Gå til innhold

Er dere damer redde for MGTOW?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg ikke helt MGTOW akkurat. Men forvandlingen til min ekskone ga meg en ordentlig oppvekker. Sånn jeg ser det gjør den politisk korrekte feminismen det lite fristende å date norske kvinner i 2018.

Anonymkode: a978a...7a7


Hvorfor det? Om det å være feminist er dealbreaker for deg så beviser du jo bare nettopp at du er kvinnehater (og heller ikke ønsker undertrykte menn flere rettigheter og respekt)
Feminisme handler ikke om klippe håret kort og la håret på leggene gro som du sier.  Fulgt dårlig med på skolen eller? Lite med almennkunnskap på deg ihverfall.. :rolleyes::sarkasme:

Anonymkode: b6681...14c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Hvorfor det? Om det å være feminist er dealbreaker for deg så beviser du jo bare nettopp at du er kvinnehater (og heller ikke ønsker undertrykte menn flere rettigheter og respekt)
Feminisme handler ikke om klippe håret kort og la håret på leggene gro som du sier.  Fulgt dårlig med på skolen eller? Lite med almennkunnskap på deg ihverfall.. :rolleyes::sarkasme:

Anonymkode: b6681...14c

Jeg hater ikke kvinner i det hele tatt. Og jeg kunne også kalt meg selv en feminist hvis vi kun snakker om likestilling, lik lønn og like muligheter. Men man spiller dum hvis man ikke klarer å anerkjenne bevegelsen som har gått langt forbi dette. Skolen? Jeg har lært dyptgående hva disse tingene handler om. Min ekskone ble radikalisert av ekstrem feminisme. Når jeg snakker om å klippe håret kort, så er det kun en parodi på den galskapen som skjedde med vår familie. For de som vil, så kan dere gjøre narr av min historie så mye dere vil. Men jeg og mine barn ler ikke. Jeg sier ikke at det jeg har opplevd er en normen for disse tingene. Det finnes åpenbart krefter i disse ideologene som minner om en religiøs kult. Den delen opplevde jeg personlig. Og vi snakker ikke om likestilling og lik lønn her. Det er et slags dyptgående konspiratorisk verdenssyn der hvite heterofile menn har skylden for omtrent alle problemene i verden. Det minner faktisk nesten om det Hitler anklaget jødene for under 2 verdenskrig. Jeg var en moderat normal sentrumpolitisk person før noe av dette skjedde. Vasket opp, byttet dekkene på bilen og måket om vinteren. 

MGTOW er litt teit. Jeg er enig i det. Og som jeg har sagt, jeg identifiserer meg ikke som det. Samtidig så lever jeg nå helt ut MGTOW. Jeg har mange jentevenner. Har ingen problemer med å skaffe meg en partner, hvis jeg ville. Men det å STEMPLE menn som går MGTOW som kvinnehatere er så utrolig ignorant og uinformert. Er alltid de som skriker og klager høyest som blir hørt. Vi er tusenvis av helt normale, utdannede og oppegående mennesker som velger å bare være oss selv og leve som vi vil.

Anonymkode: a978a...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de gifter seg med enhjørninger, biler og trær tenker jeg at det er fint de går sin egen vei og ikke er utro mot kona med tilsvarende :fnise: ellers får folk være folk for min del.. Hver sin lyst og alt det der.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overhodet ikke redd "menn som går sin egen vei". Syns det høres bare sunt ut å ikke henge seg opp i a4-livet. Men jeg er redd menn som hater kvinner og føler for å drepe de for de ikke får pult.

Anonymkode: 7771a...4d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man utgangspunkt i den driten en del av dem spyr ut, vil det nok ikke være noe savn akkurat. Men i Japan har det faktisk blitt et problem. Mange menn har valgt å leve uten kvinner. Det handler ikke om kvinnehat, men bare det at de ikke trenger noen, og vil styre egne liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Sphere skrev:

Tar man utgangspunkt i den driten en del av dem spyr ut, vil det nok ikke være noe savn akkurat. Men i Japan har det faktisk blitt et problem. Mange menn har valgt å leve uten kvinner. Det handler ikke om kvinnehat, men bare det at de ikke trenger noen, og vil styre egne liv. 

I japan har vel så mange kvinner å være single, begge kjønn velger karriere og frihet. 

Anonymkode: 0db8e...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I japan har vel så mange kvinner å være single, begge kjønn velger karriere og frihet. 

Anonymkode: 0db8e...8d1

Det blir jo naturlig slik, når mannen trekker seg helt ut fra datingmarkedet. Da blir det mange kvinner som egentlig ønsker familie, som aldri vil få barn. Fødselstallene stuper. En del handler jo også om svak likestilling i arbeidsmarkedet, der man mener at familie og jobb ikke er spesielt forenelige. Det er visstnok langt flere kvinner som sliter med denne bevegelsen enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...