Gå til innhold

Kongelig bryllup i England

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Antoinette said:

Harry og Megan ser genuint lykkelige ut. Det fikk også min mann og jeg høre etter vårt bryllup og for oss betød det MYE mer enn komplimenter for kjolen min, festen, maten etc. 

Og kjolen til Meghan er nydelig, vi får nok mer detaljert info om broderier, symbolikkbruk etc. senere. 

Tiden har heldigvis løpt fra bryllup av typen Charles og Diana hadde.  

Anonymkode: 8cab6...025

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Antoinette skrev:

Harry og Megan ser genuint lykkelige ut. Det fikk også min mann og jeg høre etter vårt bryllup og for oss betød det MYE mer enn komplimenter for kjolen min, festen, maten etc. 

Og kjolen til Meghan er nydelig, vi får nok mer detaljert info om broderier, symbolikkbruk etc. senere. 

Det fikk jeg og min mann også høre, samtidig som jeg høstet komplimenter for kjolen. For oss som brukte 25 000 på kjole, var det også viktig ;)

Synes kjolen hennes var fryktelig kjedelig. Synd, for dama i seg selv er jo nydelig 

Anonymkode: 1287c...960

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiden har heldigvis løpt fra bryllup av typen Charles og Diana hadde.  

Anonymkode: 8cab6...025

Ja heldigvis. Når jeg ser de bildene synes jeg det bare er stivt, pompøst og når man kjenner bakgrunnen og alt men da ikke visste..... det er jo et ekteskap som aldri burde vært inngått. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det fikk jeg og min mann også høre, samtidig som jeg høstet komplimenter for kjolen. For oss som brukte 25 000 på kjole, var det også viktig ;)

Synes kjolen hennes var fryktelig kjedelig. Synd, for dama i seg selv er jo nydelig 

Anonymkode: 1287c...960

Er enig med deg angående brudekjolen. Den var kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet

Skammelig at Meghan som amerikaner sang "God save the Queen". 

Anonymkode: 96e4e...8d3

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Antoinette said:

Ja heldigvis. Når jeg ser de bildene synes jeg det bare er stivt, pompøst og når man kjenner bakgrunnen og alt men da ikke visste..... det er jo et ekteskap som aldri burde vært inngått. 

Herre for et svar på noe som burde vært tidenes letteste spørsmål. 

Edit: Det er fra forlovelsesintervjuet. 

Endret av godjenten
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skammelig at Meghan som amerikaner sang "God save the Queen". 

Jaha? Vennligst utdyp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får man se mer av festen? 

Anonymkode: 614a0...116

Skrevet
2 minutter siden, godjenten skrev:

Herre for et svar på noe som burde vært tidenes letteste spørsmål. 

Å herremin hatt 😬🤣

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Silkebris skrev:

Jaha? Vennligst utdyp.

Hun er en amerikansk statsborger. Trenger vel ikke si noe mer en det.

Skrevet
1 minutt siden, Silkebris said:

Å herremin hatt 😬🤣

Ja, og det var fra forlovelsesintervjuet. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun er en amerikansk statsborger. Trenger vel ikke si noe mer en det.

Skrevet
Akkurat nå, godjenten skrev:

Jeg dør av pinsomhet 😂

Skrevet

Elsker at kjolen er enkel, klassisk og tekkelig. Men, synes den ser litt for stor/vid ut til henne. Håret synes jeg var mest krise, greit at de ville ha en enkel frisyre, men dersom håret er satt opp slik at det er fare for at litt hår løsner så burde håret vært lett krøllet/bølget. Hadde ikke gjort noe med en litt mer romantisk frisyre til en så enkel kjole. Brudebuketten var også i overkant konservativ/kjedelig til en såkalt moderne brud. Synes diademet og sløret var nydelig. 

Gjest supernova_87
Skrevet
Akkurat nå, godjenten skrev:

Jeg så på deler av en dokumentar i går og da var det fra bryllupstalen hans til Diana, og det er jo helt grovt nedverdigende det han sier. Han var sjalu på henne fordi folket likte henne bedre enn ham, og latterliggjorde henne for å være en folkevenn, og sa han helst skulle hatt to hustruer sånn at han kunne gå i midten og regissere det hele, og alt dette mens Diana sikkert allerede visste at han hadde en på si. 

Skrevet (endret)

Enig med de som sier at kjolen var fryktelig kjedelig, jeg forventet hvertfall langt mer når det er et bryllup av et så stort kaliber. Denne kjolen går nok ikke inn som en av de flotteste opp i gjennom årene, nei. Diademet synes jeg heller ikke var all verden, det ble litt for kjedelig, selv om det ikke var stygt. Håret til Meghan var fint, og hun er jo vakker uansett.

Synes det var litt skuffende da Harry ikke hadde på seg den røde uniformen sin,  den er så utrolig mye finere enn den svarte. 

Det ble for mye for meg med den presten, men gospelen syntes jeg funket overraskende bra i en slik setting. Ellers synes jeg kombinasjonen av fargene på antrekket til dronningen var fæle. Kate så som vanlig veldig bra ut.

Brudeparet så veldig lykkelige ut, noe som var flott å se. :)

Endret av Leinica
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKET presten jeg! For en fantastisk fyr, og så utradisjonelt med en slik tale i et britisk kongelig bryllup :D Flere av gjestene smilte jo, jeg er sikker på at denne talen blir snakket om. Godt å få livet opp et ellers stivt bryllup. Morsomste kongelige bryllupet jeg har sett! 

Anonymkode: c37ab...a7f

• Liker 7
Skrevet (endret)
3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Blir veldig mange år til neste kongelige bryllup nå.

Se nedenfor i svaret her. Skjer visst noe i oktober.

3 timer siden, Rumle skrev:

Jeg er klar for bryllup! 

Hurra for Rumlen - hvem er den heldig! :laugh: 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overraskende normale hatter på Beatrice og Eugenie. Anonymkode: 3f004...e97

Jeg tror at en av disse skal gifte seg i oktober, såvidt jeg hørte fra tv-opplysningene.

25 minutter siden, Antoinette skrev:

...men hadde det ikke vært det, ville vi ikke ha sett på bryllup i dag heller. ;) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere som la merke til at de militæret var veldig dårlig til å marsjere i takt? 

Anonymkode: acb46...26f

Skrevet
4 minutter siden, Leinica said:

Synes det var litt skuffende da Harry ikke hadde på seg den røde uniformen sin,  den er så utrolig mye finere enn den svarte. 

Er det ikke William som har brukt den røde uniformen?  Og noen som vet hvorfor han ikke brukte den uniformen i dette bryllupet? Er det for å matche Harry, eller er det andre årsaker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...