Gå til innhold

Avvise beilere som avviste deg når du var tykk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser ofte at mange kvinner som går ned i vekt opplever at flere av de som avviste dem når de var tykke kommer diltende og vil ha date nå som de endelig er blitt slanke.

Da lurer jeg på, hvor smart er det egentlig å si ja til en som så tydelig ikke syntes du var bra nok når du var tykk? Legger du på deg igjen vil han jo stikke?

Erfaringer?

Anonymkode: c9c3f...f9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sagt nei til en slik beiler.

Anonymkode: a2ad6...f55

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr jo bare et de finner deg mer attraktiv nå. Vær heller glad for det.

Jeg er selv mann. Jeg har opplevd å gå fra lubben til slank, og dermed ble noen jenter som ikke var interessert før, plutselig interessert. De sa det til og med. Det er vel ikke noe rart i det?

Anonymkode: f89b1...44f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Må vite at mannen min er der i både tykke og tynne tider. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr jo bare et de finner deg mer attraktiv nå. Vær heller glad for det.

Jeg er selv mann. Jeg har opplevd å gå fra lubben til slank, og dermed ble noen jenter som ikke var interessert før, plutselig interessert. De sa det til og med. Det er vel ikke noe rart i det?

Anonymkode: f89b1...44f

Og om du går opp i vekt igjen, hva skjer da tror du?

Anonymkode: c9c3f...f9b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og om du går opp i vekt igjen, hva skjer da tror du?

Anonymkode: c9c3f...f9b

Da finner hun meg ikke like attraktiv. Jeg vil gjerne jobbe for å se bra ut for min partner. Jeg forventer eksakt det samme tilbake.

Anonymkode: f89b1...44f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mariecurie skrev:

Nei. Må vite at mannen min er der i både tykke og tynne tider. 

Hvis damen eser ut etter 1-2 år, er det hello and goodbye fra meg altså.

Anonymkode: f89b1...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis damen eser ut etter 1-2 år, er det hello and goodbye fra meg altså.

Anonymkode: f89b1...44f

Djeeses. Du er dyp altså.

Ts.

Anonymkode: c9c3f...f9b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en realtiv lubbe ungdom og ikke spesielt interessant for det "kule" jentene. Begynte i forsvaret etter skolen og har jobbet der frem til 30. Mistet 15 kg fett, begynte med styrketrening og fikk definerte muskler og god kondisjon. Jentene som ikke tittet i min retning ble plutselig hyggelige.  Jeg beholder hun som ville ha meg dengangen og har holdt ut med meg i siden russetiden. De "fjonge" damene er fullstendig uinteressante....toget er har forlatt stasjonen.

BTW: fryder meg bittelitt over at du kule fotballgutta som dro disse "hotte" damene og giftet seg idag er lubne med sprikende dresskjorte

Anonymkode: 5222b...824

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Erfaringer?

Tilbudene står ikke akkurat i kø, for å si det sånn, så jeg har ikke råd til å avvise noen kvinner som vil ha meg, om jeg er interessert i de. Da kommer jeg i alle fall til å tilbringe resten av livet i ensomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 60kg selv og jeg tar de ikke tilbake. Det er flere som faktisk baner seg vei mellom venninnene mine for å hilse på venninna de aldri har hilst på før - tror de. Så da skal de håndhilse og blir sjokket over at de allerede vet hvem jeg er. Finner så mange jeg aldri har møtt før som gir meg oppmerksomhet nå som jeg mye heller velger fremfor de gamle. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha noen som kun vil ha deg for ditt utseende? Da satser du på dem. Forventer du litt mer av folk? Da avviser du dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Tilbudene står ikke akkurat i kø, for å si det sånn, så jeg har ikke råd til å avvise noen kvinner som vil ha meg, om jeg er interessert i de. Da kommer jeg i alle fall til å tilbringe resten av livet i ensomhet.

Du kommer hvertfall til å være ensom om du takker ja til noen som ikke ville ha deg som tykk...

Anonymkode: c9c3f...f9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Djeeses. Du er dyp altså.

Ts.

Anonymkode: c9c3f...f9b

La meg nyansere. Det er ikke gitt at jeg drar, men det kommer an på hele holdningen hennes til det.

Hvis hun går opp et par kilo, who cares. Hvis hun går opp i vekt pga barn, selvfølgelig forlater jeg henne ikke. 

Men hvis hun går fra å være sprek (slik hun var da jeg møtte henne) til å slutte å bry seg,  og bare anta at jeg vil være med henne uansett hvor lat hun blir, da er det en dealbreaker.

Anonymkode: f89b1...44f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg nyansere. Det er ikke gitt at jeg drar, men det kommer an på hele holdningen hennes til det.

Hvis hun går opp et par kilo, who cares. Hvis hun går opp i vekt pga barn, selvfølgelig forlater jeg henne ikke. 

Men hvis hun går fra å være sprek (slik hun var da jeg møtte henne) til å slutte å bry seg,  og bare anta at jeg vil være med henne uansett hvor lat hun blir, da er det en dealbreaker.

Anonymkode: f89b1...44f

Og hva hvis det blir umulig for henne å gå ned i vekt grunnet sykdom?

Ro ro til fiskeskjær.

Anonymkode: c9c3f...f9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kommer hvertfall til å være ensom om du takker ja til noen som ikke ville ha deg som tykk...

Mye mulig, men jeg vil heller ha litt erfaring enn ingen erfaring når det kommer til forhold, nærhet og sex. Jeg har prøvd det ene, og det er et mareritt, så da er jeg villig til å prøve noe annet, om muligheten noen gang skulle komme til syne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hva hvis det blir umulig for henne å gå ned i vekt grunnet sykdom?

Ro ro til fiskeskjær.

Anonymkode: c9c3f...f9b

Det er jo også noe annet. Som sagt, det kommer an på holdningen hennes. Ikke vær så bitter da, du spør jo.

Anonymkode: f89b1...44f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo også noe annet. Som sagt, det kommer an på holdningen hennes. Ikke vær så bitter da, du spør jo.

Anonymkode: f89b1...44f

Bitter?

Jeg er ikke bitter. Jeg løfter brynene høyt av dine holdninger. En tidligere lubben fyr som tydeligvis ikke har skjønt en dritt om hva som virkelig teller i livet.

Anonymkode: c9c3f...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bitter?

Jeg er ikke bitter. Jeg løfter brynene høyt av dine holdninger. En tidligere lubben fyr som tydeligvis ikke har skjønt en dritt om hva som virkelig teller i livet.

Anonymkode: c9c3f...f9b

Beklager, men nå lyser bitterheten din herfra til Island. Jeg har sagt hva jeg synes om saken og du fordømmer meg.

Anonymkode: f89b1...44f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...