Windy Skrevet 26. februar 2005 #1 Del Skrevet 26. februar 2005 Gratulerer til Marit Bjørgen, må jeg bare få lov til å si! *superimponert* :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #2 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva i all verden er hun laget av? Jeg er hvertfall full av beundring. Gratulerer :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. februar 2005 #3 Del Skrevet 26. februar 2005 Gartulerer! Hun er fenomenal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. februar 2005 #4 Del Skrevet 26. februar 2005 tiotusen :dagensrose: vil jeg sende deg Marit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 28. februar 2005 #5 Del Skrevet 28. februar 2005 Henger meg på her... FANTASTISK!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. februar 2005 #6 Del Skrevet 28. februar 2005 ja, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 28. februar 2005 #7 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva i all verden er hun laget av? Jeg er hvertfall full av beundring. Gratulerer :dagensrose: Muskler av stål!! Hva var det. 170 kilo beinpress?? Stål sier nå jeg Men gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. mars 2005 #8 Del Skrevet 1. mars 2005 Jepp, grattis! Det fortjente hun! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå