Gå til innhold

Etnisitet og preferanser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beklager på forhånd hvis det allerede er opprettet en lignende tråd her på KG.

Jeg har gjentatte ganger blitt fortalt at vestlige kvinner liker afrikanske menn, og at vestlige menn liker asiatiske kvinner, og at ingen liker asiatiske menn osv., og sitter og funderer litt over det. Jeg er selvfølgelig helt klar over at "interracial" forhold er mer sjelden enn forhold der begge parter har lignende/lik etnisk bakgrunn, men lurer likevel på dette med etnisitet og preferanser, og hvorfor det har blitt en greie. Er det slik at vestlige kvinner liker afrikanske menn pga stereotypien om at de er ganske velutstyrte? Hvis så, så klarer ikke jeg helt å tenke meg at det er tilstrekkelig nok grunn til at de etterhvert også gifter seg med dem og får (veldig pene) barn med dem. Og "Asian fetish" er det vel konsensus om at eksisterer, og jeg er nysgjerrig på hvorfor vestlige menn har tendens å dra til Thailand for å enten kjøpe prostituerte eller finne seg en kone derfra, og ikke drar til eksempelvis Colombia, eller Bulgaria, og gjør samme tingen der? (Joda, det kan sikkert forklares med en rekke faktorer, slik som synlig prostitusjon mm, men synlig prostitusjon kan vi jo til og med se her i norske gater på nattestid...) 

Noen som har noen tanker rundt dette? 

Anonymkode: f853e...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest making.a.mess

tenker at Colombia er mye dyrere reise. Bulgaria og østblokklandene har endel svindelhistorier på seg. Thaiene er veldig fleksible og arbeidsomme, deres religion tillater mye og opptar ikke særlig mye fokus og plass. De har også endel gammeldagse verdier som nesten er borte i dagens samfunn. Det er billig å reise dit. Men menn henter kvinner fra colombia og østeuropa også. Det er vel et vanskelig sjekkemarked og noen menn har klare preferanser på hvordan en kone bør være. Hvorfor kvinner liker menn fra afrika begriper jeg ikke. Dem om det. 

Alle har preferanser, både til væremåte og utseende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen damer som foretrekker afrikanske menn utenom min filipinske vennine. Selv er jeg gal etter vietnamesiske menn, som hvit og norsk kvinne. 

Anonymkode: 9714f...fa7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At norske kvinner liker arabiske og afrikanske menn tror jeg har mye med det eksotiske å gjøre.

 

Anonymkode: 7d12f...981

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majoriteten foretrekker en med samme etnisitet. 

Anonymkode: b2ec0...33b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de fleste norske kvinner foretrekker afrikanske på grunn av størrelsen på utstyret. Men heller at de foretrekker afrikanske og menn fra midt-østen fordi de er veldig frempå. Det er ikke noe spesielt for norske kvinner, alle kvinner liker menn med selvtilitt og som vet hva de vil ha. Særlig i Norge hvor kjernefamilien er i oppløsning og alle er overlatt til seg selv, vil slike menn selvsagt være attraktive for ensomme kvinner.

Jeg tror heller ikke norske menn foretrekker thailandske damer på grunn av etnisiteten, men heller at de er tilgjengelige. Pluss at thailandske damer på grunn av levestandarden er veldig frempå mot norske menn. Selv norske menn liker å bli begjært og faller lett for det.

Anonymkode: 93a80...9b4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ingen norske kvinner som foretrekker afrikanske menn. Har jeg aldri hørt om er en fascinasjon. Heller motsatt, at de ikke er å foretrekke. Skal det lages stereotyper om afrikanske menn, så er det latskap, kvinneundertrykkende, lite ambisiøse. 

Anonymkode: 93902...608

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollywood har forsket paa dette og gir folk det de vil ha. Det er derfor man sjelden ser en asiatisk mann i rollen som helten som ender opp med dama til slutt. Og hvis ingen asiatiske menn blir tildelt helterollen som kysser den vakre blondinen ved rulleteksten forsterkes stereotypen. Asiatiske menn anses ikke like pop som hvite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ingen venninner som ønsker afrikanske menn. Og de fleste av oss, velger ikke mann ut fra etnisitet, men ut fra hvem vi forelsker oss i. Jeg bryr meg ikke om hvilken hudfarge mannen jeg er sammen med har, men jeg er ikke religiøs og er en sterk selvstendig kvinne, så menn som er svært religiøse, eller ønsker seg en kvinne med gammeldagse verdier, de passer ikke meg.

Anonymkode: c49e0...1d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en del som går etter afrikanske menn og det er ikke uten grunn at once you go black you never go back har blitt et ordtak ;) Men det er jo mange av de som forelsker seg i mennesket bak penisen også og gifter seg og stifter familie. Afrikanere er veldig familieorienterte, har respekt for kvinner og barn, bra livssyn og er både kjærlige og flinke på kjøkkenet. 

 

 

Anonymkode: ed0b7...09d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har fortalt deg at vestlige kvinner foretrekker afrikanske menn? En litt sur, norsk mann? I realiteten - nei. De fleste norske kvinner foretrekker vestlige menn.

Som Commander skriver, er Hollywood en ganske god representasjon. Rachel McAdams med Ryan Gosling - dette er idealer som appellerer til den brede befolkning. 

Anonymkode: 9c6fd...82f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ingen preferanser når det gjelder etnisitet, men jeg har vært sammen med en asiatisk kvinne. Og det var ikke bare uproblematisk. Mange kvinner har åpenbart et syn på asiatiske kvinner og hvite menn, som er helt hinsides. Det var ikke måte på hvor mye dritt vi fikk høre. Stereotypene står sterkt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Commander said:

Hollywood har forsket paa dette og gir folk det de vil ha. Det er derfor man sjelden ser en asiatisk mann i rollen som helten som ender opp med dama til slutt. Og hvis ingen asiatiske menn blir tildelt helterollen som kysser den vakre blondinen ved rulleteksten forsterkes stereotypen. Asiatiske menn anses ikke like pop som hvite. 

...og derfor ser jeg på øst-asiatisk film og tv som en motvekt til dette, og anime i bøtter og spann. :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er norsk kvinne som synes vestafrikanske menn er veldig vakre. Jeg synes det er veldig tiltrekkende med så mørk hud, og synes prosenten pene menn fra disse landene er større enn norske. Ja, de har oftere større utstyr men det er ikke avgjørende for meg. Men jeg vil ikke ha sex med menn som ikke er omskåret, så de fleste norske er ikke noe for meg uansett.

Anonymkode: 49af6...726

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er norsk kvinne som synes vestafrikanske menn er veldig vakre. Jeg synes det er veldig tiltrekkende med så mørk hud, og synes prosenten pene menn fra disse landene er større enn norske. Ja, de har oftere større utstyr men det er ikke avgjørende for meg. Men jeg vil ikke ha sex med menn som ikke er omskåret, så de fleste norske er ikke noe for meg uansett.

Anonymkode: 49af6...726

Hvorfor ikke? Aldri hørt noen si det før.

Anonymkode: 89c93...e70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har ulik preferanser. Kan ikke si at alle kvinner eller alle menn... 

jeg er etnisk norsk kvinne, liker veldig godt rødhårete litt kraftige (ikke bare muskler men litt godt hold) menn, gjerne med skjegg. 

Han på bildet, kanskje litt smale øyne, men ellers 😍

IMG_5768.PNG

Anonymkode: 6ef09...76f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Sphere said:

Nå har jeg ingen preferanser når det gjelder etnisitet, men jeg har vært sammen med en asiatisk kvinne. Og det var ikke bare uproblematisk. Mange kvinner har åpenbart et syn på asiatiske kvinner og hvite menn, som er helt hinsides. Det var ikke måte på hvor mye dritt vi fikk høre. Stereotypene står sterkt. 

Jeg husker du skrev at du var sammen med en japansk kvinne. Var det familie og venner som ikke ville godta dere? Var det fremmede som sa stygge ting til dere? Hva eks kjæresten din tenkte om det? Spør av nysgjerrighet. Jeg selv er utlending (ikke asiatisk, men ikke vestlig heller) som har bodd i Norge i flere år, men holder avstand fra norske menn. Vil ikke bli stemplet som "importbrud" og har fått et inntrykk at man risikerer å bli behandlet som dritt :icon_frown:

Anonymkode: ce9ef...956

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Commander skrev:

Hollywood har forsket paa dette og gir folk det de vil ha. Det er derfor man sjelden ser en asiatisk mann i rollen som helten som ender opp med dama til slutt. Og hvis ingen asiatiske menn blir tildelt helterollen som kysser den vakre blondinen ved rulleteksten forsterkes stereotypen. Asiatiske menn anses ikke like pop som hvite. 

Dette er jo iferd med å snu. Ungjentene i dag er hekta på K-pop, J-pop osv. I tillegg har sør-østasiatiske "leads" alltid vært vanligere enn andre ikke-vest europeiske. Jackie Chan, Bruce Lee, Jet Lee osv. I dag er de alltid representert i storfilmer for å sikre at filmen blir godkjent for visning i Kina som er den desidert største kinonasjonen i verden. Vi vil se mye mer av Donnie Yen, Daniel Wu, Will Yun Lee osv.

 

Endret av Lurium
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en del som går etter afrikanske menn og det er ikke uten grunn at once you go black you never go back har blitt et ordtak ;) Men det er jo mange av de som forelsker seg i mennesket bak penisen også og gifter seg og stifter familie. Afrikanere er veldig familieorienterte, har respekt for kvinner og barn, bra livssyn og er både kjærlige og flinke på kjøkkenet. 

 

 

Anonymkode: ed0b7...09d

Særlig. Akkurat det inntrykket jeg også har... :rolleyes: 

Anonymkode: a795a...b69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Aldri hørt noen si det før.

Anonymkode: 89c93...e70

Vel, før hadde jeg ingen problemer med forhud. Men etter å ha prøvd flere uten, er det bare utrolig mye mer pent, renslig, luktfritt og enkelt å håndtere (også bokstavelig talt). Kan ta den i munnen etter en lang dag og en natt på byen uten problem. Dessuten tåler de mye mer. Det ser penere ut, og gjør selvfølgelig også da meg mer opphisset. 

Regner med å få pepper for dette, men det er nå engang mine preferanser etter å ha prøvd forskjellige ting, i motsetning til de som konsekvent holder seg til én etnisitet. 

Anonymkode: 49af6...726

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...