Gå til innhold

En natteravn skadd etter flere ungdommer kastet stein


Stina234

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlighet dette er jo helt sinnsykt! Tror nesten ikke det jeg leser.

"Ungdommene liker ikke hunder og blir provoserte at dette." Jeg lurer virkelig på hvorfor. Haram er vel et nøkkelord. 

Snakk om å bortforklare og rettferdiggjøre grov vold som resultat av massive integreringsvansker. Dette er kjempeskremmende. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal mohsan raja som vant årets osloborger pris gå inn som nattevakt i groruddalen. Han er jo tidligere dømt for å ha ranet xxl på Alnabru for over 20 våpen, samt narkotika og voldsdommer. Veldig bra forbilde for disse ungdommene som allerede er på vei samme vei som han gikk. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har før sagt, at politiet en dag vil miste kontroll i bydeler. Etterhvert som bydeler blir stadig mer "gettoisert", så vil etniske nordmenn flytte ut, og flere innvandrere flytte inn. Når det blir store ansamlinger av deres egne, så vil de nye landsmenn ikke føle at dem trenger å integreres, og det dannes steder hvor dem blir blant sine egne, og går tilbake til sine vanlige kultur og gjøremål.

Det utvikler så til en stat i staten, hvor det er oss etniske nordmenn som blir inntrengere og "de fremmede". Da utvikler det seg til konflikter med politi, brannvesen og etniske gjennværende i disse områdene.

Jeg har også sagt at jeg ikke vil bli overrasket om muslimske ledere i Oslo, eller at muslimske politikere vil kome med forslag, og overbevise om at de eneste som kan få skikk på ungdommen på østkanten, er deres eget folk, med den muslimske tro.

Dette kan bli en farlig utvikling, hvor politikere nærmest selger ut østkanten til muslimske ledere, og hvor muslimer blir dem som holder kontroll på østkanten og får skikk på ungdommen. Dette er en farlig utvikling, da vi kan ende opp med en egen muslimsk politi på østkanten, hvor deres egne lover gjelder. Dette kan bli begynnelsen på shariastyrte områder.

At Mohsan Raja skal starte opp en egen gruppe for å patruljere på østkanten, er et tegn på det jeg sier. Når vi får se hvor bra det går for hans gruppe å patruljere der, og at det blir fredeligere på østkanten grunnet muslimsk patruljering i disse bydelene, så vil selvfølgelig politikerne notere dette, og gjerne la mer ansvar tilfalle muslimske ledere, både politisk og samfunnsmessig.

Jeg tror politikere vil gå med på mye, bare for å gi et inntrykk av at dem har kontroll, og at løsninger har blitt iverksatt, og derfor tror jeg at slike muslimske paruljeringer vil gi et inntrykk overfor politikerne, at dette var det som trengtes. En kortsiktig og lite gjennomtenkt løsning er ikke alltid det beste, og resultat er at dem heller mister mer kontroll, enn å gjennvinne kontroll.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene må også miste foreldreretten til evig tid, og alle deres barn burde blitt tatt ifra dem. Det er noen galt når foreldrene ikke bryr seg, og lar disse ungene reke rundt og forsurer miljøet.

Endret av TrekStar
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, I Grosny said:

Straffeloven bør justeres. Fengsel er ikke bra, det er jo bare en forbryterutdannelsesinstitusjon. Skikkelige bøter. La steinkasterne eller deres foreldre punge ut med 100 000 kroner hver. Har de ikke penger så får de selge BMW`n 

De har lært hvordan de skal unngå slikt for mange år siden. BMWene er leid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70

Det er ikke spekulasjoner at dette er orgainisert kriminalitet. Politiet sier at gjengene er organiserte og de har bakmenn, og det er kriminelt å kaste stein i hodet på folk så de blir skadet og må på sykehus, så da er det organisert kriminalitet. Tilfeldige, uorganiserte ungdomsgjenger har ikke bakmenn.

"Omfanget har ikke økt så voldsomt, men de som er kriminelle er blitt enda mer kriminelle. Så har det også vært en rekruttering til organiserte miljøer, sier Sjøvold."
https://www.aftenposten.no/osloby/i/3jglMA/-Oslo-politiet-om-okt-ungdomskriminalitet--Vi-vet-ikke-hva-som-skjedde

Politiinspektør Einar Aas mener at nedleggelsen av avdelingen for organisert kriminalitet i Oslo er noe av grunnen til denne eksplosjonen av vold som har skjedd de siste to årene:

"Han er enig i Bøhlers betoning av viktigheten av å ta nettopp bakmennene."
https://www.politiforum.no/artikler/advarte-mot-a-fragmentere-gjengsatsingen/436044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...