Gå til innhold

Peneste personen du har sett.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er den peneste personen du har sett en i din omgangskrets eller en Hollywoodkjendis/modell?

Tror den peneste kvinnen jeg har sett er en dame på jobben. Hun har riktignok tatt noen modelloppdrag, men hun er ikke en kjent modell eller en som har levd som modell på fulltid. 

Anonymkode: ae0a6...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De peneste jeg har sett (spesielt menn) er kjendiser. Syns generelt det finnes mange flere fine jenter enn gutter, og jeg er en heterofil jente. Det nesten aldri kjekke gutter. Alle jeg har hatt følelser for, har jeg falt for etterhvert pga personligheten deres.

Anonymkode: d3742...9ba

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peneste dame er nok megan fox før alle operasjonene. 

Peneste mann er Justin timberlake. 

Anonymkode: 91891...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Ei iransk dame som søkte jobb hos oss for et par år siden. Jeg innkalte henne på intervju, hun var dessverre (eller heldigvis? ) ikke kvalifisert! :fnise:

Har alltid vært ekstremt fascinert av iranske damer (de vakre er virkelig vakre) noe som er rart med tanke på at jeg er gift med en klassisk høy, norsk, blond , pen dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peneste mennesket jeg har sett var en fast kunde fra tiden jeg jobbet i butikk. Skulle ønske jeg fant han på facebook eller noe bare for å se ham igjen :fnise:  Det hjalp jo også at han hadde tidenes mest smittsomme smil og humør, og en uendelig trivelig utstråling. Han jobbet for et asfalterings firma oppe i nord, så har prøvd å finne han via det(stalker much?), men det har vært resultatløst:P

Anonymkode: cd8e6...d86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Miranda Kerr

Anonymkode: 2bf74...536

Enig-hun må være det nydeligste på jord:)

Anonymkode: 56c2c...a1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder å være pen tenker jeg først og fremst på ansikt, så jeg hadde gitt et annet svar dersom du spurte etter «hotteste» eller mest sexy.

Den vakreste jenta jeg har sett må nok være Taylor Marie Hill. På sitt beste har hennes skjønnhet en hypnotisk kraft på meg. Jeg ser på henne som den fødte beauty/fashion-modell :rodmer:

c1e5e9865944324.jpg f6eeb1865944504.jpg 07af59865944574.jpg df8baf865944824.jpg 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at mitt svar passer under seksualitet, for dette er mer "herregud, hadde jeg bare sett sånn ut" snarere enn attraksjon. 

Shannyn Sossamon. 

Spilte i blant annet Star Trek Into Darkness og The Knights Tale mot den peneste mannen jeg har sett - Heath Ledger. Peneste (nei, egentlig ikke peneste, men kjekkeste) levende mann må være Jason Momoa. 

Men Shannyn er utrolig vakker. 

original.jpg

Anonymkode: 888f5...cfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry styles garantert 

Anonymkode: 9c245...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scarlett Johansson og Gal Gadot

IMG_8185.thumb.JPG.9cbcc8ba9f06c993c58671694b06da72.JPGIMG_8187.thumb.JPG.00e6e15259dfc81b0781ba154154a96d.JPGIMG_8188.JPG.2f1f0a8adea2e92993ebaf58a5309628.JPGIMG_8195.thumb.PNG.cd8723908e7970253b1de1ed37f65740.PNGIMG_8184.thumb.JPG.fc7b2670d558270d6b194a712dd168a1.JPG

Anonymkode: 758b6...d7d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

Gal Gadot er himmelsk vakker synes jeg. Elnaz Shakerdoost er også nydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jason Mamoa i sine baywatch dager :ninuskapus:

Peneste kvinne må være hun Amalie (?) som var med på kjendis Farmen , hun blonde med blå klare øyne som fikk modelloppdrag i etterkant (hun kom til finalen i farmen tror jeg?). Utrolig vakker og slår Megan Fox og alle de der ned i støvlene.

Anonymkode: 8917b...88b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- er mannen min. 

Husker jeg fantaserte om å få barn med ham.

idag har vi to nydelige småtroll, like vakker som sin far 💕

Anonymkode: 9de9f...64d

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Peneste kvinne må være hun Amalie (?) som var med på kjendis Farmen , hun blonde med blå klare øyne som fikk modelloppdrag i etterkant (hun kom til finalen i farmen tror jeg?). Utrolig vakker og slår Megan Fox og alle de der ned i støvlene.

Anonymkode: 8917b...88b

Hun heter Amalie Snøløs, og får jo også litt oppmerksomhet for å være Khaleesi-lookalike (GoT).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peneste mannen jeg har sett er eksen min 😖

Anonymkode: d40bc...68a

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...