et parti lover at sukkreavgiften går ned :sleep:

 

Anonymkode: c975c...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overvektig og jeg stemmer ved valg. Nettavstemming ville ikke spilt noen rolle til eller fra for min del. Jeg tror ikke det er de overvektige spesielt som rekrutteres dersom det blir mulig å stemme over nett. 

Anonymkode: 22578...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig, og er politisk engasjert, og stemmer selvfølgelig ved valg. Har du sett rundt på politiske partier, alle de frivillige som er med, det er en del overvektige der. Ellers kan vi jo bare se på noen kvinnelige politikere som er overvektige. 

Jeg har ikke bil, går mye hver dag. Bare fordi jeg er overvektig, så sitter jeg ikke bare på ræva. Ikke spiser jeg junk, brus eller lignende heller. For jeg ble ikke overvektig over natta, det skjedde ganske så sakte. 

Anonymkode: 0504a...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt fleskete og stemmer ved valg :) 

Om det hadde blitt mulighet for å stemme digitalt hadde jeg nok gjort det, men ikke på grunn av at jeg er tykk. Er veldig glad i digitale løsninger, men det har ingen sammenheng kroppen min:) 

Anonymkode: 58fe5...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hahaha kjedet du deg nå?

Anonymkode: 5f074...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg stemmer selv om jeg er overvektig:fnise::alice:

Liker å stemme og føler jeg gjør min del:p 

Anonymkode: 76fed...8fc

 

48 minutter siden, AnonymBruker said:

1) NEI!

2) NEI!

Jeg stemmer kun dersom et parti lover at sukkreavgiften går ned :sleep:

 

Anonymkode: c975c...cf7

 

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er overvektig og jeg stemmer ved valg. Nettavstemming ville ikke spilt noen rolle til eller fra for min del. Jeg tror ikke det er de overvektige spesielt som rekrutteres dersom det blir mulig å stemme over nett. 

Anonymkode: 22578...d4d

 

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er overvektig, og er politisk engasjert, og stemmer selvfølgelig ved valg. Har du sett rundt på politiske partier, alle de frivillige som er med, det er en del overvektige der. Ellers kan vi jo bare se på noen kvinnelige politikere som er overvektige. 

Jeg har ikke bil, går mye hver dag. Bare fordi jeg er overvektig, så sitter jeg ikke bare på ræva. Ikke spiser jeg junk, brus eller lignende heller. For jeg ble ikke overvektig over natta, det skjedde ganske så sakte. 

Anonymkode: 0504a...9e1

 

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er litt fleskete og stemmer ved valg :) 

Om det hadde blitt mulighet for å stemme digitalt hadde jeg nok gjort det, men ikke på grunn av at jeg er tykk. Er veldig glad i digitale løsninger, men det har ingen sammenheng kroppen min:) 

Anonymkode: 58fe5...b5f

Så bra at overvekten ikke hindrer dere fra å stemme. Vil dere si at personer som Erna Solberg har gitt dere motivasjon til å stemme ved valg? 

TS

Anonymkode: eb1cf...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette mobbing av overvektige? 

Anonymkode: c975c...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis det utdeles kake i stemmelokalet.

Anonymkode: cc08c...b1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...