Gå til innhold

Jeg får svar gjennom klarsynte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bra er en evt dame han vil like da? Det er bare det at da kommer jeg til og sammenligne meg og se alt hun har som ikke jeg har. 

Og irriterende at han måtte være så ivrig på å treffes. Hadde han ikke gått inn for å bli kjent så hadde jeg ikke lagt så merke til. 

Anonymkode: 18d9e...4ce

… 
For å vite slikt måte jeg følt på et personlig plan. Jeg har ikke lyst å gå dypere av respekt mot andres person. 
Du kan ikke sammenligne deg med noen andre uansett. Du er en unik diamant. Han var jo interessert i deg, men han ville vel ha en større utfordring. Det har ingenting med deg å gjøre i det hele tatt. 

Anonymkode: b08b0...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

… 
For å vite slikt måte jeg følt på et personlig plan. Jeg har ikke lyst å gå dypere av respekt mot andres person. 
Du kan ikke sammenligne deg med noen andre uansett. Du er en unik diamant. Han var jo interessert i deg, men han ville vel ha en større utfordring. Det har ingenting med deg å gjøre i det hele tatt. 

Anonymkode: b08b0...fbe

Hmm. Interessant det du skriver om. Jeg lot være å svare og svarte kort. Var det derfor det ble kjedelig? 

Kommer vi til å treffes igjen, eventuelt, hører jeg fra han?  Jeg synes bare det er interessant å se hva folk kan spå sammenlignet med hva jeg ønsker og/eller føler. 

Anonymkode: 18d9e...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Interessant det du skriver om. Jeg lot være å svare og svarte kort. Var det derfor det ble kjedelig? 

Kommer vi til å treffes igjen, eventuelt, hører jeg fra han?  Jeg synes bare det er interessant å se hva folk kan spå sammenlignet med hva jeg ønsker og/eller føler. 

Anonymkode: 18d9e...4ce

Jeg er ingen spåkone. ;) 
Om du vil spekulere så er det bare å gjøre dette. Du trenger ikke høre på noen som er spirituell derimot. 
Det er aldri 100% hvordan fremtiden blir, selv om man kanskje har en vei man følger vanligvis. 

Ikke mål deg selv opp mot andre eller tenk på hva som er galt med deg når det ikke er noe. 
Du er langt bedre rustet for livet en mange andre, så du har ingen grunn til å bekymre deg bare fordi en fyr ikke er interessert sånn. Og selv om jeg sanser noe, er det jo ikke sikkert at det er 100% heler. Det kan ha vært en sannhet en gang, men energi endrer seg med folk. Man vet aldri hvordan ting blir. Kanskje foruten enkelte ulykker... 

Det er ting jeg helst ikke vil se før de skjer. 
Jorda er i motsetning til mennesker i en bestemt bevegelse, så jordskjelv og slikt er lett å tyde. 

Anonymkode: b08b0...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ingen spåkone. ;) 
Om du vil spekulere så er det bare å gjøre dette. Du trenger ikke høre på noen som er spirituell derimot. 
Det er aldri 100% hvordan fremtiden blir, selv om man kanskje har en vei man følger vanligvis. 

Ikke mål deg selv opp mot andre eller tenk på hva som er galt med deg når det ikke er noe. 
Du er langt bedre rustet for livet en mange andre, så du har ingen grunn til å bekymre deg bare fordi en fyr ikke er interessert sånn. Og selv om jeg sanser noe, er det jo ikke sikkert at det er 100% heler. Det kan ha vært en sannhet en gang, men energi endrer seg med folk. Man vet aldri hvordan ting blir. Kanskje foruten enkelte ulykker... 

Det er ting jeg helst ikke vil se før de skjer. 
Jorda er i motsetning til mennesker i en bestemt bevegelse, så jordskjelv og slikt er lett å tyde. 

Anonymkode: b08b0...fbe

men kan du sanse om jeg vil høre fra han igjen, eller treffe han? "få en ny  sjanse"? Sanser du noe spesielt om meg?

Jeg har dessverre fri noen dager, så det er bare fint dersom noen kan gjøre hverdagen litt spennende. Og jo, jeg er redd jeg fremstår som litt simpel for folk. probemet er at jeg har alltid hatt litt få interesser, lærevansker osv. Jeg blir dessverre veldig glad i noen når jeg først blir det, men da skjer vel det du skriver..jeg virker simpel for dem og ikke stor nok utfordring. 

Anonymkode: 18d9e...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...