Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, MalloryK skrev:

" PRIDE påstår at barnets seksualitet kommer i 5-6 års alder. Når jeg var ung, var det ikke vanlig å intressere seg for gutter før man nådde puberteten å hormonene gikk bananas. så... hvis det er riktig at barn anno 2018 når puberteten ved 5-6 års alder. Hvor får dem i seg disse hormonene som får dem så tidlig i puberteten? "

Heldigvis, og utrolig nok, så er de fleste medlemmene uenige og sier henne imot. Hun som skrev dette er admin, og en av de mest ekstreme. Hun poster så masse galskap som er helt hårreisende

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MalloryK skrev:

Heldigvis, og utrolig nok, så er de fleste medlemmene uenige og sier henne imot. Hun som skrev dette er admin, og en av de mest ekstreme. Hun poster så masse galskap som er helt hårreisende

Er homofobadmin en av damene som har laget ekstra profil som mann? Står det i gruppen noen sted hvem han egentlig er? Altså navn. Ble nyskjerrig 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det samme. Hun er nok en av de mest blokkerte adminsene, derfor måtte hun lage ny profil. Hun er like homofobisk som han "Tore"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår "Tore" finnes det tre typer mennesker her i verden: Homofile, homofobe og heterofobe. 

Anonymkode: 58062...912

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som legger til folk som administratorer av den gruppa? Det er litt rart at en sånn person skal få lov til å være admin?

Nå er det ganske mange som har blitt kastet ut og flere har meldt seg ut, jeg trodde de syntes det var viktig med mange medlemmer som spyr all dritt de kan mot BV? Blir tamt uten medlemmer der etterhvert for dem?

Anonymkode: c2a45...d88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som legger til folk som administratorer av den gruppa? Det er litt rart at en sånn person skal få lov til å være admin?

Nå er det ganske mange som har blitt kastet ut og flere har meldt seg ut, jeg trodde de syntes det var viktig med mange medlemmer som spyr all dritt de kan mot BV? Blir tamt uten medlemmer der etterhvert for dem?

Anonymkode: c2a45...d88

Ser at de er nede i 18.000 medlemmer nå. Det er jo bra egentlig. Men ja, virker rart at en slik person har fått være administrator. 

Anonymkode: 8abde...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at de er nede i 18.000 medlemmer nå. Det er jo bra egentlig. Men ja, virker rart at en slik person har fått være administrator. 

Anonymkode: 8abde...ff3

Men hun (han på profilen) har jo vært administrator lenge. Hun har bare gått ennå mer bananas enn vanlig 😂

Anonymkode: cf867...008

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hun (han på profilen) har jo vært administrator lenge. Hun har bare gått ennå mer bananas enn vanlig 😂

Anonymkode: cf867...008

Men hvem har latt henne bli administrator i første omgang? Hun er jo virkelig maktsyk nå 😅

Anonymkode: 8abde...ff3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at de er nede i 18.000 medlemmer nå. Det er jo bra egentlig. Men ja, virker rart at en slik person har fått være administrator. 

Anonymkode: 8abde...ff3

De er på rundt 22.600 i følge en av kommentarene? Det er i følge en som var her inne tidligere mulig å skjule seg, så du ikke står oppført som medlem offentlig. Det ble forklart hvordan, men husker ikke helt hva hun/han sa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem har latt henne bli administrator i første omgang? Hun er jo virkelig maktsyk nå 😅

Anonymkode: 8abde...ff3

Ja, valget av administratorene er litt merkelig. Hun har jo kastet ut mennesker av helt absurd grunner tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SesameStreet skrev:

De er på rundt 22.600 i følge en av kommentarene? Det er i følge en som var her inne tidligere mulig å skjule seg, så du ikke står oppført som medlem offentlig. Det ble forklart hvordan, men husker ikke helt hva hun/han sa. 

Ah, okei. Jeg er definitivt ikke medlem, så er vel derfor jeg ikke får sett. Har tre bekjente som er medlemmer av gruppen faktisk.. Det trodde jeg ikke. 

Anonymkode: 8abde...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at de er nede i 18.000 medlemmer nå. Det er jo bra egentlig. Men ja, virker rart at en slik person har fått være administrator. 

Anonymkode: 8abde...ff3

Vet ikke om det er så bra. Disse menneskene som ble utestengt hadde jo et snev av fornuft og uten deres påvirkning blir gruppen enda mer radikal.

Anonymkode: 58062...912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er så bra. Disse menneskene som ble utestengt hadde jo et snev av fornuft og uten deres påvirkning blir gruppen enda mer radikal.

Anonymkode: 58062...912

Men når den er såpass radikal vil den vel få færre følgerne av betydning? 

Anonymkode: 8abde...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ah, okei. Jeg er definitivt ikke medlem, så er vel derfor jeg ikke får sett. Har tre bekjente som er medlemmer av gruppen faktisk.. Det trodde jeg ikke. 

Anonymkode: 8abde...ff3

Jeg får heller ikke sett det, men vi hadde en AB som forklarte det for oss i del 2, tror jeg. I tillegg på den tråden der admin skriver at du ikke kan blokkere admin så står det et sted at de ligger på rundt 22.600 nå. 

Jeg har også noen bekjente som er medlemmer. Alle sammen er lagt til av en annen person, så jeg er usikker på om de faktisk er klar over at de er medlem eller ikke. Samtidig så kjenner jeg dem ikke godt nok til at jeg føler meg komfortabel til å spørre om de er klar over det, da jeg ikke vet hvilke synspunkter de har når det kommer til dette temaet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 15.13, vyzvyz skrev:

WOW. Det var utrolig mørkt. Har sittet å lest der inne i 10 minutter nå, og mistet nesten troen på menneskeheten her. Alle skrivefeilene, det må jo være en gjennomsnittsiq der inne på 60-70? 

Ble helt paff av alt som blir skrevet der, er folk virkelig så dumme.. 

Du framstår vel ikke som så smart du heller. Tror du dyskeksi henger sammen med lav iq?

Anonymkode: 4fa19...0b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun admindamen som utgir seg for å være han mann. Er det hun som heter noe på K som har mistet barnebarnet sitt? Eller hun som heter L M i admin gruppen og mangler en tann på bildene sine? 

Prøver å finne ut hvem T egentlig er, og LM og K er noen av de som skrivet værst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, SesameStreet skrev:

Jeg får heller ikke sett det, men vi hadde en AB som forklarte det for oss i del 2, tror jeg. I tillegg på den tråden der admin skriver at du ikke kan blokkere admin så står det et sted at de ligger på rundt 22.600 nå. 

Jeg har også noen bekjente som er medlemmer. Alle sammen er lagt til av en annen person, så jeg er usikker på om de faktisk er klar over at de er medlem eller ikke. Samtidig så kjenner jeg dem ikke godt nok til at jeg føler meg komfortabel til å spørre om de er klar over det, da jeg ikke vet hvilke synspunkter de har når det kommer til dette temaet. 

Nei, samme her. Han ene tror jeg ikke er lagt til frivillig, men en av dem har mest sannsynlig hatt mye kontakt med barnevernet siden hun ruset seg gjennom halve svangerskapet. 

Jeg husker jeg ble lagt til i den gruppen helt i starten av noen på vennelisten min, men meldte meg fort ut. Jeg har ingen interesse i å fjerne barnevernet. Hva skal liksom være alternativet?

Anonymkode: 8abde...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2018 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Det der var faktisk sjokkerende lesing, men utrolig fint å se hvor mange av medlemmene som står imot admin. Link til de som vil se: 

https://www.facebook.com/groups/946004698753793/permalink/1889514251069495/

https://www.facebook.com/groups/946004698753793/permalink/1889870331033887/

Anonymkode: fcdc0...ee6

En får gå inn og rapportere den første debatten der rett og slett, så kanskje den profilen også blir sperret.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fjugur skrev:

En får gå inn og rapportere den første debatten der rett og slett, så kanskje den profilen også blir sperret.... 

Har rapportert den, men tror jeg rett, bryter den vel ikke med fb sine regler. Det er det bare nakne pupper som gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, MalloryK skrev:

" PRIDE påstår at barnets seksualitet kommer i 5-6 års alder. Når jeg var ung, var det ikke vanlig å intressere seg for gutter før man nådde puberteten å hormonene gikk bananas. så... hvis det er riktig at barn anno 2018 når puberteten ved 5-6 års alder. Hvor får dem i seg disse hormonene som får dem så tidlig i puberteten? "

Hatske og ondskapsfulle, som forventet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...