Gå til innhold

Finnes det menn dere ser på som bare sexmateriale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dem bra nok for sex, men ikke forhold? 

Menn setter jo damer i slike kategorier hele tiden, gjør dere jenter det også?

Anonymkode: 000a8...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, helt klart.  Er i midten av 30-åra, og ser ofte yngre nammenam jeg kunne tenkt meg å lekt litt med ja.

Anonymkode: 46a12...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en jeg bare hadde sex med (er selv godt voksen kvinne)
Han og jeg hadde aldri fungert i et forhold av både praktiske årsaker og at han ikke har så orden på livet sitt som jeg skulle ønske. Dårlig impulskontroll som går utover flere områder av hans liv. Snill, morsom, intelligent til de grader og vi ble jo glad i hverandre, men stadfestet at vi kun ønsker sex. Når det ble ryddet ut av veien, løsnet mye og vi hadde bedre sex enn noen gang! Involverte flere i leken, oppfylt flere av fantasiene vi hadde osv...

Så det er mulig :) Klart, jeg er glad i ham, men mest sånn ''kjennerdegogdtglad''. Ikke mer enn det.

Anonymkode: e1eb1...be2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist

Absolutt. Det er menn jeg kan ha dødsbra kjemi med, både personlig og seksuelt, men som er uaktuell som kjæreste på grunn av livsstil eller fremtidsplaner. Jeg går ikke inn i et forhold der jeg håper han kommer til å forandre seg, så da blir det bare eventuelt sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Det er noen menn jeg har  holdt på med som jeg med tiden finner ut at ikke er kjærestemateriale, men som jeg har drit bra sex med. Så da ser jeg de bare som sexmateriale i stedet.
Samme hvis en kjekk gutt har rykte på seg å ha stor pikk, men er også kjent for å være player. Da avskriver jeg han som kjærestemateriale men tenker at jeg lett kan knulle han om jeg får sjansen ;)

Anonymkode: 64fc9...a82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å ha så veldig god sex med en mann jeg ikke har følelser for. Så mitt svar er nei. Har sex med folk jeg ikke har følelser for, men det er bare i fylla 🙈 og det er ikke noe spesielt god sex. Men når det er føelser inni bildet er det jo bare helt magisk! 

Anonymkode: cf76a...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, helt klart.  Er i midten av 30-åra, og ser ofte yngre nammenam jeg kunne tenkt meg å lekt litt med ja.

Anonymkode: 46a12...8f1

:spy:

Anonymkode: fee17...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dem bra nok for sex, men ikke forhold? 

Menn setter jo damer i slike kategorier hele tiden, gjør dere jenter det også?

Anonymkode: 000a8...a1b

Ja. Masse menn som er god nok for sex men ikke mer.

ofte typiske «fuckboys», som selv tenker de bare bruker damer. 

Kjennetegn;

1.) ofte relativt pen å se på.

2.) sjarmerende men mangler dybde.

3.) hatt mange sporadiske forhold men aldri noe seriøst.

4.) ikke særlig fokusert eller motivert overfor noe som helst (hverken utdanning/jobb) 

5.) typisk «easy come, easy go» attitude.

6.) klarer ikke henge med i samtaler av mer alvorlig eller intellektuell karakter. 

7.) tror selv de er litt mer attrativ på datingmarkedet enn hva de egentlig er, så kan lett dumpes uten at de får noen permanente sår. 

Anonymkode: 71ff3...038

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sex utenfor forhold, så en mann er kun i kategoriene forholdsmateriale eller ikke. 

Anonymkode: 6fe8b...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...