Gå til innhold

Tykk blir slank?


Æogdu

Anbefalte innlegg

Noen liker tynne damer, noen liker tykke. Noen liker slanke og noen liker lubne. Mange menn liker forskjellige kropper, og noen foretrekker bare en type kropp. Sånn er det bare. Dessuten når det gjelder forhold og nære relasjoner, så har vekt fryktelig lite å si.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt tar man ikke eget liv seriøst om man synes det er helt ok å risikere hjerteinfarkt innen man er 45 fordi man er glad i burger og kronisk overspising. 

Sykdommer relatert til livsstil forårsaker mellom 70 og 80 prosent av norske dødsfall.
I Norge skyldes nesten fire av fem dødsfall hjerte- og karsykdommer og kreft, som stort sett kan relateres til livsstil, skriver Vårt Land.

Årlig dør 36 millioner på verdensbasis på grunn av dårlige livsstilsvaner og usunt kosthold. En av fire av disse rekker ikke å fylle 60 år, viser tall fra Verdens helseorganisasjon (WHO).

https://forskning.no/content/flest-dor-av-livsstilssykdommer

Anonymkode: 0a574...c0b

Overvekt og spisevaner er mer kompleks. Er nok derfor så mange sliter med overvekt. (Tynne mennesker kan og ha skadelig prosent med kroppsfett). 

Hadde det vært lett å slanke seg og ha god fysisk helse hadde alle hatt det. 

Livet er vanskelig og alle har sine måter takle det på. Å si at de ikke tar sitt eget liv seriøst er rett å slett respektløst ovenfor en gruppe i samfunnet som allerede sliter. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nedover. Gått ned ett kg til 😄👏 totalt 4 kg nå 💪 fra 103 til 99! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 10.26, AnonymBruker skrev:

Jeg har planer om det samme. Skal gå ned litt over 20 kg, så skal jeg starte å date igjen. Men jeg har datet som normalvektig og, og synes det er litt skremmende hvor mange menn som ville på date da, og ville ha en date nummer 2 osv. I forhold til nå som jeg er tykk.

Anonymkode: 23e64...d24

Det er vel en annen faktor inne i bildet også; alder. Og kanskje også livssituasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Æogdu skrev:

Det går nedover. Gått ned ett kg til 😄👏 totalt 4 kg nå 💪 fra 103 til 99! 

Herlig! Må føles godt å være under 100 :hoppe: 

Anonymkode: e5da4...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig! Må føles godt å være under 100 :hoppe: 

Anonymkode: e5da4...f4e

Ja! Det er så gøy 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med planene dine. Dette klarer du. Syntes det er godt gjort at du tar tak i livet ditt og gjør endringer for å nå målene dine. Respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier også på deg, kjør på!! Er i samme prosess selv, har latt meg selv forfalle helt. Prøver å snu på det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei 😊 en liten oppdatering i min vektnedgang: 

Har gått ned 8 kg 😁 er nå 95kg. Har klart meg fint med kostholdet og unnet meg å leve også. Jeg har ikke bare gått å tenkt på kilo og kalorier. Det er livsstilen man må endre i hverdagen som gjelder. 

Så blir det litt gøy å se da, om vekt og menn har noe å si... foreløbig er jeg fortsatt stor, så har ikke det store draget 😊 Det som skjer nå på datene er at mennene synes jeg er søt og hyggelig,men havner lissom i venninne gruppa. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...