Honey Dew Skrevet 18. juni 2018 #421 Del Skrevet 18. juni 2018 2 timer siden, Cyndaquil skrev: hun had laget en fake profil hun bruker til å ytte diskriminerende ytringer mot homofile og grusomme påstander. Når hun da blir sagt i mot, sier hun det ikke er lov å motsi admin eller blokkere admin . Herregud. Hun burde blitt anmeldt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #422 Del Skrevet 18. juni 2018 Er det bare meg som klør i fingrene etter å skrive et lang, og flerrende innlegg på gruppa? 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 18. juni 2018 #423 Del Skrevet 18. juni 2018 Akkurat nå, Metteheltmatt skrev: Er det bare meg som klør i fingrene etter å skrive et lang, og flerrende innlegg på gruppa? 😎 Det er for all del bare å kjøre på. Jeg finner gjerne fram stoppeklokka for å se hvor mange sekunder det får stå ifred uten å enten bli behørig kommentert hvilken barnetyv og pedofil du må være eller det blir slettet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #424 Del Skrevet 18. juni 2018 ..Eller vannet jeg drikker 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #425 Del Skrevet 18. juni 2018 Hva skal man si? Anonymkode: a6e2e...063 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. juni 2018 #426 Del Skrevet 18. juni 2018 46 minutter siden, Metteheltmatt skrev: Er det bare meg som klør i fingrene etter å skrive et lang, og flerrende innlegg på gruppa? 😎 Nei, jeg må sitte på hendene mine for ikke å skrive noe. Vil ikke bli blokkert fra galskapen heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 18. juni 2018 #427 Del Skrevet 18. juni 2018 1 time siden, Honey Dew skrev: Nei, jeg må sitte på hendene mine for ikke å skrive noe. Vil ikke bli blokkert fra galskapen heller Samme her! Jeg har så lyst å skrive noe så enkelt som «hva tror du å henge ut saksbehandleren din vil oppå?» Eller skrive et innlegg der jeg forklarer at for å oppnå noe som helst, i hvilken som helst sak, må man kunne se noe bra i saken man er uenig i. Man må argumentere saklig og komme med kilde til påstander man komme med(som ikke er blogg.no) Klarer de ikke det, vil de aldri oppnå å bli hørt engang. Men såklart det med korrekt argumentasjon og kilder er noe man lærer på videregående. Ikke på livets skole som mange av verstingene der går 😬 Jeg lar være å skrive, fordi så drøy de er har jeg pluserlig en gjeng utfor døra mi eller værre.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #428 Del Skrevet 18. juni 2018 Godt det ikke bare er meg.. men jeg er en av de «hjernedøde» ifølge gruppen, som tror at barnevernet ikke bare står bak en busk og venter på å stjele barn for så og selge de til homofile.. men hva vet vel jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #429 Del Skrevet 18. juni 2018 Men altså.. nå er jo galedamen som er admin der inne en av Norges største «miscarriages» da.. som hun omtaler seg selv som.. sååeh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #430 Del Skrevet 18. juni 2018 Så...de mener at Norge tar barn i fra foreldrene, men det at Trump separerer 2000 barn fra sine foreldre er ifølge den gruppa FAKE NEWS. Om de var så opptatte av barns rettigheter burde jo dette ha opprørt dem? Men nei, norsk bv er verre enn noen som uten lov og dom separerer barn fra foreldrene sine og putter dem i egne leirer, og mener foreldrene burde ha skjønt risikoen for å bli fratatt sine barn. Så med den logikken burde jo de i gruppa ha forstått «risikoen» ved å få barn i Norge? Siden de «vet» at bv selger barn til velstående pedofile og at det er ventelister på akkurat deres barn så snart sexy time har resultert i utløsning? Logic. Anonymkode: a2cab...827 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #431 Del Skrevet 18. juni 2018 Det er rart at bv bare stjeler barna til konspirasjonsteoretikere og mennesker som ikke klarer å uttrykke seg. Anonymkode: 67f3f...cd5 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #432 Del Skrevet 18. juni 2018 Vet om noen som blir blokkert og slette nå.. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #433 Del Skrevet 18. juni 2018 8 timer siden, Cyndaquil skrev: Jeg lurer på hvilket møte LMB har hatt med barnevernet egentlig, hun er jo altfor gammel til å være småbarnsmamma, eventuelle barn nå jo være minst 20. Så vidt jeg har sett tidligere, så har hun to sønner som er under 12 år, tror jeg , og så har hun to voksne døtre og barnebarn. Det var for sønnene hun var i retten for sist. Tror ikke hun har hatt sønnene boende hos seg i det hele tatt. Men jeg er ikke sikker....hun vrenger jo ut av seg så mye så en kan gå litt i surr. Anonymkode: 2d924...681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 18. juni 2018 #434 Del Skrevet 18. juni 2018 Tråden er ryddet for personangrep. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #435 Del Skrevet 18. juni 2018 20 minutter siden, Metteheltmatt skrev: Vet om noen som blir blokkert og slette nå.. 😂😂 🍿 Anonymkode: d4888...cfd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #436 Del Skrevet 18. juni 2018 9 timer siden, Cyndaquil skrev: Jeg lurer på hvilket møte LMB har hatt med barnevernet egentlig, hun er jo altfor gammel til å være småbarnsmamma, eventuelle barn nå jo være minst 20. Google navnet hennes, og der, åpent på nettet har hun brettet ut barna sine og hele barnevernsaken, med dokumenter osv. Tror de yngste hennes er 10 og 11. Anonymkode: d4888...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brøleapen Skrevet 18. juni 2018 #437 Del Skrevet 18. juni 2018 32 minutter siden, Metteheltmatt skrev: Vet om noen som blir blokkert og slette nå.. 😂😂 Hvis det er din profil på Facebook ville jeg ha satt alle innstillinger til privat før jeg foretok det stuntet. Dette er ikke gjengen du ønsker at skal vite noe om deg... Veldig enig i det du skriver, men jeg ville ikke gitt de full tilgang til alt om meg på Facebook 🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #438 Del Skrevet 18. juni 2018 36 minutter siden, Metteheltmatt said: Vet om noen som blir blokkert og slette nå.. 😂😂 Om det er du som har skrevet det innlegget ville jeg gjort facebooken min mye mer skjult for fremmede enn det den er nå, navn og bilde på barnet ditt er fekt synlig Anonymkode: fcdc0...ee6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #439 Del Skrevet 18. juni 2018 4 timer siden, Metteheltmatt skrev: Godt det ikke bare er meg.. men jeg er en av de «hjernedøde» ifølge gruppen, som tror at barnevernet ikke bare står bak en busk og venter på å stjele barn for så og selge de til homofile.. men hva vet vel jeg 😂 De stjeler bare barna til svært oppegående og intelligente foreldre, så det er mulig at du er trygg😂 Anonymkode: 58062...912 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #440 Del Skrevet 18. juni 2018 Satser på det 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå