Gå til innhold

Er dere damer redde for MGTOW?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

MGTOW= Men going their own way. Menn som ikke vil ha noe med damer å gjøre. 

Hva synes dere damer om dette? 

https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.reddit.com/r/MGTOW/&ved=2ahUKEwjprLCo-I7bAhWGiywKHRmeC44QFjAAegQIBhAD&usg=AOvVaw1_DiIGQd6YDj2UWhLolQfx

Anonymkode: c23d4...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jævlig rart hvis de ikke er skeive. Og det høres ut som en jævla relgiøs greie. Fuck that! 

Anonymkode: f78e9...3e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd?

Overhodet ikke. Menn som velger å gå sine veier finnes det sikkert like mange av som oss kvinner. Hva er det å være redd for? Linken du viser til er full av bitre innbitte tråder, av folk som ikke har annet fore enn å klage.

En mann som går sin vei uten en kvinne er et individ som har gjort et valg. Full respekt for det, men selvsagt ikke en jeg hadde valgt å gå for. Mitt valg.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som med alt annet så har det for meg mye å si hvor ekstreme de er.

Å ikke ville ha noe med oss kvinner å gjøre er helt okei, det er også veldig bra at menn kjemper for sine egne rettigheter. Jeg tåler også at folk samler seg på sånne grupper som det der for å prate litt dritt og få ut frustrasjon.

Har forsåvidt snakket med noen som definerer seg som MGTOW, veldig light-versjon kanskje. Hans mål var egentlig bare å bedre menns rettigheter, og jeg opplevde han som en hyggelig fyr.

Men hvis det går over i sterkt hat, trusler og vold så blir det selvfølgelig skremmende.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være den mest stakkarslige gruppen menn som noen gang har eksistert. De vil dø ut av seg selv og med tiden bli en artig liten del av pensum i samfunnsfag, og fremtidige generasjoner menn vil humre og klø seg i hodet og lure på hva i alle dager de holdt på med. Ikke mye å være redd for. 

Anonymkode: ffc59...f55

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MGTOW er helt ok så lenge mennene bare enten holder seg single eller blir homofile. Og dersom de allikevel vil ha sex med kvinner (litt forvirrende, men har inntrykk av at en del av dem gjerne vil ha sex men ikke et forhold); at de informerer kvinnen om det før hun blir altfor betatt.

Men de ekstreme, som menee at alle kvinner bør voldtas/tvangsgiftes/være fødemaskiner/drepes, de har jeg ingenting til overs for.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle jeg være redd for det? Sjansen er særdeles stor for at bitre, kvinnehatende menn er noe jeg ikke ville hatt noe med å gjøre uansett.

Anonymkode: eb8fd...5f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha redd? Andre ting å bruke tid på enn satte sytepaver uten et liv. Helt i orden at de har funnet sin egen lekeplass og lar oss andre være i fred. Det er STOR forskjell på de som velger å gå egne veier uten kvinner i livet og rope høyt på nett.

De har fått lukket anstalt og der kan de få fortsette å kose seg. :fnise:

Anonymkode: 6aa40...8ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette må da være den mest stakkarslige gruppen menn som noen gang har eksistert. De vil dø ut av seg selv og med tiden bli en artig liten del av pensum i samfunnsfag, og fremtidige generasjoner menn vil humre og klø seg i hodet og lure på hva i alle dager de holdt på med. Ikke mye å være redd for. 

Anonymkode: ffc59...f55

Ok la meg se om jeg forstår dette riktig.

Menn som velger bort kvinner er stakkarslige, patetiske tapere. Mens kvinner som velger bort menn er sterke selvstendige individer ?

Eller mener du også at kvinner som velger bort menn er stakkarslige ?

Anonymkode: 47fa3...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd? LOL. 

Har aldri vært borti en mindre endringsvillig gruppe enn den gjengen der. Ha det fint der i deres egen selvmedlidenhet uten vilje til å prøve å gjøre noe selv med livet deres. 

Anonymkode: f6a94...fc6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har virkelig ingen grunn til å være redd. 

Anonymkode: d83fc...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok la meg se om jeg forstår dette riktig.

Menn som velger bort kvinner er stakkarslige, patetiske tapere. Mens kvinner som velger bort menn er sterke selvstendige individer ?

Eller mener du også at kvinner som velger bort menn er stakkarslige ?

Anonymkode: 47fa3...cc6

Det er ikke at de velger dem bort, men at de har et behov for å starte en bevegelse.

Anonymkode: 0db8e...8d1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke at de velger dem bort, men at de har et behov for å starte en bevegelse.

Anonymkode: 0db8e...8d1

Ok.

Jeg er enig i at det er idiotisk å starte en bevegelse. 

Anonymkode: 47fa3...cc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er redd på vegne av døtrene mine. Redd for at samfunnet går til helvete og kvinnehaterne får stadig mer makt mens kvinner nekter å engasjere seg («vil ikke være feminist») og mange ikke tar det alvorlig, og «Vi må ikke la oss krenke så lett». Og i mellomtiden sprer de gale mennene giften sin helt til det er for seint. 

 

Anonymkode: 876c6...3e9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gift i ca 10 år. Også endte min ekskone opp med å bli en sint feminist som stemte SV. Ååh kjære tid for et styr alt var/ble. Alt var menn sin skyld, "white guilt", patriarkiet etc etc. Etter det ble singeltilværelsen som en gigantisk ferie. Må nesten klype meg i armen hver dag jeg våkner nå, og le av gleden over frihet, ro og fred. Er ikke akkurat MGTOW, men jeg skjønner veeeldig godt hvorfor mange gjør det for tiden. 

Anonymkode: a978a...7a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av disse mennene som "ikke vil ha noe med kvinner å gjøre" er jo ikke menn hvis fravær vi merker veldig godt uansett. Utenom når de stadig titter innom KG for å annonsere at de ikke bryr seg om kvinners meninger. 

Anonymkode: 0c606...c5c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tamsi

Jeg er glad de som bærer på et så intenst kvinnehat holder seg unna, slik at vi slipper å passe oss for dem.

Samtidig har jeg ingen tro på at de er så ferdige med damer som de sier. De snakker jo BARE om damer. Drittslenging og hat riktignok, men de snakker ikke om andre ting enn hvor jææævla glade de er for at de er singel, og at det er SÅÅÅ synd på tapermenn i forhold. Damer er ditt og damer er datt. Stakkar oss som ikke får bli sammen med disse kvalitetsmennene:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tamsi skrev:

Jeg er glad de som bærer på et så intenst kvinnehat holder seg unna, slik at vi slipper å passe oss for dem.

Samtidig har jeg ingen tro på at de er så ferdige med damer som de sier. De snakker jo BARE om damer. Drittslenging og hat riktignok, men de snakker ikke om andre ting enn hvor jææævla glade de er for at de er singel, og at det er SÅÅÅ synd på tapermenn i forhold. Damer er ditt og damer er datt. Stakkar oss som ikke får bli sammen med disse kvalitetsmennene:trist:

Så om man velger å være singel så hater man kvinner ?

Anonymkode: 47fa3...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ok la meg se om jeg forstår dette riktig.

Menn som velger bort kvinner er stakkarslige, patetiske tapere. Mens kvinner som velger bort menn er sterke selvstendige individer ?

Eller mener du også at kvinner som velger bort menn er stakkarslige ?

Anonymkode: 47fa3...cc6

 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så om man velger å være singel så hater man kvinner ?

Anonymkode: 47fa3...cc6

Har du i det hele tatt åpnet linkene i HI?

Anonymkode: 4d46e...a8b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Har du i det hele tatt åpnet linkene i HI?

Anonymkode: 4d46e...a8b

Nei

Anonymkode: 47fa3...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...