Gå til innhold

Påskeferien

Gjest Seleena

Kva skal du i påsken?  

1. 1. Kva skal du i påsken?

• Skal til fjells på dagsturer
      3
    • Skal på hytta
      10
    • Skal til utlandet
      3
    • Skal besøke slekt/venner
      6
    • Skal jobbe
      2
    • Vere heime
      12
    • Få besøk
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På fjellet! Påskeferien er hellig for oss, det er den beste av alle ferier omtrent. Drar med oss venner på hytta, og da går vi ski, sitter i solveggen med øl, lager god mat og bare kooooser oss :) Gleder meg som en unge!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eg skal til hytta i sunnmørsalpane med mann, mamma og fire gode venner - og vi skal pumpe pudder som gale! :ler:

(Eller, mamma skal nok ikkje pumpe pudder... :ler2: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal rett og slett være hjemme, siden jeg drar på klassetur til London på søndag den 6. mars :sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får besök!

:hoppe:

Mannens syster kommer på besök med sina döttrar. Min son ler fortfarande stort och glatt åt foto på kusinerna sedan vårt besök i julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal tilbringe påsken på hytta! elsker å være på hytta i påsken, gå på ski og kose meg! jeg bor langt unna familien og vennene mine så blir koselig å se de igjen. skal vel være noen dager på hytta sammen med familien min og så noen dager med vennene mine. håper på fint vær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Får inte besök... de skulle köpa biljetter i går (sent, javisst) och det var helt slutsålt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Besøke slekt, og dagsturer på ski (om været er bra nok da) er planen. Altså: besøke min familie, sammen med min samboer. Der er skia mine, og de skia min samboer bruker (som tilhører min far eller min bror, jeg er kke sikker, men ingen av dem bruker dem) når vi er der i påska, og så skal vi gå på ski dersom været er på vår side, det var det ikke sist vi var der i påska, det var ikke snø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg skal være sammen med kjæresten og bruke 2 uker på skigåing,hyttetur,appelsiner,Kvikk Lunsj også skal jeg i store perioder befinne med i armkroken hans foran peisen tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og sambo skal på hytta til mamma og pappa. Men kommer nok til å reise litt fram og tilbake til huset deres for å dusje og delta på noen festligheter.

Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma skal på hytta, men der går grensen for meg. langrenn ekke min greie, ble tvunget med ut for mange ganger da jeg var liten at jeg forbinder ski med noe grusomt.

Jeg skal besøke bestemor en liten tur (Lillehammer) ellers skal jeg være hjemme og nyte ferien sammen med venner og min fremtidige (?( :sjarmor: )) kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma skal på hytta, men der går grensen for meg. langrenn ekke min greie, ble tvunget med ut for mange ganger da jeg var liten at jeg forbinder ski med noe grusomt.

Jeg skal besøke bestemor en liten tur (Lillehammer) ellers skal jeg være hjemme og nyte ferien sammen med venner og min fremtidige (?( :sjarmor: )) kjæreste.

Jo, også trene en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...