Gå til innhold

Peneste personen du har sett.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Cillian Murphy 

Anonymkode: dce8c...f2d

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chad Michael Murray

Channing Tatum

Anonymkode: 59d7f...765

Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 time siden):

Ingen mann har slått lufta ut av meg. Men syns helt vanlige menn slik som Otto fra sinnasnekkeren er en kjekk mann. 

Enig! 😊 Otto er en kjekk mann.

I tillegg synes jeg jo Jon Almaas er ganske behagelig å se på. Men det er ingen person som har slått pusten utav meg, fordi de er så vakre... 😄

Og så synes jeg jo selvfølgelig at samboeren min er ganske så behagelig å se på, selv etter 9 år sammen 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

De vakreste er en moden Angelina Jolie og en ung Keanu Reeves. Kun for utseendet - ikke skuespillertalent 😊

Anonymkode: e939b...4f1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2018 den 20.16):

De peneste jeg har sett (spesielt menn) er kjendiser. Syns generelt det finnes mange flere fine jenter enn gutter, og jeg er en heterofil jente. Det nesten aldri kjekke gutter. Alle jeg har hatt følelser for, har jeg falt for etterhvert pga personligheten deres.

Anonymkode: d3742...9ba

Siden du legger så mye merke til fine jenter så er du kanskje veldig besatt av å sammenligne deg med andre jenter? Jenter bruker mye sminke og styler seg. Hadde menn brukt like mye tid på dette som kvinner så hadde menn sett mye bedre ut i snitt da de fra naturens side har penere hud uten sminke. 

Menn bruker rett og slett tiden på andre ting enn å stå forran speilet hele dagen. 

Anonymkode: 091aa...752

• Liker 1
Skrevet

De peneste damene er de man ser når man rusler opp Karl Johan. Kjendisene er veldig oppskrytte..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Da jeg var liten, sånn fem-seks år tenkte jeg det var så fint med brede kjever, firkantet ansiktsform med buede øyene, trukket utover. Så flyttet vi til et sted der det bare var sånne. Det er det rareste jeg har opplevd. Nå liker jeg alle type ansiktsformer, det er virkelig uttrykket til personene som er det sentrale. Når folk blir for pene blir jeg ofte sånn at jeg venter på noe mer, men det kommer jo sjeldent noe mer, menn som er pene er ofte ikke kjekke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror det må være Rachel Weisz, faktisk. 

Anonymkode: 6cb6e...8ad

Åh, er så enig! Jeg er kvinne og hetero, men fy flate for en vakker dame! 10/10. hun fikk jeg absolutt til å lure på om jeg var bittelitt bifil 😂 samme med Brendan frasier, de to i mumien er bare 🥵🤤

Anonymkode: 317e9...1f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åh, er så enig! Jeg er kvinne og hetero, men fy flate for en vakker dame! 10/10. hun fikk jeg absolutt til å lure på om jeg var bittelitt bifil 😂 samme med Brendan frasier, de to i mumien er bare 🥵🤤

Anonymkode: 317e9...1f7

Er ikke normalt å bli så betatt av andre damer med mindre man er litt bifil😅

Skrevet (endret)
Hoia skrev (8 timer siden):

Da jeg var liten, sånn fem-seks år tenkte jeg det var så fint med brede kjever, firkantet ansiktsform med buede øyene, trukket utover. Så flyttet vi til et sted der det bare var sånne. Det er det rareste jeg har opplevd. Nå liker jeg alle type ansiktsformer, det er virkelig uttrykket til personene som er det sentrale. Når folk blir for pene blir jeg ofte sånn at jeg venter på noe mer, men det kommer jo sjeldent noe mer, menn som er pene er ofte ikke kjekke.

Av den grunn så har jeg jo alltid tenkt at Brad Pitt er kjekk, men jeg driter i kjendiser. Jeg var helt sikker på at jeg så han på Bekkestua, kjøre en rød bil, for to-tre år siden, like ved Jehovas Vitner der, men jeg må ha blingsa helt, sikkert bare noen som lignet. Jeg bryr meg ikke om kjendiser. Hvem drar til Bekkestua på tur.

Endret av Hoia
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De peneste damene er de man ser når man rusler opp Karl Johan. Kjendisene er veldig oppskrytte..

Rusle opp den stappfulle gata der? Mulig jeg så den på en dårlig dag, men mer som ser bakhodet av mens du presser deg frem 😅

Det er mange pene damer i Oslo. Men syns mange kjendiser er pene også, også kvinner i resten av landet. 

Anonymkode: 52ea1...7d4

Skrevet

Skjønnhet eller kjekkhet kommer innenifra 👌.

En mann som er etter min smak kaller jeg gjerne for en kar...

Det var en gill kar 😉

• Liker 1
Skrevet

Av kvinner: Doutzen Kroes

21A362FF-993B-4FC6-B0C4-A87706E253CC.thumb.jpeg.617ec64dfdee1cb03c98242a59ad7c22.jpeg

Av menn: Jon-Erik Hexum

B0FD3A83-C712-4E50-8D14-BC59010414B6.thumb.jpeg.cc83b6aeb6a9c0919c9fd9f3185ea654.jpeg

Anonymkode: 878ef...d82

Skrevet

Aylar og Tooji. 

Anonymkode: 098ae...bc8

Skrevet

Margot Robbie.

Anonymkode: 29db7...9e4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Rusle opp den stappfulle gata der? Mulig jeg så den på en dårlig dag, men mer som ser bakhodet av mens du presser deg frem 😅

Det er mange pene damer i Oslo. Men syns mange kjendiser er pene også, også kvinner i resten av landet. 

Anonymkode: 52ea1...7d4

Kjendiser blir pene fordi vi sitter og forguder de i filmer, serier, reality og fordi media hyller de. Hadde nordmenn flest brukt like mye tid på å skape seg egen velstand som de brukte på å se serier og filmer og drømme seg bort, så hadde det vært mange millionærer i Norge. 

Var jo sånn Paris Hilton, Kardashian osv ble skapt. Fordi folk bruker tiden på å klikke på alt de legger ut og lar seg påvirke og blir enda mere hjernevasket. 

Objektivt sett så syns jeg kjendiser er oppskrytt. Det beste er helt normale mennesker med normale liv. 

• Liker 1
Skrevet

Elvis. Jeg kan sitte og se på videoer av han i timesvis. Jeg kan ikke komme på noen jeg har sett som kan måle seg med Elvis sitt utseende og utstråling. 

Anonymkode: 9db9c...4f3

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Det må være hun Mor Theresa❤️ eller han Oskar Schindler💙

• Hjerte 2
Skrevet

Eksen min og Harald Rønneberg 😍

Anonymkode: d48e3...af2

Skrevet

Sam Heughan 🥰 

Anonymkode: bc7f3...c0d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...