Gå til innhold

Etnisitet og preferanser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, før hadde jeg ingen problemer med forhud. Men etter å ha prøvd flere uten, er det bare utrolig mye mer pent, renslig, luktfritt og enkelt å håndtere (også bokstavelig talt). Kan ta den i munnen etter en lang dag og en natt på byen uten problem. Dessuten tåler de mye mer. Det ser penere ut, og gjør selvfølgelig også da meg mer opphisset. 

Regner med å få pepper for dette, men det er nå engang mine preferanser etter å ha prøvd forskjellige ting, i motsetning til de som konsekvent holder seg til én etnisitet. 

Anonymkode: 49af6...726

Har også hatt kjæreste som har vært omskåret, men i motsetning til deg foretrekker jeg klart u-omskåret! Utseendet på penis betyr ingenting for meg,  men liker å kunne runke den uten "smøremiddel". 

Anonymkode: 1253e...bfd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker du skrev at du var sammen med en japansk kvinne. Var det familie og venner som ikke ville godta dere? Var det fremmede som sa stygge ting til dere? Hva eks kjæresten din tenkte om det? Spør av nysgjerrighet. Jeg selv er utlending (ikke asiatisk, men ikke vestlig heller) som har bodd i Norge i flere år, men holder avstand fra norske menn. Vil ikke bli stemplet som "importbrud" og har fått et inntrykk at man risikerer å bli behandlet som dritt :icon_frown:

Anonymkode: ce9ef...956

Det var mest av alt fremmede da vi gikk og holdt hender, men også et par venninner av meg kom med overraskende stereotypiske kommentarer. Eksen min likte ikke at jeg datet noen i det hele tatt, så hun hørte jeg ikke på uansett. :fnise:

Etter min erfaring er det spesielt asiatiske kvinner som trigger dette, så jeg tror du skal gå klar. Synd det skal være slik, men jeg skjønner du tenker i de baner. Vi skulle gjerne gitt blaffen i hva andre tror og mener, men det er ikke like lett å sette det ut i livet. Håper at du følger hjertet og ikke frykt dersom det skulle bli tilfellet. Selv om jeg hørte mye dritt, var jeg veldig glad for den tiden vi fikk sammen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sphere said:

Det var mest av alt fremmede da vi gikk og holdt hender, men også et par venninner av meg kom med overraskende stereotypiske kommentarer.

Merkelig! Tipper dine venninner viste at hun er japansk, Japan er jo på ingen måte "importbrud" land.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig! Tipper dine venninner viste at hun er japansk, Japan er jo på ingen måte "importbrud" land.

Overrasket meg også. Derfor jeg tenker at det er mye stereotyper forbundet med asiatisk utseende også. Ikke bare basert på hvilket land man kommer fra. 

• Liker 1
Skrevet

Om påstanden stemmer, trenger det jo nødvendigvis ikke være selve hudfargen som folk tiltrekkes av.

Mange afrikanske menn er jo bade høye og kraftige, noe kvinner gjerne ønsker av en mann. Mens asiatiske damer oftest er små, nette og feminine. Noe de fleste menn liker.

Så da er det jo rimelig opplagt at små pinglete asiatiske menn og svære afrikanske dundrer ikke er like populære. Så enkelt er det.

• Liker 4
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2018 den 10.13, Commander skrev:

Hollywood har forsket paa dette og gir folk det de vil ha. Det er derfor man sjelden ser en asiatisk mann i rollen som helten som ender opp med dama til slutt. Og hvis ingen asiatiske menn blir tildelt helterollen som kysser den vakre blondinen ved rulleteksten forsterkes stereotypen. Asiatiske menn anses ikke like pop som hvite. 

Er nok det de fleste hvite vil ja. Nå som både Black Panther og Crazy Rich Asians har vært på kino kommer det jo frem hvor mange millioner som ikke er hvite som har savnet å se seg selv på lerrettet. Ikke uten grunn begge ble en gigantisk suksess. Synes Hollywood er dårlig til å representere jeg, og virker ikke som jeg er alene.

Anonymkode: 5924a...a07

• Liker 2
Gjest Fjeud
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok det de fleste hvite vil ja. Nå som både Black Panther og Crazy Rich Asians har vært på kino kommer det jo frem hvor mange millioner som ikke er hvite som har savnet å se seg selv på lerrettet. Ikke uten grunn begge ble en gigantisk suksess. Synes Hollywood er dårlig til å representere jeg, og virker ikke som jeg er alene.

For det har jo aldri vært mørkhudede menn i hovedroller i filmer fra Holywood før black panther...

AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2018 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Kjenner en del som går etter afrikanske menn og det er ikke uten grunn at once you go black you never go back har blitt et ordtak ;) Men det er jo mange av de som forelsker seg i mennesket bak penisen også og gifter seg og stifter familie. Afrikanere er veldig familieorienterte, har respekt for kvinner og barn, bra livssyn og er både kjærlige og flinke på kjøkkenet. 

Anonymkode: ed0b7...09d

Eneste grunnen til at det har blitt et ordtak er fordi det rimer. Litt som "once you go white you know you did right", "once you go you go white youll see the light" og bla bla. 

Anonymkode: 56329...2f5

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste grunnen til at det har blitt et ordtak er fordi det rimer. Litt som "once you go white you know you did right", "once you go you go white youll see the light" og bla bla. 

Anonymkode: 56329...2f5

Once you go asian,
you'll never go caucasian!

Anonymkode: a41e3...8a6

AnonymBruker
Skrevet

once you go asian you never miss an equation

Anonymkode: aa9c6...b55

• Liker 2
Skrevet

Om eg vert gamal som stein under bru

aldri eg bytar bort fela mot ku

• Liker 4
Skrevet

De fleste dater innenfor sin etnisitet. Men virker som Øst-Asiatiske menn begynner å bli mer synlige og populære, samtidig som det er ganske sykt med ungjenter som hører på k-pop og tror at k-pop idoler representerer hvordan menn fra korea er. Mannen min er ikke fra Korea, men vi bodde såpass lenge der at vi ble godt integrerte og komfortable med kulturen, så om jeg ble singel igjen ville jeg nok prøvd å finne en koreansk kjæreste. 

Skrevet
På 20.5.2018 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Beklager på forhånd hvis det allerede er opprettet en lignende tråd her på KG.

Jeg har gjentatte ganger blitt fortalt at vestlige kvinner liker afrikanske menn, og at vestlige menn liker asiatiske kvinner, og at ingen liker asiatiske menn osv., og sitter og funderer litt over det. Jeg er selvfølgelig helt klar over at "interracial" forhold er mer sjelden enn forhold der begge parter har lignende/lik etnisk bakgrunn, men lurer likevel på dette med etnisitet og preferanser, og hvorfor det har blitt en greie. Er det slik at vestlige kvinner liker afrikanske menn pga stereotypien om at de er ganske velutstyrte? Hvis så, så klarer ikke jeg helt å tenke meg at det er tilstrekkelig nok grunn til at de etterhvert også gifter seg med dem og får (veldig pene) barn med dem. Og "Asian fetish" er det vel konsensus om at eksisterer, og jeg er nysgjerrig på hvorfor vestlige menn har tendens å dra til Thailand for å enten kjøpe prostituerte eller finne seg en kone derfra, og ikke drar til eksempelvis Colombia, eller Bulgaria, og gjør samme tingen der? (Joda, det kan sikkert forklares med en rekke faktorer, slik som synlig prostitusjon mm, men synlig prostitusjon kan vi jo til og med se her i norske gater på nattestid...) 

Noen som har noen tanker rundt dette? 

Anonymkode: f853e...55c

Jeg er gift med en asiatisk kvinne, fordi trøkket fra asiatiske jenter har vært konstant. Og jeg har sjelden opplevd at vakkre norske kvinner er så åpenlyst betatte. Dessuten er asiatiske kvinner bedre koner, de elsker å varte opp mannen sin og gjøre husarbeid og annet. Asiatiske jenter er svært feminine og trasisjonelle. 

Jeg tror det er stereotypier med en dose sannhet i mye av det du spør om. Jeg vet om norske kvinner med asiatiske menn. Jeg tror ikke du skal legge for mye i akkurat det. 

Mennesker elsker hverandre grenseløst. Selv elsker jeg vakkre kvinner uavhengig av nasjonalitet og etnisitet. Alle land og kulturer har vakkre kvinner. Stor fornøgd med min kone og elsker at hun er tradisjonell. 

Jeg tror mange norske menn er lei av pretensiøse kvinner, selvgode og innbilske, mange vestlige kvinner greier ikke skjønne sin egen markedsverdi og det er blitt generasjoner hvor stygge, late, og uhøfflige pretensiøse kvinner setter sin egen markedsverdi høyere en den i virkeligheten er. Også er overvekten av disse kvinnene fortsatt kjempet om blandt mennene. Derfor blir balansen helt skjev.

I andre land er kvinnene slanke og formfulle alle sammen, så konkurransen er mer spredd ut. Og kvinnene er dermed nødt til å konkurrere seg i mellom på andre ting en utseendet, her kommer det å vise at de er en god kjæreste eller et godt kone emne godt med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så din norm er bygd på en bitteliten minoritet av outsidere, og det tror du er normalen for befolkningen? Hvor sneversyynt kan man bli? 😳

Anonymkode: 33561...459

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2018 den 18.44, AnonymBruker skrev:

Vel, før hadde jeg ingen problemer med forhud. Men etter å ha prøvd flere uten, er det bare utrolig mye mer pent, renslig, luktfritt og enkelt å håndtere (også bokstavelig talt). Kan ta den i munnen etter en lang dag og en natt på byen uten problem. Dessuten tåler de mye mer. Det ser penere ut, og gjør selvfølgelig også da meg mer opphisset. 

Regner med å få pepper for dette, men det er nå engang mine preferanser etter å ha prøvd forskjellige ting, i motsetning til de som konsekvent holder seg til én etnisitet. 

Anonymkode: 49af6...726

Helt enig. Var en stor bøyg for eksen da han måtte omskjæres pga medisinske årsaker, men etter den ble herdet syns jeg det var mye bedre. Mye mer renslig uten denne forhuden, som jeg også var litt redd for å gjøre noe feil med. Likte ikke så godt å suge før, men nå ble det ikke noe problem. Hadde sex med en Tinder date et par ganger som også var omskåret, han sa dessverre, men for meg var det et pluss. Kanskje jeg skal legge det som et ønske i profilen. 😄  

Anonymkode: 3a0aa...c46

Skrevet
På 20.5.2018 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Beklager på forhånd hvis det allerede er opprettet en lignende tråd her på KG.

Jeg har gjentatte ganger blitt fortalt at vestlige kvinner liker afrikanske menn, og at vestlige menn liker asiatiske kvinner, og at ingen liker asiatiske menn osv., og sitter og funderer litt over det. Jeg er selvfølgelig helt klar over at "interracial" forhold er mer sjelden enn forhold der begge parter har lignende/lik etnisk bakgrunn, men lurer likevel på dette med etnisitet og preferanser, og hvorfor det har blitt en greie. Er det slik at vestlige kvinner liker afrikanske menn pga stereotypien om at de er ganske velutstyrte? Hvis så, så klarer ikke jeg helt å tenke meg at det er tilstrekkelig nok grunn til at de etterhvert også gifter seg med dem og får (veldig pene) barn med dem. Og "Asian fetish" er det vel konsensus om at eksisterer, og jeg er nysgjerrig på hvorfor vestlige menn har tendens å dra til Thailand for å enten kjøpe prostituerte eller finne seg en kone derfra, og ikke drar til eksempelvis Colombia, eller Bulgaria, og gjør samme tingen der? (Joda, det kan sikkert forklares med en rekke faktorer, slik som synlig prostitusjon mm, men synlig prostitusjon kan vi jo til og med se her i norske gater på nattestid...) 

Noen som har noen tanker rundt dette? 

Anonymkode: f853e...55c

Kjenner flere øst asiatiske menn som har hvite damer. Så at ingen liker øst asiatiske menn må du ikke ta bokstavelig. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Rasistisk motivert tråd! Én ting er å ha preferanser i forhold til valg av fremtidig partner. Én andre og helt forskjellig og absurd, er å snakke nedlatende og diskriminere om raser, etnisitet eller kulturer bare fordi man tror at man er noe, eller bedre en andre. DET ER DERE IKKE!!! Se dere selv i speilet og skam dere! Hvem er DU/DERE FEIGINGER som sitter bak skjermen og kritiserer andre som for sine preferanser? Kvalmende idioter som benytter seg av sosiale medier for å spre hatefulle meninger. Hva er dette for noe? Litt å gjøre i hverdagen? Er ikke dere fornøyde med deres egne valg? 

Anonymkode: c8f75...6d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Fjeud skrev:

For det har jo aldri vært mørkhudede menn i hovedroller i filmer fra Holywood før black panther...

Hvor sa jeg det? Forskjell på 1-2 roller kontra full film med så og si kun mørkhuda eller asiatiske skuespillere. Noe mer du vil kverrulere på?

Gjest Fjeud
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor sa jeg det? Forskjell på 1-2 roller kontra full film med så og si kun mørkhuda eller asiatiske skuespillere. Noe mer du vil kverrulere på?

Fint at du svarer saklig på et legitimt motargument. Det finnes flere tidligere filmer hvor mange rolleinhavere har vært minoriteter. Du framstiller det som om det ikke har vært tilfellet før disse filmene, med andre ord maler du et feilaktig bilder av hvordan filmindustrien tidligere har vært.

forøvrig er jeg enig i at det tradisjonelt har vært et bias mot minoriteter, og fremdeles til del kan være det basert på at majoriteten av de største skuespillerne er hvite. Men at crazy rich asians og black panther gjør noe nytt og «befriende» er feil. Eksempler på tidligere slike filmer er book of eli, the karate kid og rush hour, hvor de to førstenevnte hadde flere minoriteter enn hvite, og den sistenevnte hadde minoriteter som hovedrolleinhavere.

AnonymBruker
Skrevet

Menn med nord-afrikansk opprinnelse er noe av det vakreste jeg har sett og særlig de som er blandet med norsk/kaukasisk (smelt)😍

Anonymkode: 65cde...9ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...